Itse ainakin tykkäsin tästä HP:sta.
Mutta..
Tulis nyt himskatti se pätsi että korjaisivat sen neliydin ongelman.
Ärsyttää kun näyttäisi siltä että peli on koodattu käyttämään hyvin monia ytimiä ja sitten ei pystykään käyttämään kuin 2 ydintä ja nekin huitelee 100% kokoajan.. Huhhoijaa..
Pätkii nimittäin tuo peli ankarasti tällä koneella, vaikka ei minkäänlaisia AA meininkejäkään ole käytettävissä, paitsi tietenkin ajurien kautta mutta kuitenkin.
Offtopic
Seinänaapuri tuossa tuli kokeili sen Stalker call of pripyatia minun koneella.
Itse sitten pelasin GT5:sta sen pleikkarilla sillä välin. Sitten parin tunnin päästä kun sain tarpeekseni siitä ja menin kämppään niin näyttikset huutaa hoosiannaa ja kysäsin että onkos ne kauankin.
Joo on ne hetken aikaa kaveri vain totes

Ai jessus kun se raiskas meikän konetta pahasti kun oli namut tapissa, tajuttoman hyvin optimoitu se peli.
MSI Afterburneria rupesin tutkimaan, molemmat gpu coret oli huidellut 95-99% kokoajan.
Ja sitten laitoin kotelotuulettimet volttinupista täysille kun näin että näyttisten lämmöt huiteli 87-93*C
Samalla huomasin että mitäs tuo koneen kylki noin kuuma on ja aukaisin HwMonitorin ja tsitsing cpu lämmöt 70*C jokaisella ytimellä. Ja tämä oli siis noin 3-4min sen jälkeen kun peli oli jo sammutettu.
Sitten myöhemmin kysäsin kaverilta että pätkikö se peli -> "Ei yhtään ainakaan minun mielestä."
Mitä tästä opimme? Älä jätä konetta yksin

Niin ja koneena siis jos joku tätä lukeva ei tiedä Q9550 @ 3.8Ghz+GTX460 1Gb SLI tehdasylikellotetut kortit ylikellotettuina
Laitampa piruuttani scrn shotin tosta afterburnerista, en oo vielä kerinnyt sitä resetoida. HwMonitorin lokin kyllä kerkesin pyyhkiä

Ei ole tuosta kaukana ollut että olis kortit ruvennu throtlaamaan

/Offtopic