KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:41:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mika tassa Simsissa oikein viehattaa?  (Luettu 3754 kertaa)
EA Jere
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 23, 2006, 20:52:09 »

Kun on itse tehnyt toita paljon The Sims-sarjan kanssa sen julkaisemisesta lahtien, niin oikein mielellani kuulisin kaikilta teilta suoraan kommenttejanne siita, mika tassa pelisarjassa juuri teita viehattaa kaikkein eniten?

Lisaksi, kertokaahan, mita kaikkia The Sims- tai The Sims 2-sarjan peleja teilla loytyy pelikirjastossanne.
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Kauneus on vain valokatkaisimen päässä...

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2006, 14:41:31 »

Et sitten vaikeampaa kysymystä enää keksinyt? Iskee silmää The Simsissä on niin paljon hyvää ja hauskaa, että on vaikea alkaa luetteloimaan, mikä siinä viehättää eniten. Tässä nyt kuitenki jotain juttuja, jotka ensimmäisinä tulivat mieleen:

-Pelissä on lähes tulkoon rajaton määrä pelattavaa. Se ei periaatteessa lopu ikinä (mitä miespuolinen kaverini ei voi käsittää Virnistää). Aina löytyy uutta testattavaa, jos ei enää jaksa takoa yhtä ja samaa perhettä. Ja pelaajien luomat challenget tuovat vaihtelua.
-Kaikki simit ovat omia persooniaan, ja välillä tiettyihin simeihin kiintyy oikeasti, koska niillä on vain niin hauska pelata. (Heh, no ainakin minä kiinnyn, tiedä sitten, kuinka epänormaalia tuo on... Iskee silmää)
-Peli on mukavan väkivallaton ja kaunis katsella, sekin riittää jo syyksi pelata.
-Mahdollisuus luoda omaa sisältöä on myös piristävä, itse olen tehnyt muutamia vaatteita ja meikkejä omille simeilleni. Välillä myös lataan jotain kivaa pientä netistä. (Siksi en jaksa ostaa Stuff Packejä, lisätavaraa saa ilmaiseksikin, tosin aina ei voi tietää, mitä hackeja imuroitujen tavaroiden mukana tulee.)

No, siinä nyt jotain, mitä tässä äkkiä keksin. Hymyilee leveästi Ja multahan löytyy The Sims 2, Yliopisto, Yöelämää ja Kauppa Auki, ja Lemmikkielämää on hankinnassa heti, kun se tulee/saan tarvittavat roposet kasaan. Myös vanhaa The Simsiä pelailin joskus, serkkuilla oli jokaikinen lisäosa, joten sekin oli suhteellisen viihdyttävää. Tosin suurin miinus The Simsissä verrattuna The Sims 2:een on se, etteivät simit ikäänny, lapset eivät koskaan kasva jne.
tallennettu

What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic?
The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
EA Jere
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2006, 09:10:19 »

Miten niin vaikea kyssari? Hyvinhan osasit vastata - ja viela noin loistavasti, BlackMary!  Virnistää

Vastailkaahan muutkin Sims-fanit. Mielenkiinnolla odatan lisaa kommentteja!
tallennettu
Becerikli
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2006, 09:32:16 »

Aika samoilla linjoilla BlackMaryn kanssa.. Itsekin pidän siitä, että muita ei tarvitse mäiskiä tyynyjä kovemmilla esineillä. Pelattava ei todellakaan lopu, siitä pitää omalta osaltaan Exchangen lisäksi huolen myös ihan kiitettävällä tahdilla julkaistavat lisälevyt ja kamasetit. Omasta hyllystäni löytyy käsikonsoliversioita lukuunottamatta kaikki Simsit, aivan Sims 1:stä lähtien. Jossain vaiheessa tosin oma sisäinen hampsteri nosti päätään, "eihän tätä osaa voi jättää väliin kun mulla on ne kaikki aiemmatkin osat".

Ja kyllä, simeihin kiintyy; itse joudun käyttämään joihinkin (tai oikeastaan suurimpaan osaan) ikääntymisenestokoodia kun on vaikeuksia päästää irti.. Pikkusimit päästän kyllä kasvamaan mutta sinä aikana vanhemmat litkivät elämäneliksiiriä minkä kerkiävät. Hymyilee

Ja yksi mihin en taida ikinä kyllästyä: kun annan simini olla hetken aikaa rauhassa, he alkavat tuijottaa minua, että tee jotain. Pieni yksityiskohta mutta niin loistava.
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 25, 2006, 14:45:06 »

Aika samoilla linjoilla BlackMaryn kanssa.. Itsekin pidän siitä, että muita ei tarvitse mäiskiä tyynyjä kovemmilla esineillä.
Oletkos muuten koskaan seurannut simien ilmeitä, kun leikkivät tyynysotaa? Hymyilee leveästi Aivan loistavan näköistä. Sama myös kun tanssivat/joraavat.

Ja kyllä, simeihin kiintyy; itse joudun käyttämään joihinkin (tai oikeastaan suurimpaan osaan) ikääntymisenestokoodia kun on vaikeuksia päästää irti.. Pikkusimit päästän kyllä kasvamaan mutta sinä aikana vanhemmat litkivät elämäneliksiiriä minkä kerkiävät. Hymyilee
Nykyään ite pelaan suurimmaksi osaksi ilman tuota koodia ja eliksiiriä, kun yritän viedä legacyni loppuun. Iskee silmää Mutta on se surullista, kun simit siirtyy ajasta ikuisuuteen, omassa legacyssakin on ollut muutama niin hieno sim-persoona, että on ollut sääli antaa niiden kuolla vanhuuteen. Virnistää

Ja yksi mihin en taida ikinä kyllästyä: kun annan simini olla hetken aikaa rauhassa, he alkavat tuijottaa minua, että tee jotain. Pieni yksityiskohta mutta niin loistava.

Pelaatko free-will päällä? Ite en ole koskaan tuota nimittäin huomannut (tosin pelaan free-willillä, et simit on suht omatoimisia).
tallennettu

The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
Becerikli
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2006, 16:34:48 »

Hmm.. itse asiassa nuo ilmeilyt ovat jotenkin menneet ohi. Täytyypä pistää merkille ensi kerralla!

Juu, free will on yleensä päällä. Välillä mokomat ovat tosin niin itsepäisiä kun yritän paimentaa heitä jotain tarkoitusta varten ja he itse ovat sitä mieltä että tämä onkin hyvä hetki käväistä jääkaapilla tai vessassa, että tilapäisesti on pakko paukauttaa moinen vaihtoehto pois. Ei tuo tuijotus kauaa kestä, täytyyhän heidän seurata myös mitä ympäristössä tapahtuu. Ehkä pitkä vilkaisu olisi parempi ilmaus tuolle.

Olen itsekin monta kertaa päättänyt rakentaa jonkin sortin legacya, jolloin kuitenkin ennen pitkää takaraivossa kuuluu pieni nalkuttava ääni joka sanoo että ei saa tehdä mitään peruuttamatonta. Lopputuloksena maailmassa on taas yksi uusi sim perheineen. Kaunialassa alkaa olla täyttä, siellä jo nyt asustaa kolmisenkymmentä perhettä. En edes yritä enää hahmottaa simieni sosiaalisia verkostoja.  Virnistää Saas nähdä miten käy kun soppaan lisätään vielä nelijalkaiset otukset.
tallennettu
Leenaquu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 26, 2006, 15:53:13 »

Pusu Mun lempiaihe... sims 2, mutta mikä siinä viehättää on mysteeri. oma mielipide: Sims peleissä se viehättävyys johtuupi kaiketi siitä muiden elämien hallitsemisesta. Olo on kuin jumalalla tai pomolla.  Hymyilee Mun eli naisen mielestä  se simssien teko eli vaatetus ja muu on kai kaikken ihaninta tässä pelissä ja sitten se sisustaminen ja talon rakentaminen on mukavaa ajan viettoa. Itsella siihen menee suurin aika siitä pelaamisesta. Sims pelejä voi kai pitää omana harrastuksena eikä pelkästään pelaamisena, koska siihen sisältyy niin paljon eri aiheita, esim. se yrittäminen saada simssit menestymään.Onkin tässä samalla varoitettava muita pelaajia niistä huijauskoodeista koska tämä peli menettää intonsa niiden saatua.Odotan silti innolla uusinta lisä-osaa! Nyt rupeenkin taas pelaamaan ku niin innostuin.. Virnistää multa löytyy sims 2 yöelämää,yliopisto ja kauppa auki, sekä muutama tavara paketti.
tallennettu
BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 26, 2006, 17:46:00 »

Mun eli naisen mielestä  se simssien teko eli vaatetus ja muu on kai kaikken ihaninta tässä pelissä ja sitten se sisustaminen ja talon rakentaminen on mukavaa ajan viettoa. Itsella siihen menee suurin aika siitä pelaamisesta.
Mä oon niin huono talonrakentaja, etten yleensä kauheasti jaksa panostaa siihen. Virnistää Vaikka nyt ois kyllä varaa, kun tuo legacy on jo niin pitkällä...eiköhän 400,000 simoleonilla sais jo aikamoisen pytingin. Iskee silmää

Lainaus
Kaunialassa alkaa olla täyttä, siellä jo nyt asustaa kolmisenkymmentä perhettä. En edes yritä enää hahmottaa simieni sosiaalisia verkostoja.
Heh, itekin pelaan jostain syystä aina Kaunialaa, jotenkin se on vaan mukavin naapurusto. Kaveri taas haluaa aina pelata Veronalaa, itteäni ei vaan Romeot ja Juliat kiinnosta...

Muuten, totesin tänään, että Sims-obsessioni on tainnut mennä jo liian pitkälle: Näin sitten viime yönä unta Lemmikkielämää-lisäosasta.  Pyörittää silmiään Vaikutti muuten tosi kivalta peliltä. Iskee silmää Virnistää
tallennettu

BlackMary
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 28, 2006, 19:18:49 »

Valitettavan pystyyn kuollut tää Sims-osasto...tai sit toi mun viimenen kommentti pelotti kaikki pois... Virnistää
tallennettu

EA Jere
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2006, 15:39:23 »

Mun eli naisen mielestä  se simssien teko eli vaatetus ja muu on kai kaikken ihaninta tässä pelissä ja sitten se sisustaminen ja talon rakentaminen on mukavaa ajan viettoa. Itsella siihen menee suurin aika siitä pelaamisesta.
Mä oon niin huono talonrakentaja, etten yleensä kauheasti jaksa panostaa siihen. Virnistää Vaikka nyt ois kyllä varaa, kun tuo legacy on jo niin pitkällä...eiköhän 400,000 simoleonilla sais jo aikamoisen pytingin. Iskee silmää

Lainaus
Kaunialassa alkaa olla täyttä, siellä jo nyt asustaa kolmisenkymmentä perhettä. En edes yritä enää hahmottaa simieni sosiaalisia verkostoja.
Heh, itekin pelaan jostain syystä aina Kaunialaa, jotenkin se on vaan mukavin naapurusto. Kaveri taas haluaa aina pelata Veronalaa, itteäni ei vaan Romeot ja Juliat kiinnosta...

Muuten, totesin tänään, että Sims-obsessioni on tainnut mennä jo liian pitkälle: Näin sitten viime yönä unta Lemmikkielämää-lisäosasta.  Pyörittää silmiään Vaikutti muuten tosi kivalta peliltä. Iskee silmää Virnistää

Kayhan se noinkin peliin tutustuminen!  Virnistää

Mites, mitka elukat veivat paaosan unessasi?
tallennettu
Kalmisto
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #10 : Lokakuu 12, 2006, 20:02:38 »

Itsekin samoilla linjoilla BlackMaryn kanssa hyvin pitkälti. Kaiken maailman mmorpg-villitys kylläkin vienyt huomattavasti mielenkiintoa simssien kanssa peuhaamiselta, nyt kun viimein sain nettiyhteyden  Nolostunut .

Itse kiinnyn aivan liikaakin omiin ja jopa pelin simeihin, mikä tarkoittaa että venytän elinkaarta niin pitkään kun vain pystyn. Sims ykkösen parhainta antia oli omien tarinoiden kertominen albumin avulla, mutta jotenkin kakkososassa se ei vain tunnu yhtä nautinnolliselta  Epävarma . Lisäksi itselleni on kehittynyt outo pakkomielle tehdä pelkkiä tyttöpareja ja käyttää miespuolisia vain siitossonneina (Periytymisen takia), joskin simien parisuhteet tuppaavat kärsimään vähän liikaakin tästä.. Toisinaan on myös kiva rakennella julkisia tiloja simeille, joskin heittäydyn aina niiden kanssa aivan liian megalomaaniseksi x_________X ; esim. yhdistetty goottilainen linna, hevibaari ja vaatekauppa. Kone ei jaksanut enää kunnolla edes pyörittää kyseistä paikkaa johtuen suunnattomasta määrästä peilejä.. Silti olin jotenkin 'ylpeä' aikaansaannoksestani ^^ . Pelaamista kieltämättä auttaisi vähän sadistisempi luonne.. ;P Minulla ei vaan oikein sydän riitä pilaamaan pienien herttaisten simieni elämää  Itkee  (Vaikkakin erään simin kokeilut kotilaboratoriossa ehtivät jo johtaa koko naapuruston sairastumiseen: 4 samanaikaista tautia kerralla, on muuten tosi vaikea parantaa).

Itseltä löytyy tällä hetkellä Sims 2, -Yliopisto, ei toistaiseksi muuta. (krooninen ja akuutti rahapula vaikuttaa asiaan)
tallennettu
Jan
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Lokakuu 16, 2006, 13:46:11 »

Mua kiinnostaa eri simien tirkisely ja hauskaa sisustaa omia huoneita sellaseks ku ite vaan haluaa
tallennettu
Aidu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #12 : Lokakuu 16, 2006, 15:50:39 »

Multa löytyvät kaikki Sims 2-pelin lisäosat, kamasetit, Joulupaketti ja peli itse, sekä Sims Deluxe Edition ja Lomalla-lisäosa. Pelaan aika paljon. Taloja on kiva rakentaa ja sisustaa. :'D

Minusta kaikista parasta pelissä on juuri monipuolisuus. On paljon huonekaluja ja seinien ja lattioiden värejä: aika vapaavalintaista. Vaatteita on ehkä hieman liian vähän ja hiustyyleihin kyllästyy aika nopeasti.. No, ei se mitään. Netistä saa aina ladattua lisää. Olen rekisteröitynyt pelin virallisille englanninkielisille sivuille. Kannattaa käydä. :'>

Odottelen nyt tässä innolla Lemmikit-lisäosaa. Voisi jo tulla.. Koska siis se muuten tuleekaan? o-o'
tallennettu

..So I can't have a cookie?
Miimu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Lokakuu 16, 2006, 18:05:25 »

Mult löytyy hyllystä sims deluxe edition ja siihen house party-lisäosa ja sims 2 ja siihen lisäosii yliopisto, yöelämää ja sit se perhepakkaus kamasetti.

Mun mielest simssissä on kivointa saada päättää toisten elämästä esim. tehä jotai mitä ite ei kehtais tehä. Mut mä tykkään niin paljo mun simeist et vaik aikoisin nii en pysty tehä niille mitää pahaa.. Mut on myös siistii kun voi päättää simin ulkonäöst ja saa rakennella taloi ja sisustaa niit. Hymyilee leveästi Ja sit mä usein kiinnyn mun simeihin liikaa et mä en voi antaa niitten kasvaa ja se on toisaalta tylsää, mut en voi ajatella että ne kuolis..  Näyttää kieltä

Mä pelaan simssii aika paljo. Mut mutsi kieltää etten mä saa pelata ku viikonloppusin ja sillonki vaa 2 tuntii päiväs. Mut onneks mul on nyt loma ja saan pelata viikollaki  Virnistää
tallennettu
Lapa
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Lokakuu 17, 2006, 00:53:01 »

Mun mielest simssissä on kivointa saada päättää toisten elämästä esim. tehä jotai mitä ite ei kehtais tehä. Mut mä tykkään niin paljo mun simeist et vaik aikoisin nii en pysty tehä niille mitää pahaa.. Mut on myös siistii kun voi päättää simin ulkonäöst ja saa rakennella taloi ja sisustaa niit. Hymyilee leveästi

Eli käytännössä voit leikkiä jumalaa  Iskee silmää
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: