KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 25, 2012, 07:24:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BF 2142 Northern strike ongelma.  (Luettu 2775 kertaa)
Soluttautuja
Newbie
*

Profiili
« : Heinäkuu 05, 2008, 19:36:00 »

Terve.

Elikkä. Mie ostin tässä yks päivä NS:n ja ilmeisesti sain sen asennettua oikein kun kerta sain käytöön uusia parannuksia.
Mutta sitten itse ongelmat alkaa siitä kun koitan mennä esim. Port Bavaria tai Bridge at remageniin assault lines pelimuodolla. Se lataa sen sinne normaalisti mutta sitten kun se on saanu sen ladattua se heittää ulos ja tulee tällästä tekstiä : "Tähän palvelimeen voivat liittyä vain pelaajat, jotka eivät ole muokanneet sisältöä. Palauta Battlefield 2142-versiosi nykyiseen viralliseen versioon jos haluat liittyä". Tässä kohtaa tulee sellanen "..." fiilis kun en ole tietääkseni muokannu mitään kansioita tai modeja asennellu yms yms. Enkä tajua miten tuonki saa korjattua. olen varmaan n. 4 ladannu kaikki uusiks koneeseen mutta ei tunnu auttavan. PB:n päivittäny montakertaa ja kivasti aikaa menny koittaessa ratkaista tätä ongelmaa. Nuita toisia foorumeita selaillu olen aikapaljon ja kokeillu niitten vinkkejä mutta ei ole auttanu. Tuntus että olen koittanu jo melkeen kaikkia taivaan ja maan väliltä.
Mutta asiaan. Jos jollain olis jotain neuvoja miten tuon saa korjattua niin olisin kiitollinen. Alkaa nimittäin pikkuhiljaa jo ärsyttää oikein todenteolla.
tallennettu
The0 ry
Tosipelaaja

PSP on ihan loistava laite!!

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Heinäkuu 06, 2008, 14:25:58 »

Suosittelen lukemaan tätä aihetta:

http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1386.0.html

Entisen EA Finlandin teknisen tuen virallinen ratkaisu (tm). Virnistää
tallennettu

Tärkeintä ei ole voitto. Tärkeämpää on kaksi voittoa.
Soluttautuja
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 06, 2008, 14:30:01 »

Joo mie olen lukenu tuon ja kahesti koittanu nuita ohjeita mutta ei auttanut.
tallennettu
BF-pelaaja
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 07, 2008, 00:25:40 »

Hmm.. Asenna BF2142 uudelleen -> 1.50 patch -> Northern strike -> 1.50 patch. Jos ei toimi vieläkään niin yritä bf -> 1.40 patch -> NS -> 1.40 -> 1.50. Hymyilee
tallennettu
Soluttautuja
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 07, 2008, 13:53:47 »

Hmm.. Asenna BF2142 uudelleen -> 1.50 patch -> Northern strike -> 1.50 patch. Jos ei toimi vieläkään niin yritä bf -> 1.40 patch -> NS -> 1.40 -> 1.50. Hymyilee
Oi alkohan se pelittää  Hymyilee leveästi. Kiitän.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: