KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 20:19:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 22
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysykää simsistä ja vastatkaa muille siitä.  (Luettu 29248 kertaa)
Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #15 : Lokakuu 19, 2006, 11:40:55 »

http://thesims2.co.uk   <---tuolt löytyy pari demoo.. en tiiä muit ossii mist löytyis.. Iskee silm&#228;&#228;
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2006, 22:36:18 kirjoittanut Miimu » tallennettu
sunnuli
Vieras
« Vastaus #16 : Lokakuu 19, 2006, 15:46:59 »

Ostin tänää sen uuden lisäosan, lemmikkielämää... Latasin sen ja aloin pelaamaa, mut kaikki seinät välkky punasta!!!  Huh   Mitääääää?! Tietääks kukaa et mitä tää oikee tarkottaa, miten mun kannattais tää ongelma korjata, jotta pääsis pelaa?  Nolostunut
tallennettu
Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #17 : Lokakuu 19, 2006, 16:19:04 »

kaikki seinät välkky punasta!!!  Huh Tietääks kukaa et mitä tää oikee tarkottaa, miten mun kannattais tää ongelma korjata, jotta pääsis pelaa?  Nolostunut

En osaa auttaa... Itelläni ei oo sitä ongelmaa... Etkö sit pysty pelaa?
jotta pääsis pelaa?

Sain sen lemmikit -lisäosan tänää mut en oo ehtiny pelat sit paljoo
tallennettu
sunnuli
Vieras
« Vastaus #18 : Lokakuu 19, 2006, 18:33:37 »

Pääsen kyl pelaa, mut ei vaa oikee kiinnosta ku seinät on iha punaset... On joskus käyny samal taval ku tein simeille lammen, nii seki välkky iha punasena... *huoh*  Surullinen
tallennettu
Madhatter
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #19 : Lokakuu 19, 2006, 19:06:28 »

Ookko sä ladannu ne jostain?
tallennettu

Through the darkness of futures past/ The magician longs to see/ One chants out between two worlds/ Fire Walk With Me
EA_Henkka
Harrastelijapelaaja
**

Afigenai

Profiili
« Vastaus #20 : Lokakuu 20, 2006, 10:19:52 »

Esimerkiksi tuolta: http://ea.coca-cola.fi/. Tarvitset tosin Cokis 6-packista saatavan koodin.

Henkka
tallennettu
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!

Profiili
« Vastaus #21 : Lokakuu 20, 2006, 13:40:19 »

siis what voiko lisäosia ladata tuolta vai tarkottaako se vain demoa
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

----------------------------------
The Trackmania United
pepe?
Newbie
*

apina sarjat oy

Profiili
« Vastaus #22 : Lokakuu 21, 2006, 13:47:06 »

Mä saan sen luultavasti tänään et saatan sit osata vastata joihinki kyssiin. Iskee silm&#228;&#228;
ja mä luulta vasti miljoonan vuoden päästä kun mä saan sen jouluna joltain J&#228;rkyttynyt Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n Pusu Itkee
tallennettu
Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #23 : Lokakuu 21, 2006, 22:32:05 »

Joo munki piti saada se vast synttärilahjaks (joulukuus) mut mul löyty säästöst rahaa  Hymyilee leve&#228;sti (säästin nintendo DS:ään)
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Kauneus on vain valokatkaisimen päässä...

Profiili
« Vastaus #24 : Lokakuu 24, 2006, 06:19:51 »

Kerrohan Miimu miten Lemmikkielämään saa ihmissuden??
Itelläni ei vielä ole tuota kyseistä lisäosaa, mutta jos olen oikein ymmärtänyt, simin tontille saattaa yöaikaan tulla kiiluvasilmäinen iso koira (=susi). Jos se puraisee simiä, simistä tulee ihmissusi. Tästä oli EA:n The Sims 2:n kotisivuilla yksi kuva, mutta en nyt tähän hätään löydä sitä.

Mukava huomata, että tänne on tullut näinkin paljon lisää porukkaa. Itse en ole ehtinyt paljon viime aikoina täällä keskustelemaan, 12-tuntiset koulupäivät vie aikalailla mehut (ja kaiken ajan, obviously). Yliopisto on kiva paikka... *huokaus*
tallennettu

What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic?
The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
EA_Henkka
Harrastelijapelaaja
**

Afigenai

Profiili
« Vastaus #25 : Lokakuu 24, 2006, 09:43:12 »

Liittyy kysymykseen mistä saa The Sims 2 demon...
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #26 : Lokakuu 24, 2006, 12:46:58 »

Kuten Henkka jo kertoikin, demon voi sieltä ladata ja lisäksi lisätavaroita PC-versioon, jos sellaisen omistaa. Latausta varten tarvitset koodin Cokis 6-packistä.

tallennettu

BlackMary
Tosipelaaja

Kauneus on vain valokatkaisimen päässä...

Profiili
« Vastaus #27 : Lokakuu 24, 2006, 15:31:09 »

Ostin tänää sen uuden lisäosan, lemmikkielämää... Latasin sen ja aloin pelaamaa, mut kaikki seinät välkky punasta!!!  Huh   Mitääääää?! Tietääks kukaa et mitä tää oikee tarkottaa, miten mun kannattais tää ongelma korjata, jotta pääsis pelaa?  Nolostunut
Hmm...ethän instaloinu lisäosaa samaan kansioon edellisten kanssa? Siitähän varoitellaan ohjeissa, ja kuulemma se sotkii koko pelin. Sit ei auta ku asentaa uudestaan koko roska. En nyt mitään muuta ratkasua ite keksi, kun en ite oo nähny mitään tuollaista...
tallennettu

What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic?
The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
Arsu^^
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #28 : Lokakuu 25, 2006, 20:00:02 »

Ittelläni on The Sims Deluxe Edition... Vissii yköne mutten o varma Hymyilee leve&#228;sti Paloi käämi ku ostin sen labrapöydän ja join sen sohjon. Muija muuttu monsteriks ja lähti nostelemaan  Hymyilee leve&#228;sti Oli meinaa sen verra ikävä tempaus et heitin sen johki kaapin pohojal enkä o sen jälkee nähny Hymyilee Saako sitä joteski takas ko se äityli ol sen perhee tärkein XD
tallennettu

"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
Stella
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #29 : Lokakuu 26, 2006, 08:40:18 »

Siis ykkösestä puhut joo. Eli sen litkun vaikutus loppuu kyllä aikanaan. Ne jotka muuttuu hirviöiks tekee vähän aikaa tuhojaan ja palaa normaaliks. Mutta niitä litkuja on myös erilaisia ja ne jotkut oli oikeestaan aika hauskoja.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 22
  Tulostusversio  

Siirry: