|
Itchel
|
 |
« : Lokakuu 05, 2006, 19:28:19 » |
|
Pitäähän tännekin jotain saada, joten...
Kaikki RTS-pelejä pelaavat ovat varmaankin edes kuulleet tästä pelisarjasta, joten kommenttia ja aihetta sietäisi tulla.
Jokaiseen vaihtoehtoon sisältyy myös jatko-osat.
Minun mielestäni pelisarja on loistava, ja jopa ensimmäinen osa on vielä nykyään pelattavaa tavaraa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu 
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 05, 2006, 19:42:31 » |
|
kaikki osat ovat helkutin mahtavia näin strategia pelien ystävänä. Itse pidän kuitenkin eniten age of mythologystä, koska on niitä mytologisia joukkoja ja kaikkea muuta pientä schebee. Mutta muut aoe:t tulevat kyllä erittäin lähellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 05, 2006, 19:52:39 » |
|
Henk.koht. AOEII oli paras, kolmosessa ei ollut riittävästi uudistuksia minun makuuni ja tekoäly oli vähän heikkoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 05, 2006, 20:52:18 » |
|
toi AOE2 oli iha ok... pelasin 10 minsaa singleplayer ja netis pieksin sen jälkee kaveria joka oli pelannut peliä 2 viikkoo  mut siis hyvä peli
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 06, 2006, 16:40:28 » |
|
lisäystä hiukan eli kuten totesin kaikki on loistavia, mutta kolmonen ei yllä samalle tasolle kuin esim 1 tai 2 tai mythology, koska se on mielestäni hienompaa ampua jouskareilla kuin pamauttaa meneemään aseilla  , ohan niiilläki kivä mennä mutta jouskarit tuo mielestäni tunnelmaa  .
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 06, 2006, 21:44:05 » |
|
yhdyn edelliseen vaikka en ole kolmosta kokeillu  ei ne pyssyt kuulu toho pelisarjaan... jouset, keihäät, miekat ja kirveet kyl 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Itchel
|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2006, 17:07:21 » |
|
Lisätäänpä sellanen kymysys, et mikä on teiän mielestä paras kansa AoE II:ssa?
Minä pidän itse eniten teutooneista(, eli saksalaisista). Eritoten heidän erikoisyksikkönsä ovat mahtavia, sillä ritarit ovat halpoja ja tehokkaita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu 
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2006, 22:31:14 » |
|
ööh.... noi teen litkijät... eli enkelsmannio englantilaiset  tykkään tehä sellase JULMETUN ison jousiampuja lauman aina kavereita vastaa ja ne kiroaa sitte ittesä henkihieverii 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 12, 2006, 09:55:32 » |
|
Alkuperäinen AOE kunniaan, ostin sen joskus testattuani sitä kaverilla ja sitä tuli hakattua jokunen tunti (tarkoittaa lähinnä sitä, että pelailin sen varmaan 10-15x läpi). AOEII:sta tuli testattua, mutta imo. pelin käyttöliittymä ja pelattavuus tippui runsaasti siinä mitoilla, että pelistä meni mielenkiinto. AOEIII:sta en ole vielä kokeillut kuin asennuksen verran, sillä peli tuntuu pyörivän mahdottoman raskaasti jopa minun laitteistolla joka on vastikää uusittu.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BigAfroDaddy
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 26, 2006, 13:04:36 » |
|
Ei voi muuta vastata kuin Ensimmäinen AOE. Muita en ole pelannut ja se oli sillon joskus ku mulla oli vielä PC.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the going gets weird, the weird turn pro.
|
|
|
|
|
|
Ape
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 06, 2006, 13:16:03 » |
|
Ykkönen on hyvä ja kakkonen lisäosilla mahtava. Aom ja aoe3 ovat surkeita..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
|
Muve
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 23, 2006, 20:50:34 » |
|
Mielestäni paras oli AOM, mutta kyllä kaikki on tullu pelailtua hardest tasolla läpi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|