Steege
Newbie

|
 |
« : Lokakuu 13, 2006, 17:00:33 » |
|
Pelaakos kukaan enään Red Alert kakkosta? Tuntuu että se on jo unohdettu peli, vaikka First Decadessakin mukana on. Itse pelaan aina välillä. Mielestäni ihan hyvä strategia peli. Onko kukaan voittanu Skirsmishissä 1 vs. 8 peliä?  Itse en ole vielä kovinkaan hyvä, että tuli parin minuutin jälkeen turpaan siinä, mutta harjoitus tekee mestarin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2006, 22:33:09 » |
|
joskus sitäki pelannu... sillo joskus 1 vs 7 (8 on maksimi määrä mukaan luettuna pelaaja ja tietokoneen joukot), meni joku 34 minsaa parhaillaan Free For All, kaikki Brutal ja super aseet mukana. mutta nyky tilanteessa ei toi tulis enää mieleekää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2006, 13:57:02 » |
|
Pelaakos kukaan enään Red Alert kakkosta? Tuntuu että se on jo unohdettu peli, vaikka First Decadessakin mukana on. Itse pelaan aina välillä. Mielestäni ihan hyvä strategia peli. Onko kukaan voittanu Skirsmishissä 1 vs. 8 peliä?  Itse en ole vielä kovinkaan hyvä, että tuli parin minuutin jälkeen turpaan siinä, mutta harjoitus tekee mestarin? Pelailen aina sillon tällöin, mutta enimmäkseen netissä. Skirmish on kohtalaisen helppo mikäli ei salli superaseita (ei ole mukavaa että tulee 7 superasetta niskaan samaan aikaan..).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2006, 14:13:41 » |
|
itellä on kyllä, mutta en ole vähään aikaan pelannut, koska edelleen wc3:a pelaan ja muita ei välillä siinä välissä ehdi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 03, 2007, 10:21:51 » |
|
Ei ole täällä sivustolla juuri ollut säpinää viime aikoina, mutta kirjoitan kuitenkin.  Kyllä sitä RA2:sta tulee sillon tällöin pelailtua, varsinkin jos haluaa kokea jotain nostalgiaa RTS saralla. Vaikka grafiikka ja äänet ovat tulleet isoin askelin eteenpäin, on RA peleillä vieläkin mielestäni kunniapaikka kyseisen genren maailmassa!!!  Loistavia pelejä, suosittelen esim. First Decade paketin hankintaa, jolloin saat koko C&C tuotannon ihailtavaksesi!!!!! -S-
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 03, 2007, 10:49:46 » |
|
Ei ole täällä sivustolla juuri ollut säpinää viime aikoina, mutta kirjoitan kuitenkin.  Kyllä sitä RA2:sta tulee sillon tällöin pelailtua, varsinkin jos haluaa kokea jotain nostalgiaa RTS saralla. Vaikka grafiikka ja äänet ovat tulleet isoin askelin eteenpäin, on RA peleillä vieläkin mielestäni kunniapaikka kyseisen genren maailmassa!!!  Loistavia pelejä, suosittelen esim. First Decade paketin hankintaa, jolloin saat koko C&C tuotannon ihailtavaksesi!!!!! Jeps, RA2 on klassikko. Ja pärjää ihan täysillä vaikka C&C3:llekin ja sen saa varmasti halvemmalla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2007, 11:59:20 » |
|
Itse pelasin kyllästymiseen asti, eli siihen kuin Brutal Army kävi liian helpoksi ja sama virhe toistu YR:ssä: liian helppo 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2007, 13:51:00 » |
|
Itse pelasin kyllästymiseen asti, eli siihen kuin Brutal Army kävi liian helpoksi ja sama virhe toistu YR:ssä: liian helppo  Vai että liian helppo, pelasitko edes super aseet käytössä? Meinaan jos pelaat Battle 7 brutal sua vastaa ja super aseet niin ei varmana ole liian helppo. Free For All voi tosin olla helppo sitten...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 03, 2007, 14:07:37 » |
|
En ole kyllä itse vielä kokenut kyllästymisen tuntua RA2:en, enkä kyllä muihinkaan C&C peleihin.  Olen kuitenkin jo tahkonnut usean sarjan pelin useampaan otteeseen läpi, aina voi kuitenkin hioa erilaisia strategioita ja koko ajan oppia uusia keinoja viedä peli läpi.  Mutta jos nyt kokee turhautumista, on aina olemassa mahdollisuus verkossa tai linkissä pelata todellisia vastustajia vastaan, eikä vain tietokoneen keinoälyä. RA2 on ja tulee aina olemaan yksi niistä peleistä, jotka varmasti jäävät syvänä piirtona historian kirjoihin. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 03, 2007, 14:40:28 » |
|
Itse pelasin kyllästymiseen asti, eli siihen kuin Brutal Army kävi liian helpoksi ja sama virhe toistu YR:ssä: liian helppo  Vai että liian helppo, pelasitko edes super aseet käytössä? Meinaan jos pelaat Battle 7 brutal sua vastaa ja super aseet niin ei varmana ole liian helppo. Free For All voi tosin olla helppo sitten... Hmm... Ehkä tuotakin pitäisi kokeilla, sitten kun C&C3 ei enää jaksa innostaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 03, 2007, 16:36:45 » |
|
Ainut mission mitä en ole päässyt läpi hardilla tuossa RA2, on ryssien viimoinen  Mutta taas liittoutuneiden viimoisen vedin hardilla liiankin helposti. Kunhan vain oppi pari tarpeellista temppua siitä kentästä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2007, 09:42:55 » |
|
Taitaa olla redalert (sarjan vanhempien pelien) pelaajat katoavaa kansan perinnettä, sen verran vähälukuinen on tämän aiheen keskusteluporukka. Mutta pidetään me viimeiset "mohikaanit" lippua korkealla eikä anneta näiden hienojen pelien vaipua historiaan.  Itse ainakin tulen vielä palaamaan näiden RTS pelien uranuurtajien pariin vielä monta kertaa. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2007, 14:15:59 » |
|
Itse en ole jaksanut pelata nytten noita RA pelejä pitkään aikaan, suurimpana vikana varmaan ollut vastustajien puute. Ja en yleensä pelaa kuin kavereitani vastaan. Pitääpi jokin päivä katsoa jos taas niitäkin alkaisi pelaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #13 : Toukokuu 09, 2007, 06:33:56 » |
|
Itse pelailen C&C sarjan pelejä pääasiassa yksin, ei ole kaveriporukassa niin kovia C&C sarjan fanittajia. Ja juuri RA2 vois olla sellainen josta saisi varmasti vaikka pienen turneen aikaiseksi.  Tietysty ongelma tulee olemaan aika, ja kanssa pelaajien kanssa vielä saada se aika samanaikaisesti. Joten kaveriporukka lienee pois suljettu juttu, sais nyt vain sen verkkopelin toimimaan , jos vaikka muualta löytyis vielä RA2 faneja. Näitä aikoja odotellessa. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Pinkki85
|
 |
« Vastaus #14 : Toukokuu 09, 2007, 07:41:32 » |
|
Itse pelailen sitä mahd usein  ostinpa sen ison paketinkin missä oli ne kaikki klassikot.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|