Aaaawwww... *pat pat*
No joo, eilen pelasin sit melkein 12 tuntia (lapset, älkää kokeilko tätä kotona) ja oon ehkä vähän pettyny. Lemmikinluomisosio oli tehty hyvin, siitä ei pääse mihinkään. Jokainen saa muokattua just sellasen elukan kuin ite tahtoo. Mutta jotenki se lemmikin pitäminen oli vaan...tylsää. Tai sit se oli sen mun koiran vika; se vaan nukku, nukku ja nukku. Ei mitään muuta. En vielä oo ehtiny kokeilla, miten kissat käyttäytyy, että niistä en osaa sanoa oikein mitään. No, ehkä tuo johtuu vaan mun koiran persoonasta, pitää kokeilla eri yksilöä eri perheessä.
Pentuja en vielä yrittäny hankkia, kun ei siinä perheessä oo kuin se yks koisaava koira. Kuulemma siihen pentujen hankkimiseen liittyy joku glitch, et kun iso koira ja pikkukoira koittaa lisääntyä, pennuista tulee pikkukoiran klooneja. No, eiköhän tuohon saada äkkiä patch. Se on kyllä positiivista, että lemmikeillä on samalla tavalla elinkaari kuin simeilläki.
Yks juttu ainaki yllätti tosi positiivisesti: stereoiden uus musiikki.

Mä kun käytän sitä ns. taustamusiikkina koko ajan, kun pelaan. En nyt muista, oliko stereoissa jo aiemmin ollu vaihtoehtona kantri, mutta joka tapauksessa sitä kannattaa kuunnella, hyviä biisejä. Ja pop-osioon oli tullu uusia biisejä: PCD:n Don't Cha ja Saving Janen Girl Next Door. Hieman repesin, kun yhtäkkiä alko tuo Saving Jane soida, oon sitä jammaillu tässä jo pari viikkoa ihan onnessani.