KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 03:56:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: COD Black Ops  (Luettu 508 kertaa)
TuuriHage
Himopelaaja

Profiili
« : Marraskuu 13, 2010, 02:37:39 »

Ostin tänään tuon uusimman CoDin ihan mielenkiinsta, kun kaverit kehuneet CoD pelisarjaa.
Asensin pelin illalla ja nyt sitä muutaman tunnin pelanneena olen törmännyt moninpelissä erittäin v-mäiseen ongelmaan. Moninpeli kaatuu ainakin kerran tunnissa windowsiin. Ei tule mitään ilmoitusta, että mikä errori tai vastaava on kyseessä. Tosin widowsin taustakuva katoaa ja "peli ei vastaa".
Alustana on Widows XP Home edition ja koneen tehot kyllä riittävät pyörittämään peliä vaikka täysillä tehoilla.
Onko kellään mitään tietoa mikä voisi olla avuksi?
tallennettu

En gång IFK - alltid IFK
lagittaja
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2010, 03:07:50 »

COD:BO on tosi bugisena julkaistu, netti on pullollaan juttuja kaikenmaailman ongelmista.
Itse olen kohdannut myös muutamaan. Mainittakaan vaikkapa prosessorin ylenpalttinen rasitus ja yleinen mammuttilagi. Itse odottelen pätsiä ennenkuin edes vaivaudun jatkamaan uramoodia/moninpeliä pelaisin.
tallennettu

Pääkone: Asus MIVGZ | G530 & TR-TS120 w/o fan | TBA
XFX 550w | 2x4Gb DDR3/1333/CL9 | Lian Li PC-A05N + X-Silent 140 + 2xSS 120 PWM
Humppa vehkeet: Lepai TA2020A+ & Wharfedale Diamond 10.2
Kakkula
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2010, 06:23:54 »

COD:BO on tosi bugisena julkaistu, netti on pullollaan juttuja kaikenmaailman ongelmista.
Itse olen kohdannut myös muutamaan. Mainittakaan vaikkapa prosessorin ylenpalttinen rasitus ja yleinen mammuttilagi. Itse odottelen pätsiä ennenkuin edes vaivaudun jatkamaan uramoodia/moninpeliä pelaisin.

Hiukan off-topic, mutta päivitys on jo tullut.
tallennettu

TuuriHage
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 13, 2010, 15:46:20 »

Päivitin näytönohjaimien ajurit(niinpä tietysti), niin ongelma ratkesi, ainakin toistaiseksi.
Vieläkun pääsisi jollekkin serverille pelaamaan. Pyörii vaan se connecting hommeli ruudussa.
tallennettu

En gång IFK - alltid IFK
Kakkula
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2010, 18:14:40 »

Tuosta servereille pääsemisestä on ollut paljon valittelua ympäriinsä joten oletettavasti on taas ulkopuolinen ongelma eikä välttämättä johdu sun koneesta/pelistä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: