|
Antti152
|
 |
« Vastaus #90 : Maaliskuu 11, 2010, 18:05:40 » |
|
Ihan hyvältä vaikutti patchi, mana/stamina tasot katosivat mutta näyttivät taas mana/stamina tason kun bootti. http://screenshot.xfire.com/s/93629450-4.jpgPaljon selkeämpi attributes valikko (?), ainakin omasta mielestä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2010, 18:15:07 kirjoittanut Antti152 »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #91 : Maaliskuu 13, 2010, 20:40:25 » |
|
Mie kokeilin (viimein) tätä peliä eilen. Melko vaikealta ja monimutkaiselta tuntui Dungeon Siegeen verrattuna, siinä kun ei tarvinnu laitella mitään skillssejä ja atribuutteja itse. Kameraakin olis ollu kivempi käytellä edgetrackingilla, kuin nappi phjassa pyörittelemällä, mutta siihen kyllä varmaan tottuu. Saako sitä healingia noille ukkeleille jostain napista, vai onko pakko klikata hiirellä sitä ikonia?  Jussi PS. Mie pelaan tätä silleen ilman pausea, kun miun mielestä ainut oikea vuoropohjainen strategiapelisarja on Steel Panthers.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Antti152
|
 |
« Vastaus #92 : Maaliskuu 13, 2010, 21:13:00 » |
|
Mie kokeilin (viimein) tätä peliä eilen. Melko vaikealta ja monimutkaiselta tuntui Dungeon Siegeen verrattuna, siinä kun ei tarvinnu laitella mitään skillssejä ja atribuutteja itse. Kameraakin olis ollu kivempi käytellä edgetrackingilla, kuin nappi phjassa pyörittelemällä, mutta siihen kyllä varmaan tottuu. Saako sitä healingia noille ukkeleille jostain napista, vai onko pakko klikata hiirellä sitä ikonia?  Jussi PS. Mie pelaan tätä silleen ilman pausea, kun miun mielestä ainut oikea vuoropohjainen strategiapelisarja on Steel Panthers. WASD näppäimillä noit liikuttaa kameraa/jätkää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #93 : Maaliskuu 13, 2010, 22:36:00 » |
|
Ah, mikä tyytyväisyyden tunne iskikään, kun porukka alkaa olla tarpeeksi kovia hakkaamaan Revenantsit irvistelevine oppipoikineen!  Pakko käydä kaikki paikat läpi, mistä niitä saa höykytettyä... Rasittavia penteleitä mokomat!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
Antti152
|
 |
« Vastaus #94 : Maaliskuu 13, 2010, 23:01:49 » |
|
Pahoja ne kyllä ovat  Ite heitin pelin hardille ku normal alko olee liian helppo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #95 : Maaliskuu 13, 2010, 23:20:21 » |
|
Normal on ollut enemmän kuin riittävä tähän mennessä. Lisuria oon miettinyt, siis tota jo ilmestynyttä Return to Ostagaria. Sen kohdalla voi olla, että hard on hyvä. Ei kuulemma ole kovin kovatasoisia vastustajia, jos on pitkällä pelissä. Kokemuksia? Suurella innolla ootan varsinaista lisälevyä. Vielä on onneksi alkuperäistäkin jäljellä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #96 : Maaliskuu 14, 2010, 09:08:43 » |
|
WASD näppäimillä noit liikuttaa kameraa/jätkää.
Usko tai älä, mut en oo ikinä käyttäny "wasadia" missään pelissä ja kameran liikuttelu näppäimillä tuntuu muutenkin tosi kömpelöltä.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #97 : Maaliskuu 14, 2010, 11:22:13 » |
|
Hiiren ohjaukseen tottuu todella nopeasti ja se on helkkarin kätevä, kun voi käännellä kuvakulmaa juostessaan, samalla tutkien ympäristöään. Itse pidän enemmän WASD+hiiri-yhdistelmästä, vaikka pelkällä hiirelläkin toki pärjää. En oo Jussi minkään juuri WASD-ohjausta harrastanut ennen tätä, mutta pienen totuttelun jälkeen en vaihtaisi takaisin mihinkään muuhun, ainakaan DAO:ssa. Huhhei... Pelissä on sitten melkoisia juonenkäänteitä! Taas kerran tuli yllättyneeksi olan takaa, kun luulin jo, että jäin loukkuun ja uudelleenlataus edessä, mutta kuinka ollakaan... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #98 : Maaliskuu 14, 2010, 19:10:34 » |
|
Miulla kun on sellanen ongelma, että mie oon oikeasti oikeakätinen, eli vasurilla pystyy just ja just syömään leipää, juomaan kahvia ja polttamaan tupakkia. Yhteys vasemman käden sormien ja aivojen välillä ei kertakaikkiaan toimi samalla tavalla kuin oikealla puolella. Mie siis yritän pelata tätä peliä samalla tavalla, kuin Dungeon Siegeä. Onneks hoksasin, et hiiren näppäinten toiminnot saa vaihtaa päikseen. Eli voin liikkua ykkösnapilla, kuten Dungeon Siegessä.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Antti152
|
 |
« Vastaus #99 : Maaliskuu 14, 2010, 19:28:13 » |
|
No hyvä että sait muutettua mieleiseksesi  Ite oon tottunu WASD:ia käyttelemään kun oon paljon FPS pelejä pelaillut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #100 : Maaliskuu 14, 2010, 21:18:45 » |
|
Ei se toiminutkaan, koska se vaihtoi ihan kaiken päälaelleen. Valikoitakin olisi pitänyt napsutella hiiren väärällä napilla. On vissiin pakko opetella tämä uusi systeemi, ellei yksittäisiä toimintoja saa mapitettua hiireen mieleisesti.  Jussi PS. Mie oon kans pelannu paljon FPS-pelejä, mut aina hiirellä, en koskaan näppäimillä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2010, 22:26:28 kirjoittanut jsskppnn »
|
tallennettu
|
|
|
|
LostSoul
Harrastelijapelaaja

Ohihan se on...
|
 |
« Vastaus #101 : Maaliskuu 15, 2010, 20:05:58 » |
|
Huomenna pitäisi saada tuo Awakening ilmeisesti...ainakaan ei ole mitään tuolla lukenut että julkaisu päivää oisivat muuttanut. Ny vähä tuo Eve vieny kyl aikaa =D Ja ku työkkäri halus kaunistaa työttömyys tilastoi ni kurssilta harjotteluun ni ei kerkii kaikkii hyvii pelei pelaa =(
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ^LostSoul^ @ Quakenet
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #102 : Maaliskuu 15, 2010, 20:07:37 » |
|
Uuuu... Uskon olevani loppusuoralla peruspelin kanssa, joten Awakening tulee loistavaan aikaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
LostSoul
Harrastelijapelaaja

Ohihan se on...
|
 |
« Vastaus #103 : Maaliskuu 15, 2010, 20:11:06 » |
|
Ilmeisesti suht hyvin oot pärjänny siin ku et o paljoa neuvoa kyselly taas  Jokos on Juggernaut ja Death Legion setit hankittu?  tai joka tyypil Wade's Superior setit? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ^LostSoul^ @ Quakenet
|
|
|
|
Antti152
|
 |
« Vastaus #104 : Maaliskuu 15, 2010, 20:46:05 » |
|
On itelläki pelaaminen vähä jääny vähemmälle, nyt oon päässy tonne Werewolffi paikkaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|