KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 03:24:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelit kaatuu  (Luettu 644 kertaa)
Hemulable
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 24, 2010, 17:27:40 »

Okei, mulla on tällainen Asus tietokone jossa on: Windows 7 64bit, AMD Phenom II X2 550 Processorlla, 4g RAM, ja Ati Radeon HD 4600. Blu ray

Ongelmana on se että koneeni crashaa (Kaatuu) kun pelaan jotain pelejä, esm, Fallout New Vegas, GTA IV, Mafia II, Gmod,Tf2, mass effect2. Eli just sellaset uudet pelit. Kone kaatuu sillä tavalla että jos pelaan noin 10minuuttia niin ekaksi peli pysähtyy ja alkaa toistamaan samaa ääntä jotain 6 sekunttia ja sen jälkeen näyttöön tulee joku random väri yleensä harmaa. Ja ääni muuttuu ihan oudoksi. Silloin en voi tehdä yhtikäs mitään muuta kuin käynnistää uudelleen kone. Tämä ongelma on ollut jo vuoden, ja nyt vasta ymmärsin että asialle pitää tehdä jotakin.

Toinen ongelma on että jos katon jotain blu ray leffaa niin ei tule videota vaan ainoastaan ääni.

Luulen että syynä pelien kaatumisesta on minun Näytönohjaimeni ATI Radeon HD 4600.

TARVITSEN KIPEÄSTI APUA!!! Itkee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Lokakuu 24, 2010, 18:18:31 »

Näyttiksen tehoja ei voi kehua. Voi olla siitäkin kiinni, jos yrität pelata näyttöasetukset ja detskutasot tapissa. Väännä niitä alas, mutta ennen kaikkea päivitä näyttiksesi ajurit. Se saattaa jo korjata asian.

Windowsin äänenlaatuasetuksia kannattaa sorvata kanssa alas, niin oudolta kuin se saattaa tuntuakin. Itse veivasin XP:ssä laatutason toisiksi heikoimmalle tasolle ja sillä sain GTAIV:n toimimaan siten, että äänen lisäksi myös kuvaakin voi ihailla. Ennen sitä oli vain musta ruutu.

Voi toki olla, että näyttiskin on rikki tavalla tai toisella, mutta kokeillaas nyt ensin näitä kikkoja.
tallennettu
Miksu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2010, 18:53:04 »

Kannattaa kokeilla vaikka päivittää koneen ajurit aluksi
tallennettu

Yoda hedelmäosastolle uskaltaudu ei, Yoda limetiltä näyttää...
guide443
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2010, 20:29:17 »

No mullaki o New Vegas, mut mist sait sen??? Ei sitä oo ees suomesviel?
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2010, 21:20:17 »

No mullaki o New Vegas, mut mist sait sen??? Ei sitä oo ees suomesviel?

Laitahan tällaiset yv:nä. Keskitytään tässä aiheeseen eli ongelman ratkaisemiseen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: