KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 10, 2012, 07:59:31 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The Sims 2 Autiosaari PSP  (Luettu 984 kertaa)
Sims-girl
Vieras
« : Helmikuu 27, 2009, 12:44:41 »

Elikkä, mulla on ongelma. Mitäs kyseisessä pelissä pitää tehdä että pääsee alkuun? Ei kai se pelkkää simin kasvatusta jne. ole? Olen siis luonut simin, joutunut sen kanssa autiolle saarelle ja täytellyt simin tarpeita. Mutta siis, mitä pitää tehdä, että peli etenisi eteenpäin alusta? En ole huomannut mitään erikoista, olen tehnyt sen ihmeen Tiki-jutun siihen rannalle nuotion viereen jne. Olen myös ystävystynyt parin apinan kanssa 8DD No mutta miten siitä siis edetään, on kysymykseni :>>

//Olen saanut vähän apua toisesta paikasta. Asia on niin että mun pitää tehdä lautta? Onko näin?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2009, 08:29:46 kirjoittanut Mirska » tallennettu
Chanie
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2011, 09:29:36 »

No sun tarttis kattoo valikosta sitä ihmeen kirjaa, ja täyttää siellä olevia tehtäviä/suunnitelmia. Sun kuuluis etsiä jokainen paikka saarelta ja poimia matkan varrella hieroglyfilaattojen paloja. Sit ku oot päässyt toiselle rannalle ni rakennat siellä lautan ja matkaat seuraavalle saarelle. Sun kuuluu etsiä myös kaikki aarekarttojen palat (myös ykkössaarelta) (ja niitä löytyy vähän joka paikasta; simpanssien tuomisista, simpukoiden sisältä, kun kalastat, kuumilta lähteiltä ja niin edespäin.)
Täytät niitä suunnitelmia ni sitä mukaa saat myös niitä lisää. Kirjojakin saat lisää (mis just niitä suunnitelmia on lisää) kun kuljet eteenpäin.
 Pelissä on 3 saarta, sun tarttis kaikki tutkia. Sun pitää hakea myös kaikki seurueen jäsenet ja ystävystyä ja kutsua sun heimoon. Sit te vaan selviydytte eteenpäin.
Peli on täysin läpi kun olet löytänyt kaikki aarrekartan palat, koonnut ne ja löytänyt aarteen niiden perusteella, kerännyt ja koonnut kaikki hieroglyfilaatat ja löytänyt paikan mihin se taulu kuuluu, löytänyt kaikki paikat, täyttänyt kaikki tehtävät, rakentanut laivan ja päässyt kotiin Hymyilee
 Toivottavasti oli edes jotain apua Hymyilee
tallennettu

Osaan neuvoa aika hyvin Autiosaaressa (ps2), läpi kun päässyt olen Iskee silmää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: