KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 10, 2012, 08:23:21 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Battlefield 1943  (Luettu 1736 kertaa)
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« : Heinäkuu 19, 2009, 21:29:41 »

Elikkä keskustelua haluaisin kyseisestä pelistä Hymyilee

Itse latasin pelin PS3:lle heti ilmestymispäivänä ja siitä asti on tullut pelattua päivittäin.

Onkos kellään täällä kyseistä peliä ja mitä olette itse tykänneet pelistä Hymyilee

Mielestäni 12,95 € ei ole paha hinta noin koukuttavasta pelistä  Näyttää kieltä
tallennettu
nyksy
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 20, 2009, 07:57:27 »

Hinta ei ole paha. Mutta eilen kun aloin pelaamaan niin ylläri statsit oli hävinnyt ja eikä saa uusia vaikka miten pelaa. Ei oikein ymmärrä. Peli on muuten ihan ok. Eli miten ne voi hävitä yht äkkiä?
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Heinäkuu 20, 2009, 11:05:59 »

Hinta ei ole paha. Mutta eilen kun aloin pelaamaan niin ylläri statsit oli hävinnyt ja eikä saa uusia vaikka miten pelaa. Ei oikein ymmärrä. Peli on muuten ihan ok. Eli miten ne voi hävitä yht äkkiä?

Joo statsit, rankit ja Coral Sea mappi puuttu eilen illalla ainakin PS3 pelaajilta ja syytä ei tiedetty  Epävarma...mutta nyt niiden pitäisi olla kunnossa  Hymyilee Itselläni statsit on karannu 3 kertaa ..mutta aina ne on takaisin tullut  Virnistää
tallennettu
spYwHQ
Newbie
*

soundZspy of coN:Fusion (Psytrance) aka spYwHQ

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 01, 2009, 10:28:29 »

Joo itse olen myös pelannut tosin XBox360 ja pitkään aikaan ainoa glitchi oli että voitin eräni mutten saanut silti siitä ko. achievementtia, tosin nyt viimeisen n. kuukauden sisällä peli on alkanut tökkiä ihan tolkuttomasti, niin että ukkelisi teleporttaa 10m taaksepäin vähän väliä, tai ampuu 5 sekunnin viiveellä, eli peli muuttuu kokonaan käyttökelvottomaksi. Ilmesesti serverit tukkiutuvat tai jotain koska kyseinen nykiminen saattaa olla puoli tuntia harmina ja sitten taas peli normalisoituu eli pyörii täysin sulavasti.

Vielä joku viisaampi osaa varmaan kertoa miten tehdään 10 squad assistia roundissa.. en muista saaneeni kertaakaan  yhtään squad assistia vaikka pelaan aina open squadissa.. vaatiiko kenties kokonaan kavereista tehdyn squadin?!?

Kiitos.

-spYwHQ
tallennettu

-spYwHQ <soundZspy of coN:Fusion>
Rop77pa
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2010, 18:10:02 »

Olen ostamassa kyseistä peliä Ps3:lle. Paljo mappei? taitaa olla onlinessä 24 pelaajaa per servu? Kertokaas siittä pelistä. Onko siinä sellanen VIP juttu?
tallennettu

Playstation 3 network nimi: Rop77pa
Rop77pa
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 14, 2010, 18:15:13 »

Vielä joku viisaampi osaa varmaan kertoa miten tehdään 10 squad assistia roundissa.. en muista saaneeni kertaakaan  yhtään squad assistia vaikka pelaan aina open squadissa.. vaatiiko kenties kokonaan kavereista tehdyn squadin?!?

Kiitos.

-spYwHQ
10 squad assistia voi tietääkseni tehdä niin että ammut vihollista ja annat squad kamus tappaa sen loppuun niin saat yhden squad assistin ja sit 10 kertaaa tolla tavalla = 10 squad assistia
Eikös assist tarkota jotain että autat kaverisi vihollisen tappamista et kuitenkaan itse tapa sitä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2010, 18:18:38 kirjoittanut Rop77pa » tallennettu

Playstation 3 network nimi: Rop77pa
Yksinkertanen1™
Pelaaja

Sniper For Life!

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 14, 2010, 19:47:50 »

Kiitos.

-spYwHQ
10 squad assistia voi tietääkseni tehdä niin että ammut vihollista ja annat squad kamus tappaa sen loppuun niin saat yhden squad assistin ja sit 10 kertaaa tolla tavalla = 10 squad assistia
Eikös assist tarkota jotain että autat kaverisi vihollisen tappamista et kuitenkaan itse tapa sitä.
mun mielestä se menee juuri noin. ainaki BF2 ku ampuu vihollista mutta oma tappaa sen loppuun niin tulee "kill damage assist"
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: