KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 21:57:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harry Potter: Puoliverinen Prinssi  (Luettu 4334 kertaa)
Tatska
Newbie
*

Profiili
« : Kesäkuu 28, 2009, 15:01:40 »

Elikkä tämä peli ilmestyy kauppoihin 2.7. ja itse aion ennakkotilata tämän pelin Iskee silmää
Kellään mitään ennakko tietoja pelistä, vaikka peli ei ole vielä ilmestynytkään.

Tähän puuhun siis tästä pelistä keskustelua, alustasta riippumatta Hymyilee
tallennettu
Tanzu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2009, 13:37:56 »

Ostin kyseisen pelin heti kun se ilmestyi ja kyllä kannatti. Tää on musta paras Potter-peli ikinä.
tallennettu
imppa96
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2009, 16:31:19 »

mull ois tällänen ongelma että meillä meni sarjanumero hukkaa ja mun idiootti isoveli poisti pelin koneelta (ei kuulemma tienny että sarjanumero on hukassa) Ni voisko joku ystävällisesti sanoa mikä se sarjanumero on?
PS:INHOTTAA HIRV>ESTI KU EI SAA PELATA PELIÄ LOPPUU huom tää on feeniksin kilta
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2009, 23:52:06 »

ensinäkin elä laita samaa viestiä moneen paikkaan koska muuten keskustelu jakautuu eripaikkoihin!

Toiseksi...jos sarjanumero on hukassa, sinun pitää joko esittää pelin ostokuitti EA:n tekniselle tuelle tai vaihtoehtoisesti ostaa toinen pelilevy.  Kukaan täällä ei tiedä mikä sinun sarjanumerosi on!
tallennettu
Englandrules83
Newbie
*

Olen Zac Efron fani

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2009, 21:00:15 »

Voisko joku auttaa mua tähän Harry Potter ja puoliverinen prinssi peliin liittyen?Miten sen portaikon yläpuolella olevan vaakunan saa alas ja puhun pelin PC DVDROM versiosta,koska mulla on se?Niin miten sen saa alas? Haluan tietää tämän asian mahdollisimman pian.Pelasin peliä tänään enkä saanut sitä alas kun se on niin ylhäällä. Olen uusi täällä ja rekisteröidyin tänne juuri tänään. Hymyilee Järkyttynyt
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 19, 2009, 09:04:13 kirjoittanut Englandrules83 » tallennettu

Inka Lindqvist
blondi_
Himopelaaja

Canon - you can

Profiili
« Vastaus #5 : Lokakuu 14, 2009, 21:10:24 »

Aika monilla näkyy olevan ongelmia tän puoliverisen prinssin kans. :/
Minulla myös. Grabbe ja Goyle lukitsivat Harryn portin taakse ja nyt pitäisi saada avain toiselle puolelle porttia, että portti aukeaisi. Mutta miten? Avainta ei saa liikutettua pystysuunnassa ollenkaan. Googlasin, mutta siellä kehoitettiin rikkomaan avain. Sekään ei tunnu onnistuvan.

Osaisiko joku siis antaa jtn pientä vinkkiä? Hymyilee
Kiitos jo etukäteen.
tallennettu

If I've only got one life, let me live it as a blonde.
Wolf
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #6 : Lokakuu 20, 2009, 15:25:58 »

Elokuvan olen nähnyt mutta peliä en aio ostaa ainakaan vielä!
tallennettu

Englandrules83
Newbie
*

Olen Zac Efron fani

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Marraskuu 13, 2009, 16:34:59 »

Aika monilla näkyy olevan ongelmia tän puoliverisen prinssin kans. :/
Minulla myös. Grabbe ja Goyle lukitsivat Harryn portin taakse ja nyt pitäisi saada avain toiselle puolelle porttia, että portti aukeaisi. Mutta miten? Avainta ei saa liikutettua pystysuunnassa ollenkaan. Googlasin, mutta siellä kehoitettiin rikkomaan avain. Sekään ei tunnu onnistuvan.

Osaisiko joku siis antaa jtn pientä vinkkiä? Hymyilee
Kiitos jo etukäteen.
Mä päätän vastata tähän nyt. Mä sain sen tehtyä sillä tavalla,että rikoin avaimen ja kokosin sen monta kertaa kunnes se viimein oli lähellä porttia ja sitten mä hajotin sen ja korjasin sen taas ja vein sen portin toiselle puolelle ja asetin omalle paikalleen ja tämä tapa toimii kyllä, sillä mulla tämä ainakin toimi ja tämä tapa taitaa olla ainoa ja oikea tapa,jolla sen avaimen saa sen oven toiselle puolelle ja sille varattuun oikeaan paikkaan, johon tämä avain pistetään ja se kohta on tälle avaimelle varattu se paikka. Kokeile sinäkin tätä tapaa, sillä tämä todella on ainut ja oikea tapa ja usko pois tiedän tämän, koska minulla tämä tapa todella toimi ja tämä tapa todella on ainut ja oikea tapa saada se avain portin toiselle puolelle ja omalle paikalleen ja ei tähän vain yksi avaimen kokoamiskerta ja rikkomiskerta riitä,vaan se pitää tehdä monta kertaa niin,että se avain on portin luona ja sen jälkeen rikkoa ja koota se avain uudestaan ja viedä portin toiselle puolelle ja laittaa omalle paikalleen.
tallennettu

Inka Lindqvist
Hebunz
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 21, 2009, 15:33:28 »

Eli tarvisin apua tohon pelin nintendo ds versioon. En millään keksi miten saisin sen siepin kiinni siinä pelissä. Ja jos en saa sieppiä kiinni en myöskään pysty jatkamaan pelaamista. Eli tarvisin kipeesti apua.
tallennettu
help!
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Tammikuu 05, 2010, 15:49:20 »

auttakaa!!! grabbe ja goyle telkes mut telkien taa ja oon kuullu et se avain pitäis rikkoo mut onks muita tapoja en saa avainta rikotuksi miten se tehdään :O !! nimimerkillä tyhmä(kö?) p.s mull on playstation 3
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Tammikuu 05, 2010, 16:14:19 »

Eikös vastaus ole pari viestiä taaksepäin?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: