|
Toniu
|
 |
« Vastaus #30 : Joulukuu 12, 2006, 22:56:14 » |
|
Täällä ei kyllä ykskään tyyppi puhu japania, mutta nytkun kerta alotit ni sanon sen mitä ainoastaan japaniks osaan. Watakushiwa wo aishimashu.  En tiiä kirjotinko ees oikein.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MrKnife
Vieras
|
 |
« Vastaus #31 : Joulukuu 13, 2006, 15:38:13 » |
|
hee, en kyllä tiedä mitä tossa lukee, mutta broidi kääntää
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #32 : Joulukuu 14, 2006, 15:24:08 » |
|
Lähinnä Mohaa Spearhead , ET ja Gears of War, ja Moh Pacific Assault. Ps: Tuomo mil nickil pelaat Spearheadii?? jos näät Repe_[FIN] jossain niin se oon mä, vaik on muitakin Repe siel näkyny
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2007, 18:12:44 kirjoittanut Haugizimo »
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #33 : Joulukuu 14, 2006, 15:53:46 » |
|
Lähinnä Mohaa Spearhead , ET ja Gears of War, ja Mohaa Pacific Assault. Ps: Tuomo mil nickil pelaat Spearheadii?? jos näät Repe_[FIN] jossain niin se oon mä, vaik on muitakin Repe siel näkyny En ole pelannut Spearheadia enää vuoteen.  Silloin kun pelasin, niin pelasin nickeillä pinkz0r ja pinkZ sellaisissa klaaneissa kuin KAOS (2003-2004), jonka jälkeen muutimme tiimin nimen D^Zeroksi ja sen jälkeen isommassa, sponssatussa kokonaisuudessa nimeltä [OL'SKOOL]. Pääsimme D^Zerona muun muassa 5vs5 obj real ladderin ykkösiksi ClanBasessa ja mahtuu joukkoon pari OpenCup- ja Muistaakseni yksi EuroCup-pokaalikin.  [/leso] Muutama entinen klaanikaveri vielä pelaa, mutta on yhteisö ollut vähän hiipumaan päin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #34 : Joulukuu 14, 2006, 16:10:29 » |
|
Oho Oho kaveri on PRO sitä sen nyt kans kaikki servut alkaa pikku hiljaa pienenemään ja pelaajia vähenemään sääli vaan kun on niin hyvä peli ..... ite pelailen aina yleensä Sniper only . ja semmosissa mis on tehokkaammat aseet .... kun on tylsää niin pääsee mättää kunnolla  Haugi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
|
EA_tuom0
|
 |
« Vastaus #35 : Joulukuu 14, 2006, 16:44:12 » |
|
Oho Oho kaveri on PRO sitä sen nyt kans kaikki servut alkaa pikku hiljaa pienenemään ja pelaajia vähenemään sääli vaan kun on niin hyvä peli ..... ite pelailen aina yleensä Sniper only . ja semmosissa mis on tehokkaammat aseet .... kun on tylsää niin pääsee mättää kunnolla  Haugi Joo valitettavasti nuo publaservut ovat vähissä nykyään. Matseja jengi jaksaa kuulemma vielä jonkin verran vääntää, mutta hiipumaan päin on Spearhead. Alkaa olla jo vähän turhan vanha peli monelle ja kun uusia puskee vielä koko ajan, niin innostus ei tahdo säilyä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
hollow voice says "plugh"
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #36 : Tammikuu 17, 2007, 21:10:56 » |
|
mää pelaan enää lähinnä kaikkia battlefieldejä, kun kaikki omistan lisälevyineen. mafiaakin tulee pelattua aina joskus
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Automatic doors make me feel like a JEDI!
|
|
|
sargefart[fin]
Newbie

|
 |
« Vastaus #37 : Huhtikuu 03, 2007, 20:27:32 » |
|
Americas army ,Css ja Battlefield 2 jos sen saa tässä toimimaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
>PTT< ownaa 24/7
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #38 : Huhtikuu 04, 2007, 05:45:58 » |
|
Mohaa. half -life 2 ,day of defeat source, en paljoa räiskintä pelejä pelaile.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
tietokone on paras niin olen minäkin d^_^b
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #39 : Huhtikuu 04, 2007, 11:28:54 » |
|
COD2 ja Battlefield 2:n modi: Project Reality. Joskus on tullu tahlottua Operation Flashpointtiki läpi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #40 : Huhtikuu 04, 2007, 13:26:31 » |
|
lisäämpäs pari viä FEAR, cod, -2, enemy territory, mohaa, aa,
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Automatic doors make me feel like a JEDI!
|
|
|
Mattuman!
Newbie

|
 |
« Vastaus #41 : Huhtikuu 19, 2007, 12:50:19 » |
|
Stalker shadow of chernobyl on kyll tämän hetken parhaita fps pelejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Capt.Sandman
Newbie

|
 |
« Vastaus #42 : Heinäkuu 17, 2007, 19:46:43 » |
|
Lähinnä Mohaa Spearhead , ET ja Gears of War, ja Mohaa Pacific Assault. Ps: Tuomo mil nickil pelaat Spearheadii?? jos näät Repe_[FIN] jossain niin se oon mä, vaik on muitakin Repe siel näkyny En ole pelannut Spearheadia enää vuoteen.  Silloin kun pelasin, niin pelasin nickeillä pinkz0r ja pinkZ sellaisissa klaaneissa kuin KAOS (2003-2004), jonka jälkeen muutimme tiimin nimen D^Zeroksi ja sen jälkeen isommassa, sponssatussa kokonaisuudessa nimeltä [OL'SKOOL]. Pääsimme D^Zerona muun muassa 5vs5 obj real ladderin ykkösiksi ClanBasessa ja mahtuu joukkoon pari OpenCup- ja Muistaakseni yksi EuroCup-pokaalikin.  [/leso] Muutama entinen klaanikaveri vielä pelaa, mutta on yhteisö ollut vähän hiipumaan päin. mitäs Pink:lle ?? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|