KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 13, 2012, 04:50:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The sims2 (PC), kamojen ja meikkejen lataaminen.  (Luettu 1332 kertaa)
abebibo
Newbie
*

Profiili
« : Helmikuu 09, 2008, 11:10:22 »

Olen yrittanyt lukea kaikkia eri palstoja, jotta oppisin ottamaan netista mm.vaatteita. Loysin Downloads kansion, ja siella minulla on jo joitain tiedostoja, esim Kynsi3PinkkiKoriste.zip   
En kuitenkaan loyda niita pelista. Joten voisiko joku sivistaa minua, ja kertoa, etta mita oikeen pitaa tehda? Järkyttynyt

+ omistan toisenkin ongelman, The sims2 bodyshop. Kun koitan avaa sen, tulee kyltti Direct3D returned an error:  D3DERR_INVALIDCALL!
the aplication will now terminate..

ja sitten painan ok niin se lahtee koko homma pois. Kiitos jo etukateen!
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Helmikuu 09, 2008, 23:51:59 »

Olen yrittanyt lukea kaikkia eri palstoja, jotta oppisin ottamaan netista mm.vaatteita. Loysin Downloads kansion, ja siella minulla on jo joitain tiedostoja, esim Kynsi3PinkkiKoriste.zip   
En kuitenkaan loyda niita pelista. Joten voisiko joku sivistaa minua, ja kertoa, etta mita oikeen pitaa tehda? Järkyttynyt

Ko. zip-file on pakattu tiedosto ja se pitäisi ilmeisesti purkaa, koska peli sitä tuskin tekee. Jos koneellasi on purkuohjelma, niin kaksoisklikkaamalla Kynsi3PinkkiKoriste.zip-fileä sen pitäisi avata ohjelma, jolla voit purkaa paketin. Uskoisin, että purkamisen tuloksena on koristeittesi lisäksi tekstitiedosto, jossa neuvotaan minne puretut tiedostot laitetaan. Jos tätä ei löydy, niin vastaus löytyy sivustolta, jolta olet ladannut paketin. Toiseen ongelmaasi en ikävä kyllä osaa vastata.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
LipGloss
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 23, 2010, 21:57:05 »

itse oon yrittäny etsiskellä netistä just hiuksia ja muuta, mikä olisi luotettava sivu, josta löytäisi nopeesti ja helposti hiuksia ja meikkejä ym simeille?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 24, 2010, 09:51:07 »

http://www.radosims.com/

Tuo on paras Sims-sivusto, minkä tiedän. En ole varma, saako sieltä ladattua, mutta kannattaa kurkata.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: