KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 23:00:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF2 Custom Mapit eivät toimi  (Luettu 632 kertaa)
Shadowi
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 24, 2009, 10:13:18 »

Juu eli ongelmani on seuraavanlainen:

Itse peli kyllä toimii moitteettomasti ja kun sitten ajattelin, että voisi ladata pari mappia netistä SP:hen ja Local serveriin niin latasin. No toinen niistä toimi hyvin ja toinen taas ei suostunut aukeamaan kun olin vahingossa poistanut kyseisen mapin tiedostot... No sitten latasin lisää mappeja, erään kilparata mapin ja olin käymässä pelaamaan sitä, niin ongelma ilmeni. Kun se latauspalkki oli noin yli puolen välin, peli sammui mystisesti ja kaikki oli taas normaalisti. Eli peli sammui kesken latauksen. Mapit oli kyllä sijoitettu oikeaan paikkaan, koska se ensimmäiseksi ladattukin toimi ja nämä muut olivat samassa paikassa, eli minulla ainakin Oma tietokone>Paikallinen levy(C)>Program Files>EA Games>Battlefield2>mods>bf2>levels. Eli tuohon olin ne laittanut normaalien mappien lisäksi. Ja niitä ku doupleklikkasi niin siellä oli samat tiedostot kuin normaaleissa mapeissa, eli info, client, server ja joissain ladatuissa objects.

Elikkä olisikos jollain vastausta tähän ongelmaan? Kaikki normaalit mapit toimii ja yksi ladattu, mutta loput ladatut eivät toimi. Odotan vastausta.
tallennettu
Kosari
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 27, 2009, 19:59:44 »

C/Program Files/EA Games/Battlefield 2/mods/bf2/levels <---Tonne ku änget mapin tiedostot ni pitäs toimia, itellä ainaki.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: