KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 06:43:46 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dark Messiah  (Luettu 2186 kertaa)
Zodium^
Pelaaja

Zodium^

Profiili
« : Lokakuu 28, 2006, 10:00:13 »

Järkyttynyt Dark messiah might and magichan näyttää aivan Oblivionilta!? Itse en ole ehtinyt demoa lataamaan, vain videoita olen nähnyt. Ensinnäkin suosittelen kaikille jotka eivät ole siitä kuulleet. Toiseksi haluaisin kysyä niiltä ketkä ovat jo peliin enemmän tutustuneet, että onko peli verrattavissa Oblivioniin ja onko kyseessä hyväkin peli?

DMMAM on siis 1st-person fantasiaroolipeli.
http://www.gameinformer.com/Games/Review/200612/R06.1025.1809.45368.htm
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2006, 10:19:44 »

Järkyttynyt Dark messiah might and magichan näyttää aivan Oblivionilta!? Itse en ole ehtinyt demoa lataamaan, vain videoita olen nähnyt. Ensinnäkin suosittelen kaikille jotka eivät ole siitä kuulleet. Toiseksi haluaisin kysyä niiltä ketkä ovat jo peliin enemmän tutustuneet, että onko peli verrattavissa Oblivioniin ja onko kyseessä hyväkin peli?

DMMAM on siis 1st-person fantasiaroolipeli.
http://www.gameinformer.com/Games/Review/200612/R06.1025.1809.45368.htm

Jep, peli näyttää kyllä helkutin hyvältä, mutta itse en ole-harmi kyllä-päässyt testaamaan kyseistä peliä vielä sen paremmin.
tallennettu
Paranoidfox
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2006, 16:35:14 »

Itse pelin omistan jo voin sanoa, että pakko-ostos jokaisen fantasiapeleistä tykkäävälle. En voisi verrata sitä oikein Oblivioniin, koska DM on aika suoraviivaista toimintaa ilman sen kummempia sivuquesteja ja vapaata liikkumista ja asetyyppejäkin on vain kolme DMssä: tikarit(nopeita muttei kovin tehokkaita), Miekka(se perus tasapainotettu nopeus ja damage) ja Sauva(hidas ja ei tee kovin suurta damagea, mutta kun on suuri lukumäärä vihollisia niin sauva heiluu aika isolla alueella:) ) Sitten on tietenki kaikki kivat loitsut, elementaaliaseet ja sitten pieni ylläripylläri , että pääsee muuttumaan jonkinlaiseksi demoniolennoksi.

Pähkinänkuoressa: DM on aika suoraviivainen peli jossa ei punaisia pixeleitä ei säästellä, mutta meh lieks <3___<3
tallennettu

Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen.
LostSoul
Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2006, 17:46:43 »

jaksa ny alottaa kokeilee uusia... toi CO vielki nii pahast keske Hymyilee leve&#228;sti ps. älkää kattoko monta tuntii sitä pelannu >_<
tallennettu
Zodium^
Pelaaja

Zodium^

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 31, 2006, 23:14:07 »

kiitti paranoidfox.. on kyl pakkohankinta N&#228;ytt&#228;&#228; kielt&#228;
tallennettu

Mizrachi
Pelaaja

Rock.

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 11, 2006, 12:15:18 »

Tämä kyllä tulee ostettua! Iskee silm&#228;&#228; Demo oli jo mahtava!  Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 12, 2006, 11:50:37 »

millasia tehoja vaatii koneelta Huh
tallennettu
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #7 : Marraskuu 12, 2006, 12:24:39 »

www.google.fi > Dark Messiah+system requirements Iskee silm&#228;&#228;

http://store.ubi.com/item.jsp?item=68315 > sivun alhaalta näkee

RECOMMENDED

3 GHz CPU
1 GB RAM
256mb dx9 video card
6+GB HDD Space

MINIMUM

2.2 GHz CPU
512 MB RAM
128mb video card
6+GB HDD Space

Siinä vielä jos joku ei jaksa aukaista linkkiä Hymyilee

tallennettu
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 12, 2006, 12:53:30 »

dääm, ei taida toi näytönohjain iha olla tarpeeks hyvä :S, prossu ja ram kyl riittäis :/, näytönohjain on joku SiS ja muistiikin löytyy siit 56 mb Surullinen
tallennettu
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!

Profiili
« Vastaus #9 : Marraskuu 12, 2006, 13:56:44 »

ei mun makuu!
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

----------------------------------
The Trackmania United
Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 11, 2006, 00:26:57 »

Itse pelin omistan jo voin sanoa, että pakko-ostos jokaisen fantasiapeleistä tykkäävälle. En voisi verrata sitä oikein Oblivioniin, koska DM on aika suoraviivaista toimintaa ilman sen kummempia sivuquesteja ja vapaata liikkumista ja asetyyppejäkin on vain kolme DMssä: tikarit(nopeita muttei kovin tehokkaita), Miekka(se perus tasapainotettu nopeus ja damage) ja Sauva(hidas ja ei tee kovin suurta damagea, mutta kun on suuri lukumäärä vihollisia niin sauva heiluu aika isolla alueella:) ) Sitten on tietenki kaikki kivat loitsut, elementaaliaseet ja sitten pieni ylläripylläri , että pääsee muuttumaan jonkinlaiseksi demoniolennoksi.

Pähkinänkuoressa: DM on aika suoraviivainen peli jossa ei punaisia pixeleitä ei säästellä, mutta meh lieks <3___<3

Siis onko kyseessä putkimaista hack 'n' slashiä (tyyliin lotr-sarja) vai onko pelissä edes vähän valinnanvapautta ja vaihtoehtoja?
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Joulukuu 11, 2006, 06:52:41 »

Sen verran olen kuullut ja lukenut, että tiedän pelin olevan putkijuoksua. Ainoa mitä voit valita on pelikumppani kahdesta vaihtoehdosta ja tavan, jolla mätkit vastustajia. Jälleen kerran kaunis peli, mutta "aivot narikkaan"-meiningillä.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 11, 2006, 21:41:13 »

Eli ihan turha peli jonka voi suoraa päätä jättää kaupan hyllylle. Hymyilee leve&#228;sti
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #13 : Joulukuu 11, 2006, 22:26:09 »

Kaunistahan sitä on katsella ja ihan mukavaa ajanvietettä, muttei vaikuta mitenkään ihmeelliseltä pelillisesti. Kyllä mä siitä 20€ maksaisin, mutten 40€, kuten hintalappu näyttää monessa paikkaa.
tallennettu
MrKnife
Vieras
« Vastaus #14 : Joulukuu 12, 2006, 18:05:40 »

noh tykkäsin mennä sen demon muutaman kerran läpi mutta siihen se jäi Nolostunut ei voi auttaa, mutta missä pitäis Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: