KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 09:23:45 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua bf 2142 rekisteröintiin!  (Luettu 1468 kertaa)
reipas
Newbie
*

Profiili
« : Marraskuu 08, 2008, 18:47:56 »

auttakaa battlefield 2142 northern strike rekisteröinnissä! kun yritän syöttää sille pelikoodia (cd-keytä, jos oikein ymmärsin ohjeista) se sanoo et "järjestelmävirhe. yritä myöhemmin uudelleen" mitä hattua tää meinaa?

ja sit jos "pelikoodi" ei meinaa cd-keytä, en löydä ohjekirjan takakannesta muuta ku jonkun tuote nro:n, ja sitä se ei kelpuuta. sivun alhaalla lukee:
"Joissakin peleissä koodi saattaa olla epätavallisessa paikassa. PC-pelin koodi on luultavasti DVD-kotelon takakannessa tai ohjekirjan takakannen sisäpuolella. Jos yrität aktivoida peliä, jonka pelikoodi ei ole kummassakaan näistä paikoista, emme ikävä kyllä voi tällä hetkellä auttaa. "
tallennettu
Kakkula
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 08, 2008, 20:27:51 »

Kyllä tuo Pelikoodi tarkoittaa CD-Key:tä.
Ootkos yrittäny myöhemmin uudestaan niinkuin virhe ilmoitus kehoittaa.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Marraskuu 08, 2008, 22:57:10 »

Todennäköisesti vika on ollut/on rekisteröintijärjestelmässä, ei sinun koodissasi. Jos tilanne ei korjaannu, niin laita palautetta rekisteröintisivun kautta. "Support", "Tekninen tuki" tms. on todennäköisesti se oikea linkki tässä tapauksessa.
tallennettu
reipas
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 09, 2008, 10:25:59 »

asia ratkesi supportin kautta. syy ei ollut EA:n vaan minun  Itkee Nolostunut kirjoitin vahingossa yhteen kenttään väärin sähköpostini.. eli syy oli minussa. Hymyilee leveästi Virnistää Hymyilee leveästi eli ehh...hehh. älkää mokatko niin ku mä. sori sit vaan kaikille jotka turhaan auttoi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2008, 19:57:21 kirjoittanut reipas » tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Marraskuu 09, 2008, 11:54:10 »

Ole ystävällinen ja yhdistele perättäiset viestisi "muokkaa"-toiminnolla. En nyt ymmärrä, miten lähetit supportiin palautetta, jos et löytänyt sitä...  Huh Mikä nyt siis on ongelma ja mikä jo ratkaistu? Vastauksen saaminen supportista vaihtelee, riippuen siitä, miten ruuhkaista ko. aikaan on. Loppuvuodesta ilmestyy pelejä kuin sieniä sateella, joten tähän aikaan vuodesta vastausta saanee odottaa pidempään kuin normaalisti. Itse olen saanut jenkkilän supportilta vastauksen aina alle viikossa, joskus jopa seuraavana päivänä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: