KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 05:14:18 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Command Conquer 3 Kanes Wrath ongelma  (Luettu 855 kertaa)
Porshe
Newbie
*

Profiili
« : Helmikuu 03, 2011, 18:59:27 »

Elikäs minulla on tuollainen peli. Asennuksen yhteydessä pitäisi tulla sellainen EA Register ikkuna missä lukee Register Now ja Register Later. Noh, sitä ei kuitenkaan tule. Menin pelin Online valikkoon ja painoin sieltä Register, peli tippuu alas mutta rekisteröinti ikkuna ei vieläkään aukea. Etsin tämän jälkeen levyltä sitä rekisteröinti ohjelmaa ja löysin G:\Support\EReg.exe tiedoston mutta se ei aukea siitäkään. Tästä syystä en pääse ilmeisesti onlineen pelaamaan kyseistä peliä.. Voiko tämän rekisteröinti homman tehdä jollain muulla tavalla? Minulla on tunnukset EA sivulla mutta niistä ei ole hyötyä kun tuo pelikin täytyy rekisteröidä ilmeisesti?
tallennettu
Porshe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2011, 19:06:32 »

Ja nyt se sanoo että ''The EA Registration application could not be found in the install directory. Registration is required for online play.''

Uudelleen asennusta on koitettu..
tallennettu
Porshe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2011, 21:29:28 »

Pistänpäs vielä lisätietoa tähän.. olen tehnyt https://profile.ea.com sivulle itselleni tunnukset ja sinne sitten itselleni ''EA ID'' personan joka ilmeisesti on se mikä kirjoitetaan ''EA Account Name'' paikkaan pelin online valikossa. Laitoin siis sen ea idn sinne ja käytin samaa salasanaa mikä minulla on tuolla profile.ea.com sivun tilillä ja sitten heitin vaan jotain randomia tuohon online id kohtaan, painoin login ja peli antaa viestin ''The user supplied an invalid password''. Jos se salasana ei ole sama tuonne peliin kuin mikä minulla on tuolla profile.ea.com sivulla.. niin mikä se sitten on kun en ole muita salasanoja mihinkään määrittänyt?

Olen myös tuolla profile.ea.com sivulla mennyt sieltä yläkulmasta sähköpostista tulevasta pudotusvalikosta -> register game -> sieltä valitsin pc, cnc3 kw ja painoin register. Sivu antoi viestin ''thank you for registering jne''

Osaisiko joku auttaa minua? Olisi kiva päästä onlineen pelaamaan...
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2011, 22:02:09 »

Mikä Windows?

Ja kannattaa varmaan kokeilla näitä: http://forums.commandandconquer.com/jforum/posts/list/1386.page
tallennettu

Porshe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Helmikuu 04, 2011, 20:20:36 »

Windows XP. Nyt koitin toisella koneella niin heti tuon sarjanumeron syöttämisen jälkeen tulee tuo EA pelin rekisteröinti kysely mihin vastataan Register Now tai Register Later. Mutta minun koneellani ei tule  Huh Ja prosesseissa näkyy tuo EREG.exe. Koitin manuaalisesti käynnistää sitä myös levyltä omalla koneellani mutta en saanut sitä käyntiin.

lisäystä: tällä toisella koneella se kyllä antaa tuon rekisteröintikkunan mutta ei anna yhdistää EA:lle... mikähän tässä pissii?
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 04, 2011, 21:05:04 kirjoittanut Porshe » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: