Päivää. Kun minulla tulee tämä ilmoitus kun yritän joinata jollekkin (ranked servulle) KUN olen päivittänyt 1,41 ja 1,5 patchit. tiedän että tähän on monta mahdollisuutta mutta melkein kaikki on kokeiltu. tässä lista mitä on kokeiltu: asennus uudelleen ja uudelleen, patchit uudelleen, cd keyn laittaminen uudelleen ja sitten uusin patchi uudelleen, on päivitetty punkbustereita ja säädelty palomuureista että varmasti palomuuri sallii, on muokkailtu key tietoja SUORITA -- regedit-- ja sit sieltää, on koitettu jos jonkinmoista ohjelmaa ja ei toimi. MINULLA ON WINDOWS XP Professional. mutta en usko että minun järjestelmässäni on vika saatika koneessa vai voiko olla näin.
Mutta minulla on vahva epäily että tässä on sellainen juju, että eihän sitä cd keytä voi laittaa aina uudestaan ja uudestaan niin uskon että asia korjaantuu sillä että poistan ihan koko pelin ja sitten te vielä varmistaisitte että minun cd key on poistunut tietokannasta ja sitten asentaisin pelin uudestaan. Vai onko teillä mitään tuoreempia uutisia tästä aiheesta? jos teillä on jotain konsteja niin ottakaa yhteyttä.