hahaa, sain sen läpi. eli sille pallolle ei kai tarvii tehä mtn, mutta kun sen isomman järkäleen leijuttaa ekan tai tokan semmosen kivipaasin eteen (kannattaa koittaa kaikkia, en muista tarkkaan mikä se oli) ja sitten kiipeää päälle, niin pitäis tulla semmonen maisemankatselupätkä ja harry tais sanoa jotain että.. toivottavasti hagrid ei joudu enää vaikeuksiin.

nyt pitäis enää selviytyä vikasta shakkimestarista ja peli ois päästy läpi.
eikö tupapokaalia vai voi voittaa jos joku opettaja on ottanu pisteitä? mä nimittäin kokeilin et lähtiskö siitä pojoja, ja heitin mcgarmiwaa lintuhäkillä.. ja lähti :---D
Kiitoksia! Nyt sain lopultakin Kivipiiristä 100%. En tiedä voiko voittaa, mutta luulisin että se ei estä tupamestaruuden voittamista. Kalkarosta on itselläkin tullut joskus kiusattua hieman muutamalla loitsulla...

Miten pöllölästä saa 100%? Olen (ainakin) käynyt jo siellä aivan ylhäällä ja löytänyt linnun pudottaman paketin. Muutakin olen tainnut tehdä, mutta nyt ei tule mieleen heti. Olen kolunnut sitä vaikka kuinka kauan läpi vaan ei sieltä löydy enää mitään tutkimista.