KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 05:49:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Crysis Warhead  (Luettu 4675 kertaa)
Dadaa124
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 25, 2008, 15:30:54 »

Eli moni teistä on pelannut tuon läpi? Minä pelasin sen todella nopeasti läpi ja enkä suosittele peliä kenellekkään ainakaan os***ksi sillä peli on todella lyhyt ja peli jää perjaatteessa se jää myös kesken.
tallennettu
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 16, 2008, 20:51:53 »

Itse ostin Crysiksen nyt hiljattain ja samoin Warheadin.
Saanen huomauttaa että itse Crysishän tässä loppuu ku kananlento. Peli oli mitä mainiointa viihdettä johonkin puoleenväliin saakka ja siitä eteenpäin jotenkin ei toiminut enää kunnolla. Ja peli loppui sanonko mitenkä... Entäs sitten vaikka warheadin tykittää yhden päivän aikana läpi. Siinäpä onkin vähän enemmän viihdettä ja peli on mietitty loppuun saakka.
tallennettu
K1M
Himopelaaja

Relentless Reckless Forever

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2008, 20:54:16 »

Itse kyllä suosittelen kumpaakin lämmöllä. Lyhyt oli mutta periaatteessa lisäosahan se vain oli. Kummatkin päättyi kesken mikä on varmaan ollut tarkoituskin trilogian kannalta mikä ei minua haittaa. Jatkoa tulee kuitenkin...
tallennettu

ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 18, 2008, 10:02:56 »

Olen samaa mieltä kanssasi K1M Crysiksen kanssa.
Kuitenkin vain Crysiksen alkuosan kanssa. En usko että Crytek ja EA mietti peliä aivan loppuun saakka, koska alkupuolisko meni rattoisasti vapaassa, fiksujen korealaisten kanssa tappelemisesta, mahtavan asevalikoiman kanssa ihan mukavasti tosiaan ja muuttui sitten tylsäksi putkijuoksuksi, tylsiä avaruusolentoja ja kömpelöä ajoneuvotoimintaa. Jos Crytek ja EA tekee putkijuoksu räiskinnän tekee siitä sitten Halon tasoisen.
Crysis Warhead taas tarjoaa monipuolista itse toteuttavaa räiskintää kuten Crysis alkupuoliskossaan.
Ja Warheadhän ei ole jatko-osa vaan lisäosa joka vain sivuaa Crysiksen tarinasta.
tallennettu
K1M
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 18, 2008, 20:00:03 »

Olen samaa mieltä kanssasi K1M Crysiksen kanssa.
Kuitenkin vain Crysiksen alkuosan kanssa. En usko että Crytek ja EA mietti peliä aivan loppuun saakka, koska alkupuolisko meni rattoisasti vapaassa, fiksujen korealaisten kanssa tappelemisesta, mahtavan asevalikoiman kanssa ihan mukavasti tosiaan ja muuttui sitten tylsäksi putkijuoksuksi, tylsiä avaruusolentoja ja kömpelöä ajoneuvotoimintaa. Jos Crytek ja EA tekee putkijuoksu räiskinnän tekee siitä sitten Halon tasoisen.
Crysis Warhead taas tarjoaa monipuolista itse toteuttavaa räiskintää kuten Crysis alkupuoliskossaan.
Ja Warheadhän ei ole jatko-osa vaan lisäosa joka vain sivuaa Crysiksen tarinasta.

Lisäosaksihan sitä kutsuinkin.  Iskee silmää

Crysiksen alkuosa oli kyllä mainio mitä pelasin useamman kerran läpi jo demossa ja sitten vielä oiken pitkitytin sitä kun koko version hommasin.
Warhead oli kyllä vapaampi ja osittain parempi ja pidin paljon muutamista lisäaseista mitä Warheadissa oli. Pitää vain toivoa että ne tulee myös jatko-osaan/osiin ja muutenkin lisää asevalikoimaa.
tallennettu

ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 18, 2008, 22:44:04 »

Höh höh höö, minkähänlaiset laitevaatimukset Crysis 2?
10gigaa keskusmuistia
4ydin 6ghz suoritin 10megan välimuistilla
geforce 10000 sarjan ylikellotettu versio 3gigan muistilla tri-sli tekniikalla?
tallennettu
K1M
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 19, 2008, 13:38:25 »

Onhan tässä aikaa ja koneet kehittyy jatkuvasti. Koko ajan pitäisi päivittää jotta pysyisi ajan mukana ja kone vireessä. http://www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/8118/
http://www.peliplaneetta.net/tietokonepelit/uutiset/8355/
Tuolta luin joskus siitä ekan kerran. Onhan Crysis hiukan edelle aikaansa ehkä grafiikassa verratuna nykypäivän keskiverto koneisiin, mutta sehän se oli tarkotuskin että nykykoneet enimmäkseen pystyy siihen medium asetuksiin ja very high tuleviin ja nykypäivän huippukoneisiin.

http://www.videogamesblogger.com/2007/11/20/crysis-2-and-crysis-3-underway-as-the-original-pc-game-was-planned-as-a-crysis-trilogy.htm
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: