KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 19:49:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: bf 2142 ongelma  (Luettu 1919 kertaa)
banskus
Newbie
*

Profiili
« : Maaliskuu 15, 2009, 13:51:32 »

Elikkä kun liityn johinkin servuun niin kun se on ladannu sen mapin tulee yhteydessä havaittu ongelma ja sitten se heittää valikkoon mistä johtuu. Olen päivittäny bäfän uusimpaan versioon. Bf 2142 demo toimi hyvin netissä  mutta tämä ei. Mulla on langaton 10 megan netti. Voisko se vaan johtua tosta palomuurista ja sen asetuksista

Mulla on Vista unohdin tyystin mainita sen sori vaan
Mulla on viiruksen torjuntajana norton 360 eli siinä on nortonin palomuuri
Kone ylittää roimasti suositetun kokoon panon
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2009, 14:55:40 kirjoittanut banskus » tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2009, 13:56:24 »

Olikohan tämä niitä pelejä, joissa tietty serveri hyväksyy vain tietyn päivitysversion pelistä? Mikä versio sulla sitten on? Näkyykö serverin kohdalla versiovaatimusta?
tallennettu
banskus
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2009, 14:06:53 »

Olikohan tämä niitä pelejä, joissa tietty serveri hyväksyy vain tietyn päivitysversion pelistä? Mikä versio sulla sitten on? Näkyykö serverin kohdalla versiovaatimusta?

Mulla on uusin versio eli toi 1.50. Joskus pystyy pelaamaan mutta sekin on vaan yksi servu en ole muista voinu kokeilla kun valittaa aina siintä samasta. Unohdin laittaa aikaisempaan viestiin että en löydä servuja olen ottanu palomuurin pois se on auttanu  ennen mutta ei nykyään. Täytynee kokeilla XP:eessä tätä jos toimii paremmin onneksi on vanha kovo jossa se on mutta sitten vaan punkbuster alkaa valittaa jotain en tiedä mitä koska kun se heittää ulos se ei sano syyksi mitään
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2009, 14:27:15 »

Olethan kahlannut tätä liippaavat aiheet jo Sisäpiiristä? Tajusin juuri, ettei tämä ole ensimmäinen aihetta käsittelevä juttu.

Luehan samalla "Näin kerrot ongelmastasi"-osio, niin voit täydentää tänne puuttuvia tarvittavia tietoja. Oletin sinulla olevan XP, kun et mitään maininnut, mutta ilmeisesti sinulla onkin jokin muu.
tallennettu
banskus
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2009, 22:08:41 »

Sain toimimaan en vaan tiiä kuinka kauan se taas skulaa. Saadin jälleen kerran palomuuri asetuksia sellasiksi jota bäfän ohjekirja kehottaa. Toimii mutta pelatessa mulle jää siihen alhaalle keskelle joku punkbusterin juttu jossa se tekstivaihtelee koko ajan. Sekavaa toivottavasti saatte selvää
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Maaliskuu 16, 2009, 16:40:09 »

Ota kuvakaappaus siitä PB-jutusta, niin ei ole enää niin sekavaa.
tallennettu
banskus
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 16, 2009, 17:17:53 »

Ota kuvakaappaus siitä PB-jutusta, niin ei ole enää niin sekavaa.

Mulla toimii vain yksi servu muut valittaa yhteydestä. Harmi vaan kun se tuntuu kaatuilevan välillä
http://img26.imageshack.us/my.php?image=screen001v.jpg

Mikä on teidän nickinne tässä pelissä hyvät sisäpiiriläiset. Omani on Suomi-sotilas Hymyilee
Tämä serbu tuntuu olevan ainoa joka toimii mulla Battlefield Gotland #02 TITAN All Maps RANKED 193.11.13.12:17568 Ruottalainen servu
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 16, 2009, 21:32:05 kirjoittanut banskus » tallennettu
Mestaripelaaja
Himopelaaja

Blackshock

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 25, 2009, 19:45:13 »

lataa patch uudestaan ja katso sitten minulla piti ladata patch uudestaan ja miun mielestä kaikki servut on 1.4 patchillä
tallennettu

AMD Phenom II X4 975 Black Edition, Asus 6970HD, 4GB Ram
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Maaliskuu 25, 2009, 20:03:01 »

Juuri luin täällä aiemmin tänään samasta aiheesta jutun ja siellä neuvottiin ottamaan palomuuri pois käytöstä. Itse en suosittele sitä, mutta jos se on palomuurista kiinni, niin palomuuria säätämällä homman pitäisi pelittää.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: