KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 09:14:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua!! autiosaareen..playstation2.  (Luettu 1759 kertaa)
Catjuskalle
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 31, 2008, 20:48:20 »

Elikkä tietäiskö joku missä sijaitsee palatsi??kun tehtävänä on siis- nauti palatsista...
Ja kuinka saan suoritettua tehtävät -kerää munia sekä -kalasta hai..Huh
suuret kiitokset jos joku tietää tai on selvinnyt noista tehtävistä..ei nimittäin oo mikään helppo juttu,tai ainakin mä olen jo kakspäivää kiertäny kaikkien saarien nurkat ja kolot,eikä mistään löydy mitään Itkee Hymyilee leveästi
tallennettu
Julie0808
Vieras
« Vastaus #1 : Joulukuu 25, 2008, 20:11:32 »

Iskee silmää Laita tämä kysymys aiheeseen: Onko SINULLA ongelmia? -Kerro!
Siten saadaan keskustelupalstaa puhtaammaksi, ja sieltä saat luultavasti nopean vastauksen !
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Joulukuu 25, 2008, 21:39:39 »

Iskee silmää Laita tämä kysymys aiheeseen: Onko SINULLA ongelmia? -Kerro!
Siten saadaan keskustelupalstaa puhtaammaksi, ja sieltä saat luultavasti nopean vastauksen !

Kuulepas nyt, täällä on säännöt, joita sinä et sanele. Tämä kysymys on täysin oikeassa paikassa ja vieläpä melko järkevästi muotoiltunakin.

Aiheet kuten "Onko sinulla ongelmia?" ovat sekavia ja harhaanjohtavia. Jokaista ongelmaa kohden avataan oma ketju ja ongelma ratkotaan siellä. Mitään yhteisiä ongelmaketjuja ei luoda.
tallennettu

Chanie
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2011, 09:41:04 »

Elikkä tietäiskö joku missä sijaitsee palatsi??kun tehtävänä on siis- nauti palatsista...
Ja kuinka saan suoritettua tehtävät -kerää munia sekä -kalasta hai..Huh
suuret kiitokset jos joku tietää tai on selvinnyt noista tehtävistä..ei nimittäin oo mikään helppo juttu,tai ainakin mä olen jo kakspäivää kiertäny kaikkien saarien nurkat ja kolot,eikä mistään löydy mitään Itkee Hymyilee leveästi
Moi! Palatsi löytyy kunhan olet eka löytänyt sen kruunun temppelistä. Pistät sen päähän ja meet kakkossaaren sinne luolaan ja tutkit sen oven. Tyyppi työntää siihen päässään olevan kruunun ja ovi aukee. Sieltä löydät palatsin. Itse en tajunnut heti, mutta tehtävä täyttyy kun saat huvintarpeen niin lähelle täyttä kuin mahdollista (kuuntele vaikkapa musiikkia). Sillä tavalla saat sen tehtävän täyteen Hymyilee

Munia saat kerättyä siten että pyydystät ensin kanan. Tee työpöydällä kananpyydys. Sitten haet jostain paikan missä on kana. Ootat että se häipyy ja sitten pistät pyydyksen sen paikalle. Vietä 5min alueen toisella puolella joskus päivällä ni kanan pitäis jäädä loukkuun. Otat pyydyksen maasta ja sun pitäis sitten olla kana. Jos ei ole ni yritä uudestaan Hymyilee Sitku sulla on kana, rakenna kanala ja pistä kana siihen. Sit rupeet hoilaamaan sille kanalle, ni se munii. Kerää sitten munat Hymyilee

Hain saat kalastettua kun teet bambuongen ja kalastat sillä aavalla merellä. Jos et tajunnut niin sittenku punanen koho on alhaalla ni sit vasta nostat sen ylös. Kannattaa kalastaa merenrannalla yöllä tai aikaisin aamulla. Kyl se hai sieltä lopulta tulee Hymyilee Sen myötä saat sitten tehtyä koruja ja vaatteita hain nahasta ja hampaista Hymyilee

Ollos hyvä Hymyilee
~Chanie
tallennettu

Osaan neuvoa aika hyvin Autiosaaressa (ps2), läpi kun päässyt olen Iskee silmää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: