KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 21:02:08 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa mulle Sims tietäjät...  (Luettu 922 kertaa)
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« : Helmikuu 25, 2008, 23:19:48 »

Olen suht aloittelia Simssien kanssa, pleikkarilla olen pelannut 3 niistä joten peril ollaan mitä pitää tehä ja pelin idea, Mutta kysymys kuuluu mikä olis PC:eelle paras simssi? 2 + jokin lisäosa taikka joku muu? Mulla on kannettava Vista ja tuli kaamee villitys ostaa joku sims ja pelleillä siinä Hymyilee
tallennettu

"There is Always Hope..."
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 26, 2008, 01:00:23 »

Kyllä PClle ehdottomasti paras on ihan "originaali" The Sims 2. Miksikö? En suosittelisi sitä ellen olisi itse pelannut sitä jo neljää vuotta kyllästymättä. PClle oleva The Sims 2 on niin tajuttoman kustomoitavissa oleva, enemmän kuin mikään muu sims- sarjan peli, ehkä nemmän kuin mikään tietokonepeli. Paitsi että siihen on tullut tukku lisäosia ja kamasettejä joilla pelikokemusta voi koko ajan laajentaa, siihen löytyy netistä tuhansia ja taas tuhansia uusia osia, jotka vaikuttavat paitsi visuaalisesti eli näyttämällä hienoille myös strategisesti eli vaikuttamalla pelin kulkuun. Pelistä, hahmoista, sisustuksista, kaikesta, voi tehdä juuri näköisensä, tutustu vaikka Radolan kävijöiden kuviin, ja uutta löytyy KOKO ajan!
Toisin kuin melkein kaikki muut Sims-sarjan pelit, joissa on annettu tietty runko minkä mukaan pelata, The Sims 2:ssa ei ole mitään sellaista: voit pelaja JUURI NIINKUIN ITSE HALUAT. Voit tehdä pelimaailmasta niin laajan kuin haluat.
Esimerkiksi Tarinat sarjan pelit kalpenevat kirkkaasti: niihin ei voi ladata uutta, ja usko pois, lataaminen on kokonaan uusi maailma:)

Jos nyt olet PClle ostamassa, suosittelen siis ehdottomasti ihan peruspeliä näin alkuun, pelaa ensin sitä vaikka kuukaisi, ja osta vasta sitten lisäosa, ja pelaa sitä rauhassa, ja vasta sitten toinen... jos päätät lisäosia ostaa:) Pelistä saa minusta enemmän irti kun pelaa ensin "pelkkää" peruspeliä, ja vasta hiljalleen laajentaa. Hyviä lisäosia ovat esimerkiksi Yöelämää ja Vuodenajat, joista molemmat ovat hyvin laajoja kokonaisuuksia ja tuovat paljon uutta peliin. Sen sijaan esimerkiksi Lemmikkielämää on kapea-alaisempi lisäosa, joka sopii lähinnä eläinrakkaille. Pelaajien arvosteluja lisäosista voi lukea osoitteesta www.radosims.com -> The Sims 2 ja Lisäosat.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Helmikuu 26, 2008, 11:26:16 »

Joo pleikkarilla The sims 2 oli surkea tapaus... En pitänyt yhtään mutta oon nähny ku 2 pelataan PC:llä ja oli ihan mukava. Kaupassa myydään The sims Deluxe missä on sekä 2 että yö elämää ja sitä harkitsin eilen Hymyilee Mutta koska kirjoitit noin innokkaasti ja musta oli tosi mukava lukea tota nii sustahan sais vaikka Peliarvostelian ihan oikeesti ^^

Eli ostan tuon 2 ja sitten "hiljalleen" ostan varmaan sen Yöelämän ja jonkun mukavan. Kiitos kovasti Milsa Hymyilee
tallennettu

Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Helmikuu 26, 2008, 14:03:04 »

Joo pleikkarilla The sims 2 oli surkea tapaus... En pitänyt yhtään mutta oon nähny ku 2 pelataan PC:llä ja oli ihan mukava. Kaupassa myydään The sims Deluxe missä on sekä 2 että yö elämää ja sitä harkitsin eilen Hymyilee Mutta koska kirjoitit noin innokkaasti ja musta oli tosi mukava lukea tota nii sustahan sais vaikka Peliarvostelian ihan oikeesti ^^

Eli ostan tuon 2 ja sitten "hiljalleen" ostan varmaan sen Yöelämän ja jonkun mukavan. Kiitos kovasti Milsa Hymyilee

Kiitos- kun olisi vain kone jolla pelata, tämä nykyinen pyörittää hätinä Simssiä:(
Kannattaa ostaa se Delux paketti, siinä saa sekä peruspelin ja lisärin niin edullisesti:) Muistaakseni siinä on Yöelämää erikseen, että voi ensin pelailla vähän peruspelillä, ja asentaa sitten Yöelämän, ja eihän siihen kuole vaikka asentaisi molemmat:)
Linkkejä eri sims 2 sivuille löytyy näppärästi www.radosims.com-> Linkit.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Helmikuu 26, 2008, 16:55:02 »

Jep kiitos lisätiedosta, tutkiskelen nuita linkkejä piakkoin Hymyilee
tallennettu

sims2pelaaja
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 05, 2008, 18:43:54 »

Olen suht aloittelia Simssien kanssa, pleikkarilla olen pelannut 3 niistä joten peril ollaan mitä pitää tehä ja pelin idea, Mutta kysymys kuuluu mikä olis PC:eelle paras simssi? 2 + jokin lisäosa taikka joku muu? Mulla on kannettava Vista ja tuli kaamee villitys ostaa joku sims ja pelleillä siinä Hymyilee

Sama täällä. Ihan kamala vimma ostaa simssejä (2). Tosi hyvä peli ja koukkuun jäin ku serkulla pelasin. Kyl originaali sims 2 on paras. Olen ajatellu ostaa jonku lisäosan, mut minkä? En tiiä
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: