KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 04:03:58 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF: BC 2 - peli väittää että serial key on jo käytössä.  (Luettu 893 kertaa)
seppo_sel
Newbie
*

Profiili
« : Marraskuu 20, 2010, 15:13:36 »

Hei! Minulla on ongelmia Badlefield Bad Companyn 2 kanssa. Ostin pelin Tallinasta ja
olen tehnyt itselleini jo tilin ja hahmon mutta kun pitää kirjoittaa serial key pyydettyyn kohtaan niin peli väittää että numero sarja on jo käytössä.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Marraskuu 20, 2010, 16:39:49 »

Veikkaisin kahta eri vaihtoehtoa. Joko peli on piraatti ja koodi on sen myötä jollain muulla jo käytössä tai sitten joku piraatti käyttää sinun koodiasi. Ainoa tapa millä ongelma selviää on ottaa yhteyttä EA:n tekniseen tukeen. Vain heiltä voi saada uuden koodin. Alla yhteystietoja.
tallennettu
seppo_sel
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2010, 21:10:41 »

Hei! Olen nyt yrittänyt pyytä apua jonkin aikaa ja kun yritän lähettää viestiä ea:lle niin viestin lähetys tökkää  Platform kohtaan koska en voi valita siihen mitään!?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2010, 22:19:35 »

Eikö viestiä voi lähettää valitsematta platformia? Olen joskus laittanut viestiä ja kun sopivaa vaihtoehtoa ei ole löytynyt, olen jättänyt tyhjäksi. Muistaakseni EA:lla oli joku Live-chat tukikin ja vielä ilmainen. En vaan muista miten sen löysin...

EDIT: Googlaamalla löytyi tämä, jonka jälkeen pitäisi kirjautua omalle tilille. Kerran kokeillut ja sain aivan loistavaa palvelua ja todella nopeasti. Jos vaan enkku sujuu, niin suosittelen erittäin lämpimästi! Hymyilee

support.ea.com/chat
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 24, 2010, 22:21:33 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: