KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 11, 2012, 22:14:50 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF2142 ja NS  (Luettu 499 kertaa)
Karasu
Newbie
*

Profiili
« : Tammikuu 23, 2010, 16:00:49 »

Hei. Ostin eilen BF2142 Deluxe editionin (dvd:nä) ja asensin sen eilen. Asennuksen yhtedessähän kysytään haluanko rekisteröidä pelin mukana tulleen Northern strike booster backin ja vastasinkin haluavani mutta homma ei kuitenkaan toiminut.

Eli...missä ihmeessä sen voi nyt sitten aktivoida/rekisteröidä/whatever. Oon surfannut kaikki mahdollisia EA:n sivuja läpi pääsemättä yhtään eteenpäin ja alkaa jo mielenkiinto ja hauskuus loppumaan. Ja ihan muuten näin välihuomautuksena jonka totesin yön aikana, EA:n sivut on epäkäytänölliset, varsinkin suomenkieliset. Hymyilee leveästi

Mulla on toi EA:n download manager koneella jossa rekisteröin tänään Bäfän ja siellähän se näkyy kun klikkaan omia tietojani. Mutta se NS...mitä minun sille pitää tehdä? Pitäisikö sen toimia nyt? Jos pitäisi niin ei se kyllä toimi. x/
tallennettu
Mestaripelaaja
Himopelaaja

Blackshock

Profiili
« Vastaus #1 : Tammikuu 23, 2010, 16:05:55 »

mene sinne moninpeli valikkoon ja valitse serveri mis on NS mappi ja paina liity,pitäs tulla semmon juttu jos lukee sunnileen näin:tarvitset NS booster packin että voit pelata tässä serverissä,jos omistat jo asennus koodin rekisteröi se täällä.kun painat sirry/ok tai jotain tulee rekisteröinti sivu.
tallennettu

AMD Phenom II X4 945, Asus 6970HD, 4GB Ram
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: