KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 18:54:23 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF2142 -demo nyt ladattavissa!!!  (Luettu 23300 kertaa)
Ape
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #45 : Joulukuu 08, 2006, 09:59:06 »

ja myös nopeuteen vaikuttaa se että miten paljon käyttäjiä verkossa... itselläni ainakin tuo soneran yhteys suhteellisen tukossa viikonloppusin, tai no se o ny taas jonkin aikaa ollu tukossa melkee koko aika ilman mitää syytä :/
Mulla on Soneran 8/1 ADSL eikä ikinä laske tavallisesta 860kt/s, jos serverillä on kaistaa lähettää..
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #46 : Joulukuu 08, 2006, 11:22:21 »

noh mun sonera 8/1 pätkii ny mite ite lystää Hymyilee leveästi mut latasin ton BF2142 demon jotaa 760kt/s
tallennettu
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero

Profiili
« Vastaus #47 : Joulukuu 17, 2006, 17:19:41 »

OStin koko version ja se vattiii jotain
dll tiedostoa yhyy mitä tehä
tallennettu

tietokone on paras niin olen minäkin d^_^b
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #48 : Joulukuu 17, 2006, 20:09:05 »

OStin koko version ja se vattiii jotain
dll tiedostoa yhyy mitä tehä

Noita dll-filejä saa netistä, kun vaan tietää minkä niminen niin osaa etsiä vaikka googlaamalla. Hätäseen en muista yhtään dll-sivustoa ulkoa, mutta niitä on vaikka muille jakaa. Älä masennu! Kyllä se vielä toimimaan saadaan. Hymyilee
tallennettu
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero

Profiili
« Vastaus #49 : Joulukuu 18, 2006, 17:50:58 »

jee sain sen toimimaan mutta ilmeni uusiogelmä näytön ohjain on liian huono kuten epäilin no äiti sano että  kai sun pitää uus näytön ohjainsaada kun on myllykin niin vahna
 Virnistää
tallennettu

tietokone on paras niin olen minäkin d^_^b
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #50 : Joulukuu 18, 2006, 19:12:53 »

Hyvä niin, ilo kuulla ari 999. Hymyilee Miten sait pelin toimimaan? Haitko dll:n netistä?
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #51 : Joulukuu 25, 2006, 17:24:19 »

Ilmeisesti samat järjestelmänvaatimukset tässä demossa kuin koko pelissäkin? Eli voin varmistaa demon lataamalla että riittääkö koneen tehot, onko riittävä näytönohjan ja äänikortti jne.?

Edit: Yksi tietolähde sanoi että sen voisi noin testata joten demo latauksessa, korjatkaapa jos joku eri mieltä asiasta Hymyilee
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2006, 17:56:02 kirjoittanut Korrekti » tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #52 : Joulukuu 25, 2006, 19:20:32 »

Ilmeisesti samat järjestelmänvaatimukset tässä demossa kuin koko pelissäkin? Eli voin varmistaa demon lataamalla että riittääkö koneen tehot, onko riittävä näytönohjan ja äänikortti jne.?

Edit: Yksi tietolähde sanoi että sen voisi noin testata joten demo latauksessa, korjatkaapa jos joku eri mieltä asiasta Hymyilee

Enpä oo kohdannut demoja, joissa vaatimustaso ois erilainen kuin demossa itsessään. Hölmöjähän sellaiset demot olisi, jotka eivät anna oikeaa kuvaa. Korkeintaa bugisuuden takia saattaa osa pelin kauneudesta tai sujuvuudesta kadota joissain demoissa.
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #53 : Joulukuu 26, 2006, 12:11:31 »

Joo no demo tuli eilen illalla latauksesta ja nyt koitan saada toimimaan. Tismalleen sama virheilmoitus tuli kuin ensimmäisellä sivulla tätä keskustelua LostSoulille. Tämän jälkeen käskettiin päivittämään DirectX joten sen lataus on nyt tulossa, toivottavasti toimii ja uskaltaudun hakemaan koko pelinkin kaupasta...
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #54 : Joulukuu 26, 2006, 14:02:19 »

Joo no demo tuli eilen illalla latauksesta ja nyt koitan saada toimimaan. Tismalleen sama virheilmoitus tuli kuin ensimmäisellä sivulla tätä keskustelua LostSoulille. Tämän jälkeen käskettiin päivittämään DirectX joten sen lataus on nyt tulossa, toivottavasti toimii ja uskaltaudun hakemaan koko pelinkin kaupasta...

Muistaakseni LostSoul selvitti ko. ongelman, mutten nyt muista miten. Taisin olla tässä samaisessa forumissa se juttu. Tsekkaapa sieltä niin löydät todennäköisesti korjauskeinon omaan ongelmaasikin. Hymyilee
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #55 : Joulukuu 26, 2006, 20:53:12 »

Jep jep LostSoulin viestissä muistelin nähneeni saman virheilmoituksen ja sille neuvottiin DirectX:n päivittäminen joten itsekin sen tein ja sain sillä toimimaan.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #56 : Joulukuu 26, 2006, 22:40:25 »

Hienoa kuulla! Hymyilee Ei muuta kuin nautiskelemaan demosta ja ihmettelemään, josko hankkisi pelin kotiin.
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #57 : Joulukuu 27, 2006, 23:14:54 »

Demolla olikin tarkoitus mun testata että jaksaako koneen kaikki osaset myllyttää riittävästi peliä ja testi onnistui tosiaan ja tänään hain kaupan hyllyltä pelin Hymyilee
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #58 : Joulukuu 28, 2006, 00:26:18 »

Demolla olikin tarkoitus mun testata että jaksaako koneen kaikki osaset myllyttää riittävästi peliä ja testi onnistui tosiaan ja tänään hain kaupan hyllyltä pelin Hymyilee

Oon ladannut demon, mutten oo vielä kerennyt testaamaan... Ehkäpä joku lomapäivä tässä vielä kerkeää. Nautiskele sinä uudesta pelistäsi! Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #59 : Joulukuu 28, 2006, 00:57:32 »

Mä en lataa demoo kun ei riitä koneen tehot. Virnistää
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: