KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 22:32:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The sims 2 Matkoilla (HELP!!!!) ;(  (Luettu 1882 kertaa)
Katsuhi
Newbie
*

Profiili
« : Huhtikuu 09, 2009, 14:16:03 »

Eli, minä taas mun probleemillani Virnistää elikkäs, mulla on matkoilla -lisäosa.
Kun laitan sen koneelle ja haluun pelata nii se ei aukee, siihen näytölle ei tuu mtn.
Se CD jotenki tikittää oudosti eikä peli aukea ;o mikä on?

~Katsuhi, minuuttityttö.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Huhtikuu 09, 2009, 14:37:29 »

Kokeile levyä toisessa koneessa. Jos ongelma toistuu, vika on levyssä, jos ei, vika on asemassasi.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Jadeleine
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 10, 2009, 17:13:23 »

Hei Hymyilee oletko koittanut käynnistys-valikon kautta? Minun pitää aina avata matkoilla lisäri joko pikakuvakkeen kautta tai käynnistä-valikosta. Siihen tulee sellainen boxi, josta pitää vielä erikseen klikata pelaa tai jtn. Minullakin se cd:nakuttaa ja ärhentelee todella äänekkäästi aluksi (vanha kone). Offia: hei kaikille olen uusi Hymyilee leveästi!
tallennettu
Anna Puu-VIP
Vieras
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2010, 18:42:03 »

No joo! Mulkin teki tolleen aluks ja sit kutsuttiin korjaaja se sano et levy on risa ostettii uus nii se toimi. Se on kans risa... Kannattaa harkita lompakon kohtaloa, jos sitä Matkoilla haluu pelata.... Ja muutes! Haluun tietää osaaksä aineettoman siirtymisen taidon?Huh  Hymyilee Mä osaan. Ja pieni vinkki mis sen oppii. (Sitkun se toimii) Mee Takemizu- kylään ja sielt Takemizu-kylän pagodi ja tori- tontille, sinne pamahtaa ilmasta ninja ja sit se kysyy sult kysymyksen. Jos vastaat oikein se opetttaa sulle sen kuiskaamalla sen. Jos sitä ei sieltä löydä, eti Hyvän onnen puistosta sen nuudelikojun takaa. Mulla se tulee sinne aina.

EDIT: Otsikko muutettu takaisin oikeaksi. Älä muuta toisten otsikoita.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2010, 19:00:23 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: