KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 05:38:29 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iltahuvit ei toimi!  (Luettu 1124 kertaa)
MufMuf
Newbie
*

Profiili
« : Huhtikuu 24, 2011, 13:56:18 »

Latasin The Sims 3 Iltahuvit -lisäosan EADM:lla. Iltahuvit on ensimmäinen lisäosani Sims 3:ssa. Asensin lisäosan, mutta se ei suostu menemään päälle kuvakkeestaan. Kone valittaa, ettei se tiedä, millä ohjelmalla peli pitäisi avata.
Tavallinen Sims 3 suostu menemään päälle launcherista. Saan tavallisen Sims 3:n päälle etsimällä sen käynnistystiedoston sen omasta kansiosta, mutta tällöin pelissä eivät ole ne pelit, jotka olen tallentanut. Iltahuveja en saa päälle omasta käynnistystiedostostaan, koska koneeni ei tunnista tiedostomuotoa.

Mitä minun pitäisi tehdä? Olen yrittänyt asentaa Iltahuveja uudestaan monta kertaa, peruspelinkin asensin uudestaan kerran. Niin ja peruspeli on päivitetty uusimpaan versioonsa, joten siitä ei ongelma ole kiinni.
tallennettu
MrsMetalli
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2011, 13:19:18 »

Mullakaan ei toimi tuo osa. Ennen kyllä toimi mutta jostain syystä ei enää asennu niin että toimisi. Ea:lle olen laittanu postia ja sanovat vaan sieltä että pitäs asentaa kaikki pelit uudestaan oikeassa järjestyksessä ja niin olenkin tehnyt jo monen monta kertaa. Mulla toimii kaikki muut osat tosi hyvin.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2011, 15:52:54 »

Mitä järjestystä ehdottivat?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio