KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:44:44 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mika tassa Simsissa oikein viehattaa?  (Luettu 3754 kertaa)
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #30 : Marraskuu 15, 2006, 21:08:53 »

ei niistä kamaseteistä ainakaa porvoossa joudu ku yhteensä maksaa n. 30 € ku ne aiemmat on jo nii halpoi.
tallennettu

BlackMary
Tosipelaaja

Kauneus on vain valokatkaisimen päässä...

Profiili
« Vastaus #31 : Marraskuu 15, 2006, 21:14:05 »

Äläs nyt siinä halpoja hintoja mainosta, yritän parhaani mukaan välttää kiusausta ostaa nuo. Näyttää kieltä Jos ostan, menee taas ruokabudjetti = ei hyvä...
tallennettu

What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic?
The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #32 : Marraskuu 15, 2006, 21:17:14 »

Halvat hinnat kunniaan!!!! Virnistää
tallennettu

palikka1
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #33 : Joulukuu 05, 2006, 15:49:26 »

Simsissä viehättää se, että jokaisesta tekemästä simsistä tulee persoonallinen itsensä. Legacya pelatessa varsinkin huomaa sen, että samanluonteisetkin ovat hetken kuluttua omia persoonia, joita on mukava seurata. Taloista ei tule toistensa kopiota.

Viehättää se kun joku keksii hyvän haasteen ja voi itse ruveta kehitämään sitä omassa pelissään. Viehättää tietty realistisuus - joutuu laittamaan ruokaa, peseytymään ja menemään nukkumaan. Toisaalta kyllä häiritsee se, ettei vaatteita koskaan pestä ja hampaat ovat harjaamatta koko elämän ajan. On mieleniintoista odottaa mitä uutta seuraavaan lisäosaan keksitään(Kaikki ilmestyneet Sims2 osat ovatkin jo koneella).

tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2006, 22:50:50 »

Minua viehättää etenkin se, miten paljon pelaaja voi itse vaikuttaa peliin. Aina silmien väristä olohuoneen kokoon ja siihen, mitä simi milloinkin tekee. Iso plussa ja koukuttaja on myös se, miten paljon "pelin ulkopuolella" voi tehdä, eli siis esim. vaatteiden teko, joka on kokeneelle kuvankäsittelijälle todella hauskaa ja palkitsevaa.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Kissis
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #35 : Joulukuu 12, 2006, 17:44:29 »

Ja milsan vastaukseen vielä lisäisin, ettäon jostain syystä aika palkitsevaa löytää netistä joku kaunis/hyvä ladattava, ladata se, ja löytää se sitten pelistään/beeässästään Hymyilee leveästi Myös pelkkien simien näpertely beeässällä (BS) on hauskaa.

Oma peli toimii niin nykien huonosta koneesta johtuen, että juuri ei sillä ole tullut pelattua. Silti olen siihen aivan koukussa, ja tukahdutan sitten pelihimoni juuri näpräämällä ties millaisia simejä bodyshopilla.
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #36 : Joulukuu 12, 2006, 18:12:51 »

Netti se on pieni;) IPMiin törmää kaikkialla:D Yllätys yllätys.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
julia capula
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #37 : Syyskuu 09, 2007, 15:57:49 »

Kun on itse tehnyt toita paljon The Sims-sarjan kanssa sen julkaisemisesta lahtien, niin oikein mielellani kuulisin kaikilta teilta suoraan kommenttejanne siita, mika tassa pelisarjassa juuri teita viehattaa kaikkein eniten?

Lisaksi, kertokaahan, mita kaikkia The Sims- tai The Sims 2-sarjan peleja teilla loytyy pelikirjastossanne.

no, siinä viehättää se, että jos haluaisi toisen elämän, sitä tavallaan elää simien kautta. Ja ainakin itse tykkään sisustaa.
tallennettu
Lorian
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #38 : Marraskuu 05, 2007, 12:19:29 »

Ehkä se on se, että saa itse päättää millaista elämää simit elävät ja on tavallaan jumalan roolissa. On kiva joskus tehdä simin elämästä mahdollisimman surkea tai sitten todella onnellinen. Ja siinä saa elää sellaista elämää, josta ehkä salaa haaveilisi.

Itselläni ei ole ikinä ollut sims ykköstä pc:llä, mutta aloitin simssin gamecuben sims ykksestä. Sitten ostin gamecunelle ,ryntää raitille ja  the urbz sims in the cityn. Sitten luin netistä että on tulossa sims2 ja olin aikeissa ostaa sen gubelle, mutta onneksi en ostanut, vaan hankin sen pc:lle, kun olin sillon juuri saanut uuden koneen. Siitä lähtien olenkin ostanut kaikki lisärit ja kamasetit ja ostan edelleen.
tallennettu

MCRmadness
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #39 : Marraskuu 26, 2007, 16:28:52 »

Useemman vuuen oon kyllä ollu jo fani Hymyilee leveästi
Itelläni oli ykkösen peruspeli + House Party ku ostin sen kaverilta joskus [ja se oli miun eka simssi ikinä]. Sitte taas päätin et nii kauvaa ku kakkosessa ei oo eläimiä ni en osta sitä, ja ostinkii ykkösen Keräilykokoelman. No, miun tuuria: kakkoseen ilmesty Lemmikkielämää...

Sitte joskus vuos sitte ostin Kokiksen kampanjasta Sim2:sen [ja onneks ostin, sai sen kympillä + se mitä joutu maksamaa pulloista et sai koodeja. Tuli iha hirmu paljo halvemmaks].
Nyt löytyy myöskii Lemmikkielämää ja Vuodenajat, koska ne oli ehottomat. Ny koitan saaha sitte ostettuu seuraavana Yöelämää'n. Aijon kaikki ne hankkii vähitelle...

Ja sitte ite pääasiaan.
Mie tykkään simssissä myöskii siitä ku saa olla joku jumala ja määrätä [melkei] kaikkee. Rakentamine on myöskii kivvaa ja sisustamine, mut nykyää en jaksas ikinä sisustaa ku haluis vaa pelata. Mut sisustan silti.
Ja sit aina kattelen joistai elokuvista ja kaikesta jotai ideoita siihe millasia rakennuksia vois rakentaa siihe ja saan aina välilä inspiraatioita millo mistäkii. Sitte on kiva ku on päässä hirmune kuvitelma jostai hienosta talosta, ja saa sen toteutettuu sitte simssissä.

Ja mie oon aina leikkiny siskojen kaa dinoleluilla, ja kehitetty niile kaikki sukupuut ja kaikki, ni simssi on sitte kiva koska siinä saa niiku "leikkii nukkekodilla", niiku joku jo sanokii. Ja sukupuut on aina mielenkiintosia ja sitte on mukava ku kuolleittenkii sukulaisten kuvat jää sukupuuhu.

Ja miula on tää peli ollu vuoden nytte, mut vieläkää en oo selvittäny kaikkia sen salaisuuksia. Enkä oo ykkösestäkää [jota tosin en oo pitkää aikaa pelannu ku on tää kakkone sen verra hienompi].
Miula ekat taaperot oli siinä vasta tän kuun puolella varmaa... [joutu muutaman kuukauven elämää ilma sitä peliä, ainoo vaa et rakentelemaa pysty mut ei kunnolla pelaamaa, ku oli kone huono. Mut iskä osti tähä lissää muistii ni nyt tää toimii]. Haamujakii ekaa kertaa näin tässä iha muutama päivä sitte. Ja ufoja ei oo näkyny vielä ollenkaa.

Siinä on nii paljo kaikkee mielenkiintosta, eikä ne lopu keske. Tässä varmaa koukuttaa just se ettei tätä voi pelata läpi niiku jotai tavallisia pelejä jossa on tasot ja nii pois päi, mut simssissä on samalla silti haastettakii samalla...
On koko aja jotakii hommaa simssissä, eikä itseasiassa pääse tylsyys yllättämää koskaa. Sillonkii ku simit on  vaikka töissä ja jos ei oo tontilla ketää ni sitte tutkii niitä simien ja elukoitten tietoja ja muuta.

Siinä riittää tutkittavaa koko aja ja tosiaa sen seurassa hurahtaa aika tosi noppeesti ja ei oo kertaakaa tylsää pelin aikana...

Ja koodeihi vielä, ne tosiaankii pilaa sen pelinautinnon jos käyttää niitä liikaa. Ite en käytä ku vaa rahakoodia ja jotai harvoja joskus.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: