KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 11:03:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Dead space --> mielipiteenne? + pieni avunhuuto  (Luettu 1421 kertaa)
Kumipaskiainen
Newbie
*

This is the day when living dead sleeps

Profiili
« : Tammikuu 05, 2009, 21:24:49 »

Tosiaan, hankin tänään kyseisen pelin itselleni ...oikeastaan heräteostoksena Hymyilee leveästi
Tähän asti ollut ainakin minun mieleeni, vaikka olenkin edelleen hieeman pihalla pelissä etenemisen suhteen.
(Siis pelailen ensimmäistä kertaa Xboxilla, ja nauran itseni kohta kuoliaaksi sen takia. Viimeksi pelasin konsolilla ollessani 11-12-vuotias :'D mutta nytpä olen aloittanut harrastuksen uudestaan ^^ (olen todellinen n00b, ainakin tässä vaiheessa) Ja tämäkin sopis paremmin tonne Vinkit/Tekniikka osioiden puolelle. Sry about that.)

Mutta minkäslaisia mielipiteitä muilla on ks. pelistä?
Ja neuvojakin saa antaa, jos tällaista avutonta neitiä kukaan haluaa avittaa. (Ongelmia hieman nekromorfien teilaamisen kanssa :'D ja ylipäätään, mistä helkutista ne aseet saa käsiinsä??) ^^
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 05, 2009, 21:44:43 kirjoittanut Kumipaskiainen » tallennettu

Don't give up. Make them suffer.
lagittaja
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Tammikuu 06, 2009, 01:24:21 »

Noh, itse ostin pelin tässä joulukuun alussa ja sen takia ostin kun hehkuttivat sitä vuoden kauhuksi ja muuta. Mutta ei sitten ollutkaan oikein mieleeni. Olen nääs vähän kuin nössö, pelailen frets on firee suurimman osan ajastani ja hieman autopelejä strategiaa sun muuta roskaa rämpytän silloin tällöin. Mutt toi dead space, tuli niinku sellanen fiilis siinä kun kokeilin sitä (siis joskus kello 3:n aikaan yöllä sain asennettua pelin koneelleni) ja iskin käyntiin sen niin 5min ja teki mieli niinku huutaa Äiti!. Ei ristus soikoon, ei kauhu ole oikein minulle. Oletkos kokeillut Penumbraa? Se voisi olla mieleesi, ehkäpä?
tallennettu

Pääkone: Asus MIVGZ | G530 & TR-TS120 w/o fan | TBA
XFX 550w | 2x4Gb DDR3/1333/CL9 | Lian Li PC-A05N + X-Silent 140 + 2xSS 120 PWM
Humppa vehkeet: Lepai TA2020A+ & Wharfedale Diamond 10.2
Kumipaskiainen
Newbie
*

This is the day when living dead sleeps

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2009, 02:43:59 »

No aluksi olin suoraan sanottuna paskat housuissa, kun kuolema tuli jo alkumetreillä :'D Mutta kyllä se siitä... ykköstason pääsin tänään vihdoin ja viimein läpi ^^.

Penumbra? Hmm.. nimen olen tainnut jossain yhteydessä kuulla.  Voisi katsastaa sen Hymyilee
tallennettu

Don't give up. Make them suffer.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: