KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 06:02:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Forsaken World - ilmainen MMO  (Luettu 988 kertaa)
Wagner
Tosipelaaja

Nimimerkit joita käytän:

Profiili WWW
« : Kesäkuu 19, 2011, 10:56:13 »

Forsaken World - ilmainen MMORPG

Melko wow henkinen MMO roolipeli joka on ilmainen ja omasta mielestäni paljon parempi. Suosittelen asentamaan/lataamaan steam ohjelman kautta.
Rekisteröinti tapahtuu tästä (https://register.perfectworld.com/fwad4)

Palvelin jolla pelaan hahmolla Arctosh on  EU Illyfue PvE ja realm 3, 5 tai 7

Pelin aloittaminen erittäin helppoa, koska alussa on hyvät ohjeet mistä saa hyvin expaa ja uusia varusteita.
Itse olen ainakin täysin koukussa, tutustuin ensimmäisen kerran peliin Perfect World Internationalin sivuilta, mutta aloitin pelaamisen vasta äskettäin, kun tuli mainos ilmaisesta latauksesta steamissa. Olen tällä hetkellä ainoassa kokonaan suomalaisessa killassa DarkSlayers, suosittelen todella liittymään siihenkin, mikäli paikkoja riittää Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 19, 2011, 11:02:51 kirjoittanut Wagner » tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2012, 18:00:26 »

Huomasinkin tämän vasta nytten. (tiedän, iät ja ajat sitten kirjoitettu...)

Olen itse innostunut kans kyseistä peliä pelaamaan, ja tekemistä pelissä kyllä riittää.
Itse olen tykännyt tästä juuri sen takia kun on PvE, eikä PvP painotteinen.

Toki löytyy niillekkin jotka PvPstä tykkää niin servereitä joilla on sitten se käytössä.
Itse olen tosiaan kans tuolla Illfue servulla.

Suomalaisia pelaajia löytyykin yllättävän paljon.
Ei muuta kuin kokeilemaan vaan. Alussa voi hieman tiedon määrä ja nopeatahtisen levuttamisen
kanssa olla ongelmia pysyä mukana.
Mutta aina löytyy joku jolta voi kysäistä.
Kiltojakin löytyy joihin voi liittyä, josta saa sitten apua ja tukea. Hymyilee leveästi

tallennettu

Wagner
Tosipelaaja

Nimimerkit joita käytän:

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2012, 22:24:20 »

Jeps, tosin nykyään ei ole tullut pelattua kyseistä peliä pitkään aikaan, mutta kaipa siitä taas joskus innostuu. Tosin seuraavat kuukaudet taitaa mennä 15.5 julkitulevan Diablo III:n merkeissä. kaikenlisäksi vieläkin Skyrim ja Mass Effect 3 kesken. Eikä enään ole tuota aiemmin mainittua kiltaakaan FW:ssä, kuoli kai epäaktiivisuuten.

Mutta jotain ilmoitusta olen kuullut, että nykyään voi FW:ssäkin lentää? Vai olenko sekottanut johonkin toiseen peliin? Varmasti monia muitakin ominaisuuksia tullut poissaolessani.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: