BF-Playa
Newbie

|
 |
« : Heinäkuu 05, 2008, 16:15:32 » |
|
Eli mulla olis tällänen ongelma... Kun yritän käynnistää 2142 niin se ei valita mitään vaan lähtee käynnistämään normaalisti tulee se pieni alkuruutu tulee ja sitte se on hetken työpöydällä ja sit tulee musta ruutu ja sit se pienenee vasempaa ylänurkkaa ja taas musta ruutu.. Mutta sitten se palaa työpöydälle eika mitää.. Oon yrittäny poistaa ja uudelleen asentaa pari kertaa mutta se ei vaikuta asiaan ruikun vertaa.. Mikä ongelmana? 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2008, 18:36:54 kirjoittanut BF-Playa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lollerobot
|
 |
« Vastaus #1 : Heinäkuu 05, 2008, 17:26:19 » |
|
mul oli bf2 kanssa sama joskus vanhan koneen aikana mikä se on? auttais jos tulee uusiks ja tä esikatselu valehtelee kyllä ä ja ö näkyy normaalisti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Heinäkuu 05, 2008, 18:26:41 » |
|
No saikko koskaan 2:sta toimimaa? Kun mulla ei oo sen kans mitään ongelmia.  Ja nyt korjasin äät ja ööt takasin kun näyttivät toimivan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lollerobot
|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 06, 2008, 13:39:36 » |
|
no en mä silloin mutta kone meni rikki ja hommasin uuden niin sit ruppes toimimaan ajattelin että joku vois kertoa jos vaik tulis joskus uusiksi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 06, 2008, 14:11:27 » |
|
Juu no hyvä sulle mutta nyt kun käynnistin tietokoneen tänään uudestaan niin Battlefield2142 tosiaan meni päälle mutta kun kirjauduin sisään EA tunnuksellani Huom siis se vielä onnistui Mutta kun valitsin pelaajani niin peli sammui!! Joten yritin että teen uuden nimen niin eihän sekään auttanut!
Mikä nyt taas ongelmana?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lollerobot
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 06, 2008, 22:52:24 » |
|
 varmaan virus ootko kattonu esim troijalainen bf2142???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-pelaaja
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 07, 2008, 00:30:12 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 07, 2008, 20:17:10 » |
|
Pistin tuon linkin ja sano kaikkiin että Pass Pass Pass eli siis pitäisi läpi mennä... Ja oon näköjään unohtanut selittää että tosiaan olen jo peliä kolmisen tuntia pystynyt pelaamaan mutta sitten se teki minulle näin.. Virustarkastuksen olen tehnyt eikä mitään löytynyt  Edelleen: Mikähän vikana? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #8 : Heinäkuu 07, 2008, 21:10:57 » |
|
Pistin tuon linkin ja sano kaikkiin että Pass Pass Pass eli siis pitäisi läpi mennä... Ja oon näköjään unohtanut selittää että tosiaan olen jo peliä kolmisen tuntia pystynyt pelaamaan mutta sitten se teki minulle näin.. Virustarkastuksen olen tehnyt eikä mitään löytynyt  Edelleen: Mikähän vikana?  Mikä on muuttunut siitä, kun peli toimi? Olethan tehnyt asiat, jotka AINA pitää tehdä, jos peli ei toimi: päivittänyt pelin, DirectX:n uusimpaan versioon ja näytönohjaimesi ajurit?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #9 : Heinäkuu 09, 2008, 16:55:14 » |
|
Peli toimi eli siis pystyin jopa pelaamaan. Mutta nyt peli ei mene Käyttäjänimen valitsemisesta eteenpäin vaan sammuttaa siihen. Ja nuo olen mielestäni tehnyt. Paitsi tuosta ajuri hommasta en mene takuuseen eli sen vielä katson ja ilmoittelen sitten! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Heinäkuu 20, 2008, 13:52:00 » |
|
Kaikki "korjaukset" pitäisi olla nyt tehtynä mutta peli ei siltikään toimi.. Eli siis vielä kerran vikaselvitys: Peli käynnistyy pikakuvakkeesta ja avautuu normaalisti ja kuten 2142 pelaajat tietää niin se ensin kysyy EA-account:in ja sitten kirjauduttuaan se kysyy minkä käyttäjä nimen haluaisi ottaa. Tähän asti toimii mutta sitten kun on painanut tästä että [login] se lataa niin että tulee battlewalker ja sammuu. Peliä siis kerkesin pelaamaan n. 3tuntia ja yritin asentaa Northern Strike lisäosan ja kun asennus oli valmis niin näin kävi. Päivityksen (1.5v) oon ladannu ja yrittäny päivittää ajurit, direct X:n jne. Ja koneessa vika ei voi olla koska yllä mainittuna oon jo peliä pelannu. Voisiko ongelma liittyä siihen että Poistin pelin ja asensin sen sittemmin uuteen kansioon. Poistamisen yhteydessä poistin myös käyttäjä tallennukset.. Joku viisas ihminen tai jopa EA:n porukat vois kertoa mistä ihmeestä tässä on nyt kyse??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2008, 21:07:40 » |
|
Peliä siis kerkesin pelaamaan n. 3tuntia ja yritin asentaa Northern Strike lisäosan ja kun asennus oli valmis niin näin kävi.
Siinä siis vika. Jotta peli toimisi, pitää BF ja NS asentaa päivityksineen oikeassa järjestyksessä. Olisit säästänyt paljon aikaa, kun olisit ensin etsinyt vastausta näiltä forumeilta ja kertonut heti alussa, että peli lopetti toimintansa NS:n asennuksen jälkeen. Eli, asenna peli uudestaan, asenna päivitys (1.5), asenna Northern Strike ja asenna päivitys vielä kerran. Tämä ohje löytyy forumilta varmaankin 5 kertaa, helpoimmin ja näkyvimmin se lienee täällä: http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1386.0.html
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2008, 18:12:34 kirjoittanut Ylläpito »
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 21, 2008, 17:51:38 » |
|
Yritän siis tätä  Niin asennan tuon 1.5 jne.  Olettaen että sattui kirjoitusvirheen pirulainen ..Eli, asenna peli uudestaan, asenna päivitys (1.51), asenna Nort...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 21, 2008, 18:01:40 kirjoittanut BF-Playa »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 21, 2008, 18:12:53 » |
|
Yritän siis tätä  Niin asennan tuon 1.5 jne.  Olettaen että sattui kirjoitusvirheen pirulainen ..Eli, asenna peli uudestaan, asenna päivitys (1.51), asenna Nort... Jeps, 1.5 tarkoitin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BF-Playa
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 21, 2008, 18:27:02 » |
|
No nyt vasta asensin pelkän 2142 en edes vielä päivitystä ja peli TOIMI!!! Joten tästä eteenpäin kirjoittelen lisää että huomaatte jos jotain menee vikaan että missä kohtaa menee vikaan  Eli nyt asennan 1.5v Patchin!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|