KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 26, 2012, 03:08:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pelit TV-sarjoihin  (Luettu 477 kertaa)
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Lokakuu 23, 2006, 17:03:15 »

Viime aikoina monet ovat huomanneet ihan oikeiden pelien esiintymisiä televisiossa. Eikä ainoastaan mitään kivikautisia kolikkopelejä, vaan ihan oikeita pelejä ja ihan oikeasti osana juonta.

Viikon sisällä Jenkkilässä tuli kolme jaksoa ohjelmista, joissa pelit olivat tärkeänä osana juonta. Kaikki lienevät jo kuulleet South Parkin jaksosta  "Make Love, Not Warcraft", jossa South Parkin koululaiset jäivät koukkuun WoWiin. Jakso löytyy netistäkin, mutta mehän emme piratismia edistä, eli etsikää itse. Hymyilee Jenkki-Officen jaksossa "The Coup," koko toimisto jäi koukkuun Call of Duty 2:een. Ja Suomessa vielä näkemättömän sarjan Help Me Help You jaksossa "Fun Run" eräs sarjan hahmo meni naimisiin World of Warcraftin maailmassa ja tapasi aviomiehensä oikeassa elämässä.

Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että pelaamisesta on viimeinkin tulossa yhteiskunnallisesti hyväksyttävää? Voimmeko kohta julistaa vielä kolmekymppisenäkin, että "minä pelaan ja olen ylpeä siitä" ilman, että joku kyseenalaistaa julistajan mielenterveyttä? Toivotaan niin...
tallennettu

DeltaX
Tosipelaaja

Tuntematon muutos.. scary

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2006, 20:44:12 »

Viime aikoina monet ovat huomanneet ihan oikeiden pelien esiintymisiä televisiossa. Eikä ainoastaan mitään kivikautisia kolikkopelejä, vaan ihan oikeita pelejä ja ihan oikeasti osana juonta.

Viikon sisällä Jenkkilässä tuli kolme jaksoa ohjelmista, joissa pelit olivat tärkeänä osana juonta. Kaikki lienevät jo kuulleet South Parkin jaksosta  "Make Love, Not Warcraft", jossa South Parkin koululaiset jäivät koukkuun WoWiin. Jakso löytyy netistäkin, mutta mehän emme piratismia edistä, eli etsikää itse. Hymyilee

Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että pelaamisesta on viimeinkin tulossa yhteiskunnallisesti hyväksyttävää? Voimmeko kohta julistaa vielä kolmekymppisenäkin, että "minä pelaan ja olen ylpeä siitä" ilman, että joku kyseenalaistaa julistajan mielenterveyttä? Toivotaan niin...

Oma mielipiteeni tuosta WoW jutusta on juuri ennemmin opettavainen. Elikkä jos jäät peliin kiinni ei kiinnosta mikään, harrastukset loppuvat ja alkaa lihoa. Olen sitämieltä ennemmin että näin yritetään näyttää mitä tapahtuu jos jää peliin koukkuun.

Jenkki-Officen jaksossa "The Coup," koko toimisto jäi koukkuun Call of Duty 2:een.
No tämä nyt on aika naurettavaa että koko ppl jäis kii peliin, mutta ei mahottumuus. Ja taas tässäki näytetään että työt sivuun ja pelaaminen etusijalle.

Vaikka tämä palaute nyt oli perkuleen negatiivista voin sanoa että kuulun tähän pelaajien kastiin, mutta se ei estä minua käymästä amista loppuun eikä käymästä harkoissa Iskee silmää
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 28, 2006, 10:32:17 »

pelataan, pelataan, pelataan... mikäs se elämä oli? kuulemma jotaa hyvää Huh  no siis, eihä tos mitää jos joku 30v+ pelaa viel ja tahtoo pelata... eihän KENELLÄKÄÄN pitäisi asiasta olla valittamista jos joku haluaa pelata, kunhan kohtuus mukana Hymyilee
tallennettu
Itchel
Tosipelaaja

Tuli kaahailtua; no kyllä tämä tästä...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Lokakuu 28, 2006, 11:22:27 »

kohtuuttomuudestahan noissa jutuissa just kerrottiinkin, enempää en jaksa ny selittää...
tallennettu

LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu

Arsu^^
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 28, 2006, 18:30:30 »

Tuli muuten hiukan naurettua sitä South Parkin Wow-jaksoa kun katottiin kavereitten kanssa  Virnistää  Virnistää  Virnistää  Virnistää
tallennettu

"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: