KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:38:55 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tietääkö joku onko ProStreettiin muitakin versioita kuin tavallinen? Otan koodei  (Luettu 730 kertaa)
Bullet DgDga
Newbie
*

Profiili
« : Helmikuu 13, 2008, 10:14:24 »

Niien... että tietääks joku onko muitakin versioita kun se tavallinen prostreetista? Ottaisin koodeja kanssa jos satutte tietämään siihen ''tavalliseen versioon''. Mulla on mun paikkakunnan yks parhaimpia ProStreet-talkkoja vaikka en oo viel päässy yhteenottojen- ja driftikunkkua. Mulla on sellanen ylitehokas kiihdytysviper, joka on jo montakin kertaa lentäny katolleen kiihdytyksissä ja keulimiskisoissa, koska sillä menettää ihan pe**ele*n helposti hallinnan j muutenkin se menee heti kiihdytyksen alussa vasemmalle tai oikeelle, mutta jos se menee suoraan se alkaa keikkua sivusuuntaan ja lentää sitten katolleen.. Siinä on jo melke 1000 heppaa oliks se ny 903... Mulla on myös täysviritelty LP640 (Lamborghini Murciélago), ja siinä on jo yli tonnin heppoja. Kaikki tehot ja ohjattavuudet ja muut ovat jo nelostasolla. PS. Ei kannata myydä niitä kunkkujen autoja. Jos oot voittanu kunkun, niin ÄLÄ myy niitä ennenkun oot testannu sitä. Ne on sitäpaitsi sellassii, joihi et ikinä jaksais pistää yhtä paljo tarroja ja muuta. Karol Monroen mustangi on parempi ku se mun ''ylitehokas viper'', vaikka onkin varmaan 400 vähemmän  heppaa. (sori tää mun aiheenvaihto)
tallennettu
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2008, 10:26:34 »

ProStreetistä on olemassa myös Collector's Edition,

mutta sitä ei voi ostaa Suomesta tai yleensäkään Euroopasta ja viimeisten tietojen mukaan EA:lla ei ole aikomustakaan julkaista sitä muualla, kuin Ameriikassa...

Että silleen!

Vihainen Jussi

PS. Petition to get all PC ProStreet's extra content released Globally!

PPS. How to enable all locked content in ProStreet PC?
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: