KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 11:02:11 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF2 Serveriongelma  (Luettu 818 kertaa)
(FIN)Lollero
Vieras
« : Tammikuu 05, 2009, 09:25:21 »

Tällainen ongelma:

Kun käynnistän Battlefieldin, ensin 'Connecting to account server' -kohdassa kestää tosi kauan. Sitten kun kirjautuminen vihdoin onnistuu, servereitä löytyy vain 3 (Sandviken 1, Sandviken 1 inf ja Aurora BF2 Server). Hakuehtoina vain 'ranked', 'Punkbuster', 'Same version only' ja . Kun nämä ottaa pois, servuja löytyy n. 20. Näille liittymisen yrityksestä seuraa virheilmoitus: 'Your connection has failed. Check your connections and try again.' Favouriteista olen yrittänyt joinia esim. Battlefield Gotlandiin ja Pelikaistalle. Ei onnistu, kaikki servut punaisina. Netin olen tarkistanut, kaikki toimii muuten hyvin. Liittymä on Soneran 1MB laajakaista. Windowsin palomuuri on pois päältä ja F-Secure sallii BF2.exen kyselemättä. Olen myös kokeillut asentaa uusiksi koko pelin ja 1.41 patchin. Ei auttanut. Missä vika?
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Tammikuu 05, 2009, 09:39:22 »

Asennapa 1.41 full patch uudelleen ja kokeile sitten.
tallennettu

Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2009, 17:02:49 »

No sen olen jo tehnyt, kuten myös olen asentanut pelin uudelleen. Palomuurin asetuksiakin on rukkailtu. Kokeilin äsken pelkällä Windowsin palomuurilla, ilman F-Securea. Toimi loistavasti. Mitä .exejä kannattaisi kokeilla sallia palomuurin asetuksista? Pnkbstr.B ja A on sallittu, kuten myös BF2.exe, bf2wdded.exe ja muita. Nyt olisi kiva päästä pelailemaan jo muutakin kuin singleä. Vastauksia äkkiä!

Eli vika oli siis palomuurin asetuksissa. Salli kaikki .EXE:t pelin hakemistoissa, niin pitäisi toimia. Tosin itselläni oli niin pahoja ongelmia tuon F-securen palomuurin kanssa, että poistin koko roskan. Se kun ei suostunut tottelemaan enää mitään noita sääntöjä, oli ihan sama salliko ohjelmia vai ei, se esti ne silti.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: