Marju
Newbie

|
 |
« : Kesäkuu 22, 2010, 12:27:38 » |
|
Jos täältä löytyy hyviä ihmisiä, voivatko he auttaa minua? Minulla on jotain kummalisia ongelmia pelin asentamisessa. Kun asennan sitä, niin mulle tulee melkein heti sellanen "Vika kopioidessa tiedostoa 'E:\Support\es\Leeme.txt. Olen käynyt kattomassa mitä siellä "Lemme.txt":ssä on, ja löysin sieltä koodeja. Minusta tuntuu, että siellä on jokin vika koodeissa, mut ku en tajuu niistä mitään niin en pysty selvittämään asiaa itse. Jos täältä löytyy sellaisia jotka tajuaa niin olkaa kilttejä ja auttakaa minua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 22, 2010, 13:14:59 » |
|
Tiedoston sisällöllä ei ole merkitystä. Jostain syystä optinen asemasi ei sitä pysty lukemaan ja siirtämään koneelle. Vika voi olla levyssä tai asemassa. Jos levyn pinta on sotkuinen tai naarmuinen, ei lukeminen onnistu. Aseman firmwarekin kannattaa päivittää sen valmistajan sivuilta.
Onko mahdollista valita "ignore" tai "ohita" ko. jumahduksen kohdalla? Jos on, valitse se. Jos ei, kopioi levyn sisältö koneelle ja kokeile asentaa sitä kautta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 22, 2010, 15:59:58 » |
|
Yritin asentaa sen koneen kautta, mutta siihen tulee se sama ongelma 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 22, 2010, 16:08:39 kirjoittanut Marju »
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #3 : Kesäkuu 22, 2010, 20:58:04 » |
|
No harmi. Et vastannut kaikkiin kysymyksiini Marju. Kokeilitko kaikkia muitakin vinkkejäni?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2010, 23:10:29 » |
|
Joo, kokeilin kaikki, mut mikään ei auta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #5 : Kesäkuu 23, 2010, 00:44:34 » |
|
Ok, mutta et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Onko ongelmakohdassa mahdollisuus painaa "ignore"/"ohita" tms.?
Oletko kokeillut tehdä levystä kopiota ja asentaa siltä?
Ideat alkaa hiljalleen loppua tähän hätään, joten odottaessa muiden apua, kannattaa ottaa yhteyttä tekniseen tukeen. Yhteystiedot alla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Kesäkuu 23, 2010, 16:33:45 » |
|
Ok, mutta et edelleenkään vastannut kysymykseeni. Onko ongelmakohdassa mahdollisuus painaa "ignore"/"ohita" tms.?
Oletko kokeillut tehdä levystä kopiota ja asentaa siltä?
Ideat alkaa hiljalleen loppua tähän hätään, joten odottaessa muiden apua, kannattaa ottaa yhteyttä tekniseen tukeen. Yhteystiedot alla.
Ei, siellä on vain "kokeile uudelleen" ja "lopeta asentaminen". Jos painan kokeile uudelleen, siihen tulee se ongelma uudelleen. Joo, kokeilin kopioida ja asentaa sen sitä kautta, mutta ongelma tulee vain uudestaan. Voin kokeilla ottaa yhteyttä tekniseen tukeen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #7 : Kesäkuu 23, 2010, 16:58:06 » |
|
Suosittelen ottamaan yhteyttä sinne. Onko peliä kokeiltu toisessa asemassa tai koneessa? Jos lopputulos on sama, on vika todennäköisimmin levyssä. Hain googlella leeme.txt-hakusanalla ja heti löytyi monta vastaavaa ongelmaa ja niiden selvittelyä. Kokeilehan ensin tällä, mutta jollei toimi, googlaa tuolla hakusanalla ja löydät lisää aihetta käsitteleviä sivuja. http://uoem.com/forums/showthread.php?t=14690&pagenumber=
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2010, 17:02:30 kirjoittanut Bigunale »
|
tallennettu
|
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 23, 2010, 20:49:00 » |
|
Joo, oon kokeillu asentaa muille koneille ja siellä se toimi. Kiitos linkistä. Olen nyt ratkaisut tän ongelman, mutta tämä kone on ihan toivoton. Nyt se alkaa pelleillä niin, että mä en saa yhtäkään prosenttia ladattavaksi. Se näyttää taas ton jutun, mutta nyt eri tiedostoissa. Minun on ehkä ihan turha toivoa asentaa se peli nyt koneelle omin keinoin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #9 : Kesäkuu 23, 2010, 21:14:55 » |
|
Eipä kestä. Ole hyvä.  En lukenut tuon pidemmälle. Mitä sielää vinkattiin? Mikä oli ongelma? Tekninen tuki ehkä osaa auttaa asiassa, joten älä toivoa menetä vielä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Kesäkuu 23, 2010, 22:03:16 » |
|
Siel ehdotettiin asentaa s eensin kovallelevylle ja sitten koneelle. Ja se toimi.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #11 : Kesäkuu 24, 2010, 07:22:53 » |
|
Siel ehdotettiin asentaa s eensin kovallelevylle ja sitten koneelle. Ja se toimi....  Bigu ehdotti sitä ensimmäisessä viestissä ja sinä sanoit sitä jo kokeilleesi. Kannattaisi oikeasti lukea näitä viestejä ja toimia niiden mukaan. Olisit nytkin säästänyt paljon aikaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Kesäkuu 24, 2010, 08:29:19 » |
|
*huokaus* No hyvä että toimii...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Marju
Newbie

|
 |
« Vastaus #13 : Kesäkuu 24, 2010, 11:40:18 » |
|
Siel ehdotettiin asentaa s eensin kovallelevylle ja sitten koneelle. Ja se toimi....  Bigu ehdotti sitä ensimmäisessä viestissä ja sinä sanoit sitä jo kokeilleesi. Kannattaisi oikeasti lukea näitä viestejä ja toimia niiden mukaan. Olisit nytkin säästänyt paljon aikaa. joo, mut ku täs oli se kova levy ja Bigu ehdotti tietokonetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #14 : Kesäkuu 24, 2010, 12:41:39 » |
|
Siel ehdotettiin asentaa s eensin kovallelevylle ja sitten koneelle. Ja se toimi....  Bigu ehdotti sitä ensimmäisessä viestissä ja sinä sanoit sitä jo kokeilleesi. Kannattaisi oikeasti lukea näitä viestejä ja toimia niiden mukaan. Olisit nytkin säästänyt paljon aikaa. joo, mut ku täs oli se kova levy ja Bigu ehdotti tietokonetta. Onhan tuo vain huono vitsi, onhan? Kovalevy on tietokoneesi sisällä. Se "muisti", mihin kaikki tallennetaan. Se, mihin kopioit CD:si sisällön ja asensit pelin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|