|
Hartzi
|
 |
« : Huhtikuu 04, 2008, 11:31:18 » |
|
Veli-Venäläinen ei tunnu koskaan oppivan, vaan taas katkerana lähtee (tuohoon tuomitulle?) reissulleen. Kuvien perusteella peli muistuttaa yksiköiltään hyvin paljon RA2:n vastaavia. Voikohan näillä eväillä tulla suosittua strategiapeliä enää uunista ulos? Luvassa on tietty myös ilmainen betaversio Kane's Wrathin ostajille.
IN SOVIET RUSSIA, GAME PLAYS YOU!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ShaDasSin
Newbie

|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 27, 2008, 02:57:11 » |
|
En usko että tulee olemaan suosittu peli tämä RA3, koska tekijöinä ei ole enää Westwood vaan EA:n surkea tekijä tiimi. Koko C&C sarja hajosi EA:n tultua mukaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Reisaer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2008, 15:46:20 » |
|
Itse odotan innolla kyseistä pakettia  . Uusia elementtejä on peliin todellakin lisätty, erityisesti merisodankäyntiin on panostettu ja tämä uusi puoli kiinnostaa myös  . Toivottavasti Neukut voittaisi tällä kertaa. For the Mother Russia!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämä naurattaa se on niin helvetin hupaisaa naurattaa, anteeksi paheeni antakaa naurattaa, arkista psykedeliaa kai pian kuolen nauruun ja tukehdun kun huvitun
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 02, 2008, 23:24:23 » |
|
Ite oon odottanut tätä red alert kolmosta kuin kuuta nousevaa.... Ja nyt vihdoin sain sen käsiini, mutta taitaa olla koneen päivitys edessä. Ei lähde peli pyörimään  Mutta en usko että peli olisi huonompi kuin edeltäjänjä, vaikka westwood ei enää olekkaan tekemässä. Iso käsi EA:lle, ko. peli talo on kuitenkin julkaissut monia hyviä pelejä. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
Reisaer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2008, 09:18:15 » |
|
Tosiaan, ainut joka vähän mietittyttää on tuo DRM-suojaus.. Mutta enpä sitten asentele RA3:sta monelle koneelle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Elämä naurattaa se on niin helvetin hupaisaa naurattaa, anteeksi paheeni antakaa naurattaa, arkista psykedeliaa kai pian kuolen nauruun ja tukehdun kun huvitun
|
|
|
|
Pego
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 05, 2008, 20:39:57 » |
|
Aika huvittavaa tehä comebackki tänne foorumeille jonku vuoden jälkeen. Joo vois ton avatarinki vaihtaa, ku crysis aika pahasti floppas. Joo meni vähä offtopiciks...
Nii mitäs fiiliksii on pelistä? Että jaksaa innostaa samalla tavalla kuten 1 tai 2 vaikka ei ookkaan Westwoodin tuotantoa? Kuinkas tuo moninpeli toimii, että onkos siinä paljon eri vaihtoehtoja?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Reisaer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2008, 13:26:14 » |
|
Aiaiaiai nyt on Red Alert 3 premier editon boksi kädessä :O! Nyt Reisaer on innoissaan, eikun asentelemaan ->.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
toxzzor
Newbie

|
 |
« Vastaus #7 : Joulukuu 02, 2008, 11:30:14 » |
|
onko missään foorumia rd3:sen pelaajille? olis hyvä päästä pelaamaan tätä peliä suomalaisten kans netissä! jos joku haluu pelata pistäkää yksityisviestinä s-posti niin lisään msn! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Reisaer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #8 : Joulukuu 02, 2008, 15:55:15 » |
|
Itse olen kampanjat melkein läpi pelannut. Yritin käydä jo netissä pelaamassa, mutta Comrade Commanderit vei minua siellä ihan 100-0.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
toxzzor
Newbie

|
 |
« Vastaus #9 : Joulukuu 02, 2008, 16:47:15 » |
|
itse menin neuvostoliitolla läpi ja siirryin suoraan nettipeliin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|