KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 22:06:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NHL 09 (PC) ja dynastia kysymyksiä  (Luettu 1369 kertaa)
Todo
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 26, 2009, 23:47:48 »

Terve!

Kokeilin vähän selailla jos apua olisi löytänyt ennen rekisteröintiä ja uuden aiheen aloittamista, mutta huonolla tuloksella.

Mieltä vaivaa että onko mahdollista dynasty modessa mahdollista saada NHL joukkueita vaihdettua eurojoukkueisiin? 360 käsittääkseni ainakin pystyy.

Sitten vielä että onko noilla finanssi asioilla jotain merkitystä pelissä? (Lipputulot yms.) Ja voiko noihin vaikuttaa jotenkin.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2009, 07:40:38 »

Raha-asioihin ei voi vaikuttaa, muuten kuin tuhlaamalla rahaa pelaajien palkkoihin. En ole huomannut niillä olevan vaikutusta muuhun, kuin finanssistatistiikkaan.

Ainakin yhden joukkueen saa korvattua toisen sarjan joukkueella tai omalla itse tehdyllä. Näin muistelen aikanaan tehneeni, mutta siitä on kyllä aikaa. Siirsin HIFK:n NHL-joukkueiden sekaan.
tallennettu
Todo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 29, 2009, 10:58:19 »

Itse en ole saanut kuin korvattua joukkueen itsetehdyllä joukkueella. Oonko mä oikeesti niin tampio että en vaan osaa ? Hymyilee leveästi
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Lokakuu 29, 2009, 11:26:06 »

Voi olla, että tuli käytettyä jotain editoriakin silloin. Olen pahoillani. En kuollaksenikaan nyt muista miten sen tein.

EDIT: NHLview oli se editointiohjelma, jolla sai muutettua melkein mitä tahansa miltei missä tahansa EA:n NHL-pelissä. Suosittelen lämpimästi, jollet keksi muuta vastausta ongelmaasi. En nyt kokeilemallakaan keksinyt muuta. Onneksi on NHLview. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2009, 08:39:00 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: