timo
Newbie

|
 |
« : Lokakuu 25, 2008, 14:13:08 » |
|
mistä löytäis kaikki Lunan tavarat ja mist löytyis viiminen kitakivi mestari ku oon jo voittanu sisäänkäynninpihamaalla, kellotorninpihamaalla ja kivetyllä pihamaalla mutta en löydä mistää sitä viimeistä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanzu
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 29, 2008, 12:25:27 » |
|
mistä löytäis kaikki Lunan tavarat ja mist löytyis viiminen kitakivi mestari ku oon jo voittanu sisäänkäynninpihamaalla, kellotorninpihamaalla ja kivetyllä pihamaalla mutta en löydä mistää sitä viimeistä...
Lunan tavarat: 1. Suuri sali 2. Kirjasto 3. Sama "aukio" jossa pitää auttaa Susan Bonesia. Lehtikasojen alla 4. Eteishalli josta pääsee tyrmiin 5. Kellotorni aukio, jossa pitää auttaa Lunaa suon kanssa Viimeinen(rohkelikon) kitakivimestari löytyy Kivetyltä pihamaalta. Seisoo luihuisen kitakivimestarin lähellä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
timo
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 30, 2008, 18:30:27 » |
|
ok kiitti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
timo
Newbie

|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 30, 2008, 19:14:54 » |
|
miten ne lehdet saa pois siitä päältä? ku näin kyllä sen jonkun sinisen siellä alla mut en keksi miten sais sen sielt ku sauvakaa ei osota sinne... ja niis sen pihamaan kulmis näyttää olevan semmoset tylypahkan tunnuksetki lehtien alla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tanzu
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2008, 22:37:34 » |
|
miten ne lehdet saa pois siitä päältä? ku näin kyllä sen jonkun sinisen siellä alla mut en keksi miten sais sen sielt ku sauvakaa ei osota sinne... ja niis sen pihamaan kulmis näyttää olevan semmoset tylypahkan tunnuksetki lehtien alla...
pihalta pitäs löytä luuta, jolla lakaista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
timo
Newbie

|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 28, 2008, 18:52:44 » |
|
kiiitooos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rokkari
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Tammikuu 17, 2009, 18:34:01 » |
|
Missä on kaikki kivi hirviöt? olen löytänyt jo neljä mutta en tiedä niiden paikkojen nimiä, mutta muistan yhden: sen tyrmään menevän sillan sen suuren sillan (mikä se nyt olikaan).
Vastatkaa pliis nopeesti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Tammikuu 17, 2009, 18:38:58 » |
|
Kivihirviöt ovat: 1. Kivetyllä pihamaalla 2. Suurella kivisillalla 3. Muodonmuutoksen pihamaalla 4. Parvekkeella neljännessä kerroksessa 5. Kierreportaikossa mistä päästään pvs tunnille.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rokkari
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Tammikuu 20, 2009, 16:25:01 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Nikkez
Newbie

|
 |
« Vastaus #9 : Helmikuu 08, 2009, 14:45:39 » |
|
Juu että tarvitsisin apua, kun olen tehnyt kaikki Albuksen kaartin oppilaiden tehtävät. Ja huone on hajotettu, niin mistä löydän sitten kaikki Albuksen kaartin oppilaat kun huone on hajoitettu ja kun kysyn Ronilta tai Hermionelta he sanovat vain että etsi Albuksen kaartin jäsenet. Voisitteko kertoa missä he ovat!
Kiitos
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Helmikuu 08, 2009, 15:38:09 » |
|
Olisi varsin hyödyllistä tietää millä alustalla pelaat.
Jos et ole laukaissut vielä kivetyn pihamaan rämettä, sinun täytyy tehdä se. Sitten tehtäväluetteloon muistaakseni tuli jotain.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Potterfani
Newbie

|
 |
« Vastaus #11 : Maaliskuu 02, 2009, 12:21:41 » |
|
voitko kertoa mikä paikka se on se missä se lunan tavara on ku ei tosta ota selvää "siellä missä susan bonesia autettiin" helppatkaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Maaliskuu 02, 2009, 12:48:40 » |
|
Siitä on aika kauan kun niitä etsiskelin, mutta muistaakseni se aukio oli Kellotornin pihamaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
famouze
Newbie

|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 01, 2009, 17:43:53 » |
|
mä olen ettinyt ja pohtinut aina että miten saan tutkittua kivipiirin kokonaan. jotenkin pitää niitä kahta kivijärkälettä heilutella, mutta.. mitä niille pitäis tehä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 02, 2009, 16:38:42 » |
|
mä olen ettinyt ja pohtinut aina että miten saan tutkittua kivipiirin kokonaan. jotenkin pitää niitä kahta kivijärkälettä heilutella, mutta.. mitä niille pitäis tehä?
Itse olen miettinyt samaa asiaa, mutta eipä ole tullut vielä ahaa-elämystä niiden kohdalla. Itse onnistun aina vain heittämään ne sinne alas metsään kun koitan liikutella niitä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|