KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 21:24:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ongelma NS  (Luettu 489 kertaa)
finhalo
Newbie
*

Profiili
« : Elokuu 24, 2009, 16:51:49 »

tämmönen ongelma nyt?eli potkastaan pois NS-mapeista?ja sit tulee kirjotus,että tähän palvelimeen voivat vain liittyä jotka eivät ole  muokanneet sisältöä,palauta BF-2142 versiosi nykyiseen viralliseen versioon,jos haluat liittyä.
olen poistanut pelin ja ladannut uurestaan ja kaikki päivitykset sun muut,mut ku ei,
toinen juttu on tämmönen eli mitä tää tarkoittaa? lukee näin.. optimoidaan shader-ohjelmat,optimointi suoritetaan aina,kun näyttöasetuksia muutetaan??

olen koittanut muuttaa sitten näyttö asetuksiakin,mutta ei auta? tekis mieli pelata Ns mappejakin.
aikaisemmin toimi NS-mapit
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Elokuu 24, 2009, 17:10:15 »

täältä voi löytyä ratkaisu ongelmaasi
http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1386.0.html

toinen juttu on tämmönen eli mitä tää tarkoittaa? lukee näin.. optimoidaan shader-ohjelmat,optimointi suoritetaan aina,kun näyttöasetuksia muutetaan??

olen koittanut muuttaa sitten näyttö asetuksiakin,mutta ei auta? tekis mieli pelata Ns mappejakin.
aikaisemmin toimi NS-mapit

toi tarkottaa vaa sitä että ku muutat näyttöasetuksia niin peli joutuu järjestämään kaiken uudestaan joten valitse hyvät näyttöasetukset joilla peli pyörii hyvin ja anna sitten olla ei niitä tarvitse joka kerta muutella se vaan hidastaa servulle pääsyä, koska joka kerta kun muutat näyttöasetuksia joutuu peli järjestämään kaikken uudestaan ja vasta sen jälkeen se rupeaa lataamaan mappia

« Viimeksi muokattu: Elokuu 24, 2009, 17:12:09 kirjoittanut Jyyste » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: