Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« : Lokakuu 17, 2006, 20:02:41 » |
|
Oon tässä jo ihmetelly jonkin aikaa, että miten ko. kisan pisteet määräytyvät, jotka näkyvät top 10-listalla? Vaikka vastaisin kuinka nopeasti tahansa kysymyksiin ja saisin kaikki 10 oikein, en pääse lähellekään kärkeä, joka on saanut yli 8 miljoonaa enemmän kuin minä.  Nopein vastaus, jonka olen saanut, on tuottanut hieman yli 100000 pistettä, joka tuottaa hieman yli miljoonan, joten yli 9 miljoonaa menee hieman yli käsitykseni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kleberson
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2006, 23:39:43 » |
|
Luulen että 10 kysymyksen oikeen vastaaminen monta kertaa putkeen tuottaa jossain vaiheessa enemmän pisteitä. Ainakin itselläni mielestäni näin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2006, 05:40:21 » |
|
Luulen että 10 kysymyksen oikeen vastaaminen monta kertaa putkeen tuottaa jossain vaiheessa enemmän pisteitä. Ainakin itselläni mielestäni näin.
Kuulostaa loogiselta. Hömppää vaan, ettei moisesta oo mainintaa missään. Kiitos vinkistä!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 18, 2006, 08:13:48 » |
|
Pisteet määräytyvät nopeuden mukaan. Jos vastaat kaikkiin kysymyksiin oikein, kysymyksiä tulee yhteensä 10. Mitään ketjutussysteemiä ei ole, eli kaikki kysymykset ovat periaatteessa saman arvoisia. Pisteet riippuvat vastausnopeudesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
DeltaX
|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2006, 12:59:34 » |
|
Pisteet määräytyvät nopeuden mukaan. Jos vastaat kaikkiin kysymyksiin oikein, kysymyksiä tulee yhteensä 10. Mitään ketjutussysteemiä ei ole, eli kaikki kysymykset ovat periaatteessa saman arvoisia. Pisteet riippuvat vastausnopeudesta.
Kyl kyl mutta eihän 9miljoona ole edes loogisesti oikea määrä.... itselläni on nopein vastaus about 9.84, mutta ei se tuottanut kuin hiukan päälle 100 000.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 18, 2006, 13:11:25 » |
|
Kyl kyl mutta eihän 9miljoona ole edes loogisesti oikea määrä.... itselläni on nopein vastaus about 9.84, mutta ei se tuottanut kuin hiukan päälle 100 000.
Juu, huomasimme saman. Pelissä on ollut bugi, jota jotkut ovat käyttäneet hyväkseen. Ko. bugi on liiskattu ja mietimme parhaillaan, miten asiassa edetään. Ilmoitamme ratkaisun pian.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 18, 2006, 13:39:31 » |
|
Juu, huomasimme saman. Pelissä on ollut bugi, jota jotkut ovat käyttäneet hyväkseen. Ko. bugi on liiskattu ja mietimme parhaillaan, miten asiassa edetään. Ilmoitamme ratkaisun pian. Hellurei! Suurkiitokset kaikille vastanneille. Onpa helpottavaa kuulla, että kyse on bugista. Jaksaa sitten vielä yrittää parantaa omaa tulostaankin, jos kerran rehellisesti ansaitut pisteet huomioidaan, eikä bugin hyväksikäyttöä sallita. Olisi todella ikävää, jos pelin voittaisi bugin avulla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
DeltaX
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 18, 2006, 14:03:18 » |
|
Juu, huomasimme saman. Pelissä on ollut bugi, jota jotkut ovat käyttäneet hyväkseen. Ko. bugi on liiskattu ja mietimme parhaillaan, miten asiassa edetään. Ilmoitamme ratkaisun pian. Hellurei! Suurkiitokset kaikille vastanneille. Onpa helpottavaa kuulla, että kyse on bugista. Jaksaa sitten vielä yrittää parantaa omaa tulostaankin, jos kerran rehellisesti ansaitut pisteet huomioidaan, eikä bugin hyväksikäyttöä sallita. Olisi todella ikävää, jos pelin voittaisi bugin avulla. Olempa muuten kuullu sellaseta huijauksesta juuri tälläisissä peleissä ja kilpailussa, että kun laittaa joitain asetuksia niin se aika ei mee sekunneissa, vaan tyyliin 1sec=5sec. Tälläsiä olen nähnyt kanssa. Iloimitin vaan nyt että tälleinki voi tapahtua... älkää te alentuko tälle tasolle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kleberson
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 18, 2006, 18:18:48 » |
|
Teoriassa kilpailussahan voi saada 1200000 pistettä mikäli vastaa 10 kysymykseen valonnopeudella niin että ajaksi jäisi tuo 10 sekuntia. Käytännössä jo 1000000 pisteen saaminen vaatii arpomista ja koko kilpailusta tuleekin siis voitto sille jolla käy armoton tuuri ja arvaa mahdollisimman monta kysymystä ilman edes näkemättä vastauksia, saatikka kysymystä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 18, 2006, 19:25:06 » |
|
Teoriassa kilpailussahan voi saada 1200000 pistettä mikäli vastaa 10 kysymykseen valonnopeudella niin että ajaksi jäisi tuo 10 sekuntia. Käytännössä jo 1000000 pisteen saaminen vaatii arpomista ja koko kilpailusta tuleekin siis voitto sille jolla käy armoton tuuri ja arvaa mahdollisimman monta kysymystä ilman edes näkemättä vastauksia, saatikka kysymystä.
Joo on tää hulvatonta, kun tietää vastaukset kaikkiin kysymyksiin, mutta ei riitä aikaa lukea niitä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 18, 2006, 21:10:46 » |
|
meikäläinen kattoo vaan vastaukset ja koittelee muistella :DD, en lue kysymystä se on ainut chäänssi millä voin voitaa :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
DeltaX
|
 |
« Vastaus #11 : Lokakuu 19, 2006, 09:28:29 » |
|
meikäläinen kattoo vaan vastaukset ja koittelee muistella :DD, en lue kysymystä se on ainut chäänssi millä voin voitaa :/
sain neljä putkeen vaa spämmäämällä jotain vastausta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #12 : Lokakuu 27, 2006, 00:59:33 » |
|
 Mulla on kanssa menny hermot ton kilpailun kanssa koska jotkut aivan varmasti huijaavat. Parhaimmillani olen saanut 9.91 mutta koetappa saada se kaikista..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #13 : Lokakuu 27, 2006, 07:48:20 » |
|
 Mulla on kanssa menny hermot ton kilpailun kanssa koska jotkut aivan varmasti huijaavat. Parhaimmillani olen saanut 9.91 mutta koetappa saada se kaikista.. Enää ei pitäisi huijauksen onnistua. Parhaat pelaajat ovat pelanneet peliä tuhansia kertoja, eli harjoitus tekee mestarin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|