KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 05:59:53 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The Sims 3 outo käynnistämisongelma & päivitysongelma  (Luettu 849 kertaa)
Raakku
Newbie
*

Profiili
« : Toukokuu 26, 2011, 14:45:38 »

Eli siis, minä taas kyselen..

Se EAn tyyppi, joka vastasi minulle eilen, sanoi että viimeistään pelin uudelleen asentamisen pitäisi poistaa se lagimaisuus. Noh, poistin kaikki Simsit jotka on minulla koneella.
Sitten asensin ne ja menin pelaamana. Lagi oli silti. Sitten mietiskelin, että hmm en tainnut päivittää ihan kunnolla. noh, sitten taas poistin kaikki.. sittten laitoin Sims 3 pelilevyn sisään, asensin sen ja painoin pikakuveketta. Olen yrittänyt reinstallaa joku 3-5 kertaa ja JOKA  kerta sama virheilmoitus: C:\Program Files(x86)\Electronic Arts\The Sims 3\Game\Bin\Sims3Launcher.exe ei ole kelvollinen Win-32 sovellus.

Mitä tein väärin? Pystyn pelaamaan Sims 3sta kun menen Binin kautta pelaamaan, mutta asia on niin että

a) en pelaa ei-päivitetyllä pelillä
b) en todellakaan pelaa Sims 3:a, jos kerran omistan monta lisäosaa jne

Eli mitä tein väärin, missä ongelma?

Kysyn nyt täällä kun EAn väki vastaa vain ja ainoastaan kerran päivässä..

EDIT 1: Eli siis The Sims 3 Maailmanmatkaajan laitoin sisälle seuraavaksi ja se sanoi, että pitää päivittää että pitää asentaa. Noh, yritin päivittää mutta sitten se sanoo, ettei pysty.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Toukokuu 26, 2011, 17:57:04 »

Voipi olla, että väsymys tekee tepposet, mutta homma jäi vielä hieman epäselväksi. Sanoit, että peli lagitti, mutta samalla kerrot, että pelin asennus ei onnistu. Vai tarkoitatko, että peli asentui ok ja vasta pelin päivittämisessä tuli virhe?

Mitä tarkoitat sillä, että pystyt pelaamaan Sims3:sta, mutta taas B)-kohdassa sanot, ettet todellakaan pelaa Sims3:a?

Oliko sinulla 64-bittinen Win7? Minkä päivityksen kävit hakemassa? Voisitko laittaa siihen linkin, niin on helpompi tutkailla, tuliko oikea päivitys napattua.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: