Aika monilla näkyy olevan ongelmia tän puoliverisen prinssin kans. :/
Minulla myös. Grabbe ja Goyle lukitsivat Harryn portin taakse ja nyt pitäisi saada avain toiselle puolelle porttia, että portti aukeaisi. Mutta miten? Avainta ei saa liikutettua pystysuunnassa ollenkaan. Googlasin, mutta siellä kehoitettiin rikkomaan avain. Sekään ei tunnu onnistuvan.
Osaisiko joku siis antaa jtn pientä vinkkiä?

Kiitos jo etukäteen.
Mä päätän vastata tähän nyt. Mä sain sen tehtyä sillä tavalla,että rikoin avaimen ja kokosin sen monta kertaa kunnes se viimein oli lähellä porttia ja sitten mä hajotin sen ja korjasin sen taas ja vein sen portin toiselle puolelle ja asetin omalle paikalleen ja tämä tapa toimii kyllä, sillä mulla tämä ainakin toimi ja tämä tapa taitaa olla ainoa ja oikea tapa,jolla sen avaimen saa sen oven toiselle puolelle ja sille varattuun oikeaan paikkaan, johon tämä avain pistetään ja se kohta on tälle avaimelle varattu se paikka. Kokeile sinäkin tätä tapaa, sillä tämä todella on ainut ja oikea tapa ja usko pois tiedän tämän, koska minulla tämä tapa todella toimi ja tämä tapa todella on ainut ja oikea tapa saada se avain portin toiselle puolelle ja omalle paikalleen ja ei tähän vain yksi avaimen kokoamiskerta ja rikkomiskerta riitä,vaan se pitää tehdä monta kertaa niin,että se avain on portin luona ja sen jälkeen rikkoa ja koota se avain uudestaan ja viedä portin toiselle puolelle ja laittaa omalle paikalleen.