Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« : Lokakuu 27, 2006, 21:08:24 » |
|
Eli kysymys kuuluu Mitä first-person shootereita pelaatte? Itse virallisesti Call of Dutyn ja Counter-Strike: Sourcen kannalla.  Tuhannesti vielä kiitokset FPS-palstan perustajalle!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2006, 22:09:32 » |
|
netissä en pelaa mtn peliä, mutta usein tulee mentyä rtcw, doom, doom2, alkuperäinen wolffi, postal  , mohaa+lisäosat, jne. ohan nuita hyllyssä legendoja ja uudempiakin, mutta kun enimmäkseen painottuu strategiapeleihin, niin ei ole niin paljoa räiskintäpelejä hyllyssä, mutta niitäki siedettävästi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2006, 22:36:32 » |
|
netissä en pelaa mtn peliä, mutta usein tulee mentyä rtcw, doom, doom2, alkuperäinen wolffi, postal  , mohaa+lisäosat, jne. ohan nuita hyllyssä legendoja ja uudempiakin, mutta kun enimmäkseen painottuu strategiapeleihin, niin ei ole niin paljoa räiskintäpelejä hyllyssä, mutta niitäki siedettävästi.  Postal on legenda! Oon kuullu että kakkosversio on tulossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sequ
Harrastelijapelaaja

DRIFTOOO
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2006, 22:40:32 » |
|
Eikös postal 2 ole jo? vai erehdyitkö vaan. Kolmonen on siis tulossa...  Jos jotain fps:ää tulee pelailtua niin se on kyllä COD2. edit. Äkkiä 50 viestiä täyteen jos sais vähän virtua penistä kasvatettua... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 27, 2006, 23:24:15 » |
|
Battlefield 2 modern combattia plekkarilla ja Counter-Strike Sourcea PC:llä  Siinäpä ne tai föörstpersonit ollakki 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 28, 2006, 09:49:01 » |
|
Eikös postal 2 ole jo? vai erehdyitkö vaan. Kolmonen on siis tulossa...  Jos jotain fps:ää tulee pelailtua niin se on kyllä COD2. edit. Äkkiä 50 viestiä täyteen jos sais vähän virtua penistä kasvatettua...  Olin taas viisas  postal 2 on jo tullut ja kolmonen tulee vuonna 2008 toivottavasti uusilla kujeilla..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2006, 10:17:23 » |
|
ja tuolla postalilla meinasin siis 1&2 osia+2:sen lisäosa, joka on muuten helkutin kuumaa tavaraa  - kun kummatkin löytyy  , ja kolmosta odotellessa. Mitähän ne kolmosen keksii kun kakkonen oli jo niin älyvapaa peli  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BigAfroDaddy
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 31, 2006, 15:31:28 » |
|
BLACK. No kai noi GTA-sarja ja Godfather voidaan kans luokitella FPS-peleiksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the going gets weird, the weird turn pro.
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 31, 2006, 15:43:38 » |
|
BLACK. No kai noi GTA-sarja ja Godfather voidaan kans luokitella FPS-peleiksi.
Joo ihan miten vaan.. kyl mäki GTA:ta pelaan mut useimmiten 3rd -muodossa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
mYst!c
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 31, 2006, 16:09:53 » |
|
Black, bf2, rtcw:enemy territory, GTA <--- kaikki parhaat ja oikeat ja unelmat 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 31, 2006, 23:15:03 » |
|
GTA 1&2 Parhaat esimerkit FPS:stä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 01, 2006, 11:48:10 » |
|
GTA 1&2 Parhaat esimerkit FPS:stä  niinpä  , ei ihan fps:ää, mutta kyllähän uusimmissa grand theft autoissa voi sil first person tähtäimelläki, mutta ei se ihan täydellistä fps:ää sekkään ole 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinke_
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 01, 2006, 17:23:22 » |
|
CS source, DoD source, COD2, F.E.A.R ... onhan näitä listalla... Enemmän iskee kyllä noi WW2 aiheiset FPS:t
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 02, 2006, 16:02:24 » |
|
Joo.. mäkin lätkin tota CoDia, sekä 2 että 1. Tosin oon parempi ykkösessä. F.E.A.R:ia olen kokeillut mutta ei jaksanu singleplayerina pelata ja netissä ei mikään erikoinen. Mun osalta sotapelit jää vähemmälle ja reaalishooterit kiinnostaa enemmän lukuunottamatta joitain poikkeuksia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 14, 2006, 22:26:09 » |
|
Jos GTA lasketaan mukaan niin sitte se ja CoD:it. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|