Gamero
Newbie

Sidney Crosby
|
 |
« : Kesäkuu 11, 2008, 16:31:53 » |
|
Minä omistan The Sims 2 Yöelämää The Sims 2 Lemmikkielämää The Sims 2 Vuodenajat The Sims 2 Matkoilla Minun mielestäni matkoilla on paras lisäosa  Kumpi on teidän mielestänne parempi? The Sims 2 Kauppa auki vai The Sims 2 Yliopisto 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lots of Laugh!
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 12, 2008, 12:47:42 » |
|
Mä omistan kaikki lisäosat tähän asti  Kyllä se Matkoilla -, ja yöelämäälisäosat ovat parhaita  Ja vapaa-aikakin on hyvä. Öö... No nyt kyllä sanoisin että se Kauppa auki on hieman parempi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Junttura
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 13, 2008, 22:10:56 » |
|
Mä omistan ihan kaikki, fani kun oon.  En jaksa edes luetella, lisää näyttäisi vielä tulevan. Saas nähdä, miten Sims 3 toimii kannettavalla, kun Sims 2:stakin pelaan heikoimmilla asetuksilla...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gamero
Newbie

Sidney Crosby
|
 |
« Vastaus #3 : Kesäkuu 14, 2008, 16:11:49 » |
|
Mä omistan kaikki lisäosat tähän asti  Kyllä se Matkoilla -, ja yöelämäälisäosat ovat parhaita  Ja vapaa-aikakin on hyvä. Öö... No nyt kyllä sanoisin että se Kauppa auki on hieman parempi  Taidan sitten ostaa sen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lots of Laugh!
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Kesäkuu 14, 2008, 18:44:38 » |
|
Okei, kannattaa se ostaa  Annamme sitten ohjeita ja vinkkejä pulmiisi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Princess
Newbie

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos
|
 |
« Vastaus #5 : Kesäkuu 15, 2008, 20:00:28 » |
|
Yliopisto, ehottomasti!
Itse omistan kaikki mahdolliset simssit ja thank god koneeni kestää sen! en tiedä miten tulisin toimeen vain osalla lisäosista kun on jo tottunut kaikkiin lisäreihin ja kamasetteihin:)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gamero
Newbie

Sidney Crosby
|
 |
« Vastaus #6 : Kesäkuu 19, 2008, 12:30:46 » |
|
Okei, kannattaa se ostaa  Annamme sitten ohjeita ja vinkkejä pulmiisi  Kiitos jo etukäteen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Lots of Laugh!
|
|
|
|
TT19959
|
 |
« Vastaus #7 : Kesäkuu 19, 2008, 21:25:46 » |
|
Itse omistan The Sims 2 Vapaa-ajan ja The sims 2 H&M Muodin kamasetin.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 23, 2008, 09:46:15 kirjoittanut TT19959 »
|
tallennettu
|
|
|
|
Patentti
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 23, 2008, 21:05:00 » |
|
Kaikki ykkösosan lisäosat ja pleikkarilla lemmikkielämää
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ssiimmss
Newbie

|
 |
« Vastaus #9 : Kesäkuu 26, 2008, 15:19:10 » |
|
omistan vaan yöelämän, mut ostan ehkä myös sen Kauppa auki..  Muuten kysymys niille, joilla on yöelämää, eikö se oo niin että vaan Outolaaksoon voi saada vampyyriperheen, ja jos voi niin miten? T: Ssiimmss
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
siniti
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Heinäkuu 22, 2008, 18:42:15 » |
|
mä omistan kaikki mitä niitä on <3 sims on paras ja aijon hankkia sen sims 3... mä tykkään enemmän siitä kauppa auki lisäösasta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Heinäkuu 25, 2008, 19:56:35 » |
|
Muuten kysymys niille, joilla on yöelämää, eikö se oo niin että vaan Outolaaksoon voi saada vampyyriperheen, ja jos voi niin miten? T: SsiimmssMyös muihinkin naapurustoihin voi saada vampyyreitä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Maxime
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Elokuu 29, 2008, 00:06:17 » |
|
inulta löytyy: The Sims 2: Yliopisto  kiva uusi elämänvaihe The Sims 2: Yöelämää  heikoin, ei merkittävää etua minun pelityyliini The Sims 2: Kauppa auki  ei merkittävää etua minun pelityyliini The Sims 2: Lemmikkielämää  rakastan koiria, myös sims sellaisia The Sims 2: Vuodenajat  hieno uudistus tuo sää The Sims 2: Matkoilla  omaan pelityyliini ei merkittävää etua, kivat lisäkamat The Sims 2: Vapaa-aika  ihana peliuudistus, kivoja kamoja Kaupunki-kämpän ostan sitten kun on tarjouksessa alta kolmenkympin, kamasettejä en osta koska ovat turhan kalliita siihen nähden mikä niissä on sisältö.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasdril
Newbie

|
 |
« Vastaus #13 : Elokuu 30, 2008, 17:32:42 » |
|
Muuten kysymys niille, joilla on yöelämää, eikö se oo niin että vaan Outolaaksoon voi saada vampyyriperheen, ja jos voi niin miten?  Simin saa vampyyriksi, kun jo olemassaoleva vampyyri puree sitä tai käyttää koodia boolProp testingCheatsEnabled true -> shift-pohjassa klikkaa simiä ja valitsee "Make Vampire."
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Scottive
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Joulukuu 01, 2008, 14:10:02 » |
|
Omistan nuo kaikki: (tossa on myös joitan kamasettejä), ja nuo EIVÄT sitten ole minkäänlaisessa järjestyksessä. The Sims 2 (normaali) The Sims 2: Glamour Life Stuff The Sims 2: Yöelämä The Sims 2: Kauppa Auki The Sims 2: Lemmikit The Sims 2: Yliopisto The Sims 2: H&M Muodin Kamasetti The Sims 2: Juhlien Kamasetti The Sims 2: Kaupunkikämppä The Sims 2: kodin IKEA Kamasetti The Sims 2: Kyökki ja Kylpäri Sisustajan kamasetti The Sims 2: Matkoilla The Sims 2: Teinien Kamasetti The Sims 2: Vapaa-aika The Sims 2: Vuodenajat
Siinä tais olla kaikki.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nvidia GeForce 8400M GS, AMD Turion X2 TL-60 2.1GHz, 3Gt RAM, Creative Fatal1ty Headset 
|
|
|
|