KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 23:31:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Aiotko ostaa Sims 2 lemmikkielämää- lisärin?
Tottakai! - 36 (76.6%)
En ole varma. - 9 (19.1%)
Ei kiinnosta! - 2 (4.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 45

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sims 2 Lemmikkielämää  (Luettu 13111 kertaa)
Hemohessi
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 18, 2006, 08:48:47 »

Elikkäs tässä tämmöinen mun eka kysely Näyttää kieltä Vastatkaa ihmeessä. ^^  Hymyilee leveästi
tallennettu
Yuurei
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2006, 08:50:33 »

Olisit laittanut siihen vielä vaihtoehdoksi, että "Kyllä, olen ostanut sen jo." ;P
tallennettu
Hemohessi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2006, 08:52:48 »

Noh, se nyt jäi, on mikä on. Hymyilee leveästi
tallennettu
Yuurei
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 18, 2006, 08:56:07 »

Hihii. :DD
tallennettu
Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2006, 09:53:28 »

Onks kellää sit lemmikkielämää lisäosaa? Mä saan sen varmaa tänää  Iskee silmää
tallennettu
pepe?
Newbie
*

apina sarjat oy

Profiili
« Vastaus #5 : Lokakuu 18, 2006, 11:15:46 »

se on maailman paras peli mul on siinä älynä koiria ja kissoja Virnistää Virnistää Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Cool Järkyttynyt Järkyttynytjee sims2pets seon maailman paras peli
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Kauneus on vain valokatkaisimen päässä...

Profiili
« Vastaus #6 : Lokakuu 24, 2006, 15:33:24 »

Tottakai tuo menee hankintaan heti, kun rahatilanne antaa myötä. Onneksi on synttärit tiedossa... Iskee silmää
tallennettu

What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic?
The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
Stella
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #7 : Lokakuu 26, 2006, 08:41:09 »

Hankin sen tietty heti kun tuli. Tossa asennuksessa vaan oli vähän ongelmia, mutta nyt toimii kuin enkeli-.
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Lokakuu 27, 2006, 12:54:49 »

Jeah, sain rahaa ja ostin Lemmikkielämää! *onnentanssi* Ja nyt ei muuta kuin pelaamaan... --->
tallennettu

The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!

Profiili
« Vastaus #9 : Lokakuu 27, 2006, 15:51:07 »

*murjottaa* en ikinä saa sitä  Itkee en en en ikinä!  Itkee Itkee Surullinen tästä tulee nyyhky viesti Surullinen
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

----------------------------------
The Trackmania United
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Lokakuu 28, 2006, 09:01:03 »

*murjottaa* en ikinä saa sitä  Itkee en en en ikinä!  Itkee Itkee Surullinen tästä tulee nyyhky viesti Surullinen
Aaaawwww... *pat pat*

No joo, eilen pelasin sit melkein 12 tuntia (lapset, älkää kokeilko tätä kotona) ja oon ehkä vähän pettyny. Lemmikinluomisosio oli tehty hyvin, siitä ei pääse mihinkään. Jokainen saa muokattua just sellasen elukan kuin ite tahtoo. Mutta jotenki se lemmikin pitäminen oli vaan...tylsää. Tai sit se oli sen mun koiran vika; se vaan nukku, nukku ja nukku. Ei mitään muuta. En vielä oo ehtiny kokeilla, miten kissat käyttäytyy, että niistä en osaa sanoa oikein mitään. No, ehkä tuo johtuu vaan mun koiran persoonasta, pitää kokeilla eri yksilöä eri perheessä.

Pentuja en vielä yrittäny hankkia, kun ei siinä perheessä oo kuin se yks koisaava koira. Kuulemma siihen pentujen hankkimiseen liittyy joku glitch, et kun iso koira ja pikkukoira koittaa lisääntyä, pennuista tulee pikkukoiran klooneja. No, eiköhän tuohon saada äkkiä patch. Se on kyllä positiivista, että lemmikeillä on samalla tavalla elinkaari kuin simeilläki.

Yks juttu ainaki yllätti tosi positiivisesti: stereoiden uus musiikki. Hymyilee leveästi Mä kun käytän sitä ns. taustamusiikkina koko ajan, kun pelaan. En nyt muista, oliko stereoissa jo aiemmin ollu vaihtoehtona kantri, mutta joka tapauksessa sitä kannattaa kuunnella, hyviä biisejä. Ja pop-osioon oli tullu uusia biisejä: PCD:n Don't Cha ja Saving Janen Girl Next Door. Hieman repesin, kun yhtäkkiä alko tuo Saving Jane soida, oon sitä jammaillu tässä jo pari viikkoa ihan onnessani. Virnistää
tallennettu

Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Lokakuu 29, 2006, 12:45:19 »

Milloin se ihmissusi tulee? Ja tuleeks siit sellanen pieni kuva (niin ku jos siivoja lähtee yms..) kun se susi tulee?  Ku mä en oo nähny sellasta ikinä  Itkee
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Lokakuu 29, 2006, 13:06:59 »

Milloin se ihmissusi tulee? Ja tuleeks siit sellanen pieni kuva (niin ku jos siivoja lähtee yms..) kun se susi tulee?  Ku mä en oo nähny sellasta ikinä  Itkee
Jaa-a, en osaa sanoa, ku ite oon laittanu ton ruutu-homman pois päältä. Kuulemma se susi tulee suuremmalla todennäköisyydellä, jos tontilla on paljon puita. Tiedä nyt, pitääkö tuo paikkansa, mutta kannattaa varmaan kokeilla. Mä veikkaan, että sitä sutta saa melko kauan odotella, itellä kesti noiden vampyyrienki tapaamisessa ikuisuus.

Muuten, nyt Simsissä saa aikaan jo melkoisen kauhujen kabinetin: On avaruusolentoja, zombeja, vampyyrejä ja ihmissusia. Virnistää
tallennettu

Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Lokakuu 30, 2006, 18:47:06 »

Kuulemma se susi tulee suuremmalla todennäköisyydellä, jos tontilla on paljon puita.
Okei, katsos kun mä aina poistan kaikki puut ku ne häiritsee. Muutes ei mul oo tullu ikinä vampyyrejäkään, vaik mul on kyl se yöelämää-lisäosa  Järkyttynyt
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Lokakuu 30, 2006, 18:54:35 »

Okei, katsos kun mä aina poistan kaikki puut ku ne häiritsee. Muutes ei mul oo tullu ikinä vampyyrejäkään, vaik mul on kyl se yöelämää-lisäosa  Järkyttynyt
IKINÄ? No, harvemmin ne kyllä kävelee tontin ohi, niitä pitää metsästää Downtownista. Mutta siinä kestää...ja kestää...ja kestää...tai näin ainakin mulla. Mutta on se sen arvosta. Iskee silmää
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: