KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:28:47 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sims 2 lemmikkielämää ongelmia  (Luettu 1040 kertaa)
Kizy
Newbie
*

Profiili
« : Tammikuu 22, 2008, 02:50:02 »

Mulla olisi pari pienoista ongelmaa. Ensimmäinen on ollu muillakin harmina, eli seinät välkkyy punasina. Ennen tuota lemmikkielämää lisäosaa pelkästään luonnon vesistöt välkky, mutta nyt välkyy seinätkin. Todella häiritsevää. Oon tehny kaikki mitä täällä sivulla on ehotettu, mutta mikään ei tähän mennessä oo auttanu. Voiko tästä päätellä, että vika on näytönohjaimessa?
Sitten seuraava ongema on lemmikkien ruokkiminen. Mietin, että enkö vain osaa käyttää tätä vai onko pelissä joku bugi. Simi otti taloonsa kaksi kulkukoiraa, ruokakupit on ja ne pystyy täyttämään. Sitten tulee se ongelma, miten minä saan koirat syömään? Niitähän ei pysy ohjaamaan, enkä löydä sellaista komentoa millä simi pystyisi käskemään koiria syömään. Jatkuvasti tulee ilmoitusta, että pidä koirista parempaa huolta kun ne nääntyy nälkään ja vieressä on täys kuppi ruokaa. En ymmärrä.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2008, 08:12:33 »

Kun kerrot ongelmastasi, niin voit auttaa itseäsi lukemalla tämän ja kertomalla ongelmastasi ja sen taustoista tämän mukaan:

http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1135.0.html

Nuo tiedot auttavat meitä ongelmasi ratkaisemisessa.
tallennettu
Kizy
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 22, 2008, 11:49:06 »

Mää en ymmärrä juurikaan näitten koneiden päälle, mutta yrittäs kerota jotain.
Noh elikkäs ongelmathan on PC:llä, Windows XP Professiona. Oon testannut koneen EA:n sivuilla ja sen pitäisi toimia. Oon käyny kattoon dxdiag diagnosticista joskos sieltä löytyisi jotain. Ainoa ero vatimuksiin oli suoritin, koneella 1.9Ghz ja vaatimus 2.0Ghz, voiko vaikuttaa?
Mitä muuta voisin kertoa joka helpottas analysointia?
DirectX 9.0c on, ilman sitä peli ei tosin alkanut millekkään, päivitetyt ajuri on. Näyttöasetuksia on säädelty suuntaan ja toiseen. Peliin on asennettu uusimmat päivitykset. Ongelmahan oli jo silloin kun koneella oli pelkästään Sims 2, se paheni kun koneelle asennettiin lisäosa Lemmikkielämää.
Onko vielä jotakin minkä voisin tarkistaa?
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 22, 2008, 12:09:18 »

Luepa tämä:

http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1347.0.html
tallennettu

Princess
Newbie
*

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 27, 2008, 18:40:54 »

Mää en ymmärrä juurikaan näitten koneiden päälle, mutta yrittäs kerota jotain.
Noh elikkäs ongelmathan on PC:llä, Windows XP Professiona. Oon testannut koneen EA:n sivuilla ja sen pitäisi toimia. Oon käyny kattoon dxdiag diagnosticista joskos sieltä löytyisi jotain. Ainoa ero vatimuksiin oli suoritin, koneella 1.9Ghz ja vaatimus 2.0Ghz, voiko vaikuttaa?
Mitä muuta voisin kertoa joka helpottas analysointia?
DirectX 9.0c on, ilman sitä peli ei tosin alkanut millekkään, päivitetyt ajuri on. Näyttöasetuksia on säädelty suuntaan ja toiseen. Peliin on asennettu uusimmat päivitykset. Ongelmahan oli jo silloin kun koneella oli pelkästään Sims 2, se paheni kun koneelle asennettiin lisäosa Lemmikkielämää.
Onko vielä jotakin minkä voisin tarkistaa?

hmm. nyt tökkii myös vähän suomenkieli. tarkistapa kirjotuksen ulkoasu ennenku postaat:)
tallennettu
Kizy
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Tammikuu 31, 2008, 17:48:54 »

Lainaus
hmm. nyt tökkii myös vähän suomenkieli. tarkistapa kirjotuksen ulkoasu ennenku postaat:)

No voi. Pahoittelen lukihäröä ja kiirettä.

Kuitenkin, vika löytyi näytönohjaimesta joka myöhemmin hajosi lopullisesti. Nyt pitäisi toimia ja hyvin jahka saan asennettua uudet sopivat ajurit.
Iso kiitos ylläpitäjille avusta.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Tammikuu 31, 2008, 20:51:12 »

Ole hyvä Kizy, ilo olla avuksi. Toivottavasti uusi näytönohjain kiukuttelee vähemmän. Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: