|
mYst!c
|
 |
« : Lokakuu 19, 2006, 20:06:56 » |
|
EA, kumarran teille  , todella hieno juttu tämä digiexpo lippu  , en olisi muuten varmaa mennytkään  <3<3<3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 19, 2006, 20:37:22 » |
|
Kiitämme. Pitäähän Sisäpiiriläisistä pitää huolta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
MR CARNAGE666
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 19, 2006, 20:42:39 » |
|
Yep mahtava juttu. Laitoin kyllä vasta tänään lippu anomuksen joten onkos se lippun saanti enää mahdollista ja minkä mukaan niitä oikein jaellaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 19, 2006, 22:18:00 » |
|
Yep mahtava juttu. Laitoin kyllä vasta tänään lippu anomuksen joten onkos se lippun saanti enää mahdollista ja minkä mukaan niitä oikein jaellaan?
Samalla kun varaat lipun, näet, kuinka monta niitä on vielä jäljellä. Niitä jaetaan tasan 500 lippua ja nopeusjärjestyksessä, yksi per Sisäpiiriläinen. Eli jos sait hakemuksen laitettua, ensi viikolla pitäisi postissa tulla lippu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2006, 20:02:55 » |
|
Vau  Just tämmösiä sivuja olen kaipaillu jo kauvan  Kiitosta vaan  Lisää vois pistää pelivideoita ihan sama mistä  Niitä on kiva kattella ja joskus voi paukahtaa joku virike et ostais 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 26, 2006, 18:04:41 » |
|
Vau  Just tämmösiä sivuja olen kaipaillu jo kauvan  Kiitosta vaan  Lisää vois pistää pelivideoita ihan sama mistä  Niitä on kiva kattella ja joskus voi paukahtaa joku virike et ostais  Tulossa on.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sequ
Harrastelijapelaaja

DRIFTOOO
|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2006, 10:04:41 » |
|
Todellakin. sisäpiiristä on oikeata hyötyä. En itse ole menossa messuille mutta mukavaa että halukkaat pääsevät nyt ilmatteeks. respect 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 27, 2006, 14:17:49 » |
|
Kyllä tämä tarjous jossa Sisäpiiriläiset saavat ilmaiset liput DigiExpo messuille on todella iso plussa. Itse olen käynyt joka kerralla paikanpäällä kääntymässä useamman tunnin ajan ja aina on löytynyt uusia kontakteja, asioita, testattavia pelejä ja vaikka mitä.
Kiitos!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 27, 2006, 18:11:02 » |
|
Vau  Just tämmösiä sivuja olen kaipaillu jo kauvan  Kiitosta vaan  Lisää vois pistää pelivideoita ihan sama mistä  Niitä on kiva kattella ja joskus voi paukahtaa joku virike et ostais  Tulossa on. HIANOO 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Bruins
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 28, 2006, 15:32:54 » |
|
Tuossa sivusilmällä selailen Tilt.tv:n foorumia ja totesin itsekseni että ei voi muuta sanoa että on Sisäpiiri vaan parempi foorumi kuin Tilt.tv. Ehkä sen takia että tänne 15 vuoden ikäraja ja vielä ehkä harmillisen pieni määrä jäseniä. Mitä nyt olen pari threadi katellut niin täällä paljon asiallisempaa keskustelua kuin Tilt.tv:n foorumeilla.(Tilt.tv on vain esimerkkinä ja vastakohtana enkä halua haukkua kyseistä foorumia)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2006, 17:55:55 » |
|
Tuossa sivusilmällä selailen Tilt.tv:n foorumia ja totesin itsekseni että ei voi muuta sanoa että on Sisäpiiri vaan parempi foorumi kuin Tilt.tv. Ehkä sen takia että tänne 15 vuoden ikäraja ja vielä ehkä harmillisen pieni määrä jäseniä. Mitä nyt olen pari threadi katellut niin täällä paljon asiallisempaa keskustelua kuin Tilt.tv:n foorumeilla.(Tilt.tv on vain esimerkkinä ja vastakohtana enkä halua haukkua kyseistä foorumia)
Hei aijjoovai 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sequ
Harrastelijapelaaja

DRIFTOOO
|
 |
« Vastaus #11 : Lokakuu 29, 2006, 12:07:30 » |
|
Perun sanani. Olen nyt kyllä menossa digiexpoille. En kyllä muuten mutta kun sisäpiirin sedät halusivat olla mukavia ja muistaa meitä ilmaislipuilla.  kiitoksia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #12 : Lokakuu 29, 2006, 15:23:27 » |
|
Noita videoita nyt saa mista vain..
Olisiko täysi mahdottomuus saada ilmaisia pelejä? Siis esim. viitisen vuotta vanhoja varaston nurkasta lojumasta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #13 : Lokakuu 29, 2006, 16:10:18 » |
|
Noita videoita nyt saa mista vain..
Olisiko täysi mahdottomuus saada ilmaisia pelejä? Siis esim. viitisen vuotta vanhoja varaston nurkasta lojumasta.
Freeware pelit ois aika ässä juttu, jos joukosta löytyis vanhoja legendoja. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #14 : Lokakuu 29, 2006, 21:01:29 » |
|
Joo.. Pakko kyllä sanoa, että ihan hyvä juttu tämä sisäpiiri on. Täällä on paljon saman oloista porukkaa kuin minä itse. Ei mitään teinix peelo noobbejä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|