REcon[Fin]
Newbie

|
 |
« : Kesäkuu 05, 2008, 08:31:04 » |
|
Tuolla kun olen pelaillut niin nää puhus että kun saa tason 60 saa jonkun minigunin? Kun olen kuullut huhuja että uuteen pätsiin tulisi uusi(a) ase(ita).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #1 : Kesäkuu 05, 2008, 19:57:53 » |
|
Eikös pelissä lvl 55 ole korkein taso ilman modeja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Automatic doors make me feel like a JEDI!
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2008, 09:30:30 » |
|
Ihan perus CoD4:ssa on vain 55lvl tosiaan... enkä mä ainakaan oo kuullu mitään minigunista... ois kyllä vähän ilonpilausta semmone..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #3 : Kesäkuu 07, 2008, 23:16:53 » |
|
Ja mitä sillä muutenkaan tekis siinä?? Rynkyt kun voittaa kookoot useimmissa kentissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 18, 2008, 19:59:41 » |
|
Momo!
Kirjotin tänne kun ainaa COD4 aihe..
Mutta kuitenkin oon ostamassa cod4:sta ja kysyisin,että onko kyseinen peli tosiaan oston arvoinen 55-60e? Netissä paljon pelaajia? Kuinka monta pelaajaa enintään per.map? 30,40,50? Pyöriikö Geforce 8600:sella? Ura mod? Jos on niin millainen? Tylsistyykö peliin nopeasti?
Ja kuulin jostain level asiasta max 55? kerätäänkö pelissä levellejä ja se kenellä on enemmän levellejä on myös isommat healtit? ottaa damagea enemmän vai?
-TeMah-
Toivottavasti saitte selvää viestistä, kiireellä kirjotin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 19, 2008, 02:03:29 » |
|
Kyllä ainakin minä suosittelen ostamista.  Itsellä tosin on vain PS3:lla. Mutta ne ovat kuitenkin niin samanlaiset. PC versiossa on hyvinä puolina toosi isot taistelut. Joillain servereillä voi kuulemma olla jopa 80+ henk. Niitä tosin on hieman harvemmassa. Ja tuo leveli juttu menee niin että alussa on valittavana ne muutama perus asesetti plus customoitavaksi muutama asetta. Aluksi aseisiin ei tosin ole mitään customoitavaa... Ja pelaaja saa valita itselleen 3 "perk".iä joita ovat esm lisä ammukset. Niitä ja uusia aseita ja niiden osia saa leveleitä vetämällä. Ja leveleitä saa perus tappamisella plus erilaisilla challengeilla. (esm makuultaan sniputusta). Ja levelit eivät suoranaisesti vaikuta pelaajan kestävyyteen. Jotkin perkit sen sijaan vaikuttavat. Ja pelissähän on perinteinen CoD.in henkien palaamis juttu. Tosin erikeen on HC (hard core) servuja joissa on otettu kaikki helpotukset pois. Yksinpeli on aijempien CoD pelien mukainen eli on muutama eri chapteri joissa jokaisessa ollaan eri armeijaan kuuluvalla henkilöllä... jokaiselle on noin 4-5 tehtävää.. Plus on Prologi ja Epilogi tehtävät. Ja yksinpelitehtävät ovat melko laidasta laitaan... hiippailua ja rynnimistä. Ja tehtävissä on mahdollisuus tehdä omia ratkaisuja jotka vaikuttavat koko tehtävän etenemiseen (esm vedätkö RPG:n esiin ja tuhoat tankit vai makaatko ojan pohjalla odottamassa... Eiköhän tossa oo jo sen verran tietoo että saa ostopäätöksen lukkoon 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2008, 02:05:58 kirjoittanut Iglo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 19, 2008, 11:19:52 » |
|
Kyllä kiitoksia! Huh yli 80 pelaajaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 20, 2008, 13:16:22 » |
|
 niin ainakin olen kuullut omakohtaista kokemusta niiden toimivuudesta tosin ei ole koska PS3:lla ei voi olla kuin 20 per servu tai jtn sinne päin... jätti tasiteluita jäinkin kaipaamaan PS3 versiosta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #8 : Elokuu 12, 2008, 07:21:19 » |
|
Eilen hankin! +Gameplay +Grafiikka<3 +Voit itse tehdä Ase paketin, mitä käyttää pelissä +ISOT räiskinnät -Ainoa miinus on mun mielestä bugit  Mutta 1,6 päivityksessä pitäs nekin lähteä? Toivotaan. -Tema-<3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #9 : Elokuu 12, 2008, 09:42:54 » |
|
Millaset bugit? kerro lisää?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #10 : Elokuu 12, 2008, 15:41:22 » |
|
Mää itte en oo löytäny yhtään bugia... 1.6 on asennettuna. Pelissä on hyvä, kun aina löytyy joku servu jolla pelata, eli niitä pelaajia löytyy...
Pelaako kukaan Minihelvetissä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #11 : Elokuu 12, 2008, 17:11:17 » |
|
Millaset bugit? kerro lisää?
No välillä mulla tapahtuu sillasta että peli pysähtyy 2sekunniksi ja jatkaa taas toimintaansa. Mutta näin ei ole enää käynyt kun on 1,6 asennettuna Huh tulin juuri pelaamasta CODIA. Päivityksessä tulleet mapit en nimeltä muista,mutta on toosi kivoja pelata Tänään sain yli 5000xp pistettä ja uusia aseita joista minun mielestä paras on tuo M4. Huomasin kanssa,että aseisiin voi lisätä omia osia ja värejä! Kultainen on tosin hirveä, koska se ei oikein kuulu pelikentille vaan johonkin näyttelyyn..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #12 : Elokuu 12, 2008, 20:12:05 » |
|
Chinatown on aikasemmista COD:eista tuttu Carentan ja se tuli 1.6 patchissa mun muistaakseni. Se on NIIN ärsyttävä kenttä. Hauskin on ehkä District tai Backlot, kun niissä pärjää ryn kyllä sekä snipulla... Mun mielestä paras ase on G36C blue tiger ja änäri + dead silence ja uav jammer perkit...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #13 : Elokuu 15, 2008, 14:45:56 » |
|
30lvl tuli vähän aikaan sitte täyteen ja tajusin miten saa helpommin pisteitä. No toki suorittamalla challengeja. Meikä läinen pelaa LET'S GET IT ON serverissä yleensä ja nimenä ihan Tema
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
Aifa
|
 |
« Vastaus #14 : Elokuu 16, 2008, 09:52:36 » |
|
HC HQ servuilla saa eniten pisteitä, voipi saada lähes 2000 exp per roundi... mut se vaatii sen, että osaa. Mää käytän nikkiä Woller ja pelaan suurimmaks osaks siä Minihelvetissä, kun servun ny on suomalaine... TeMaa sen ip on 212.50.209.244:28962 suosittelen että käyt ainakin kattoo millanen meininki siä on
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|