KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:25:24 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: NHL 07 asennuksesta  (Luettu 1247 kertaa)
suomi67
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 23, 2006, 09:59:54 »

Moro ! Missähän mahtais olla vika kun en saa asennettua nhl 07 koneelle... heti sarjanumeron syöttämisen jälkeen tulee viesti: asennusta ei voida jatkaa, sillä peli vaatii toimiakseen vähintään directx-version 9.0c. viimeisimmän directx version voit ladata... jne. No minulla on tämä versio käytössä, tarkistin sen käynnistä...suorita..."dxdiag" kautta ja sielläkin lukee että tämä versio on käytössä  olen asentanut sen jo moneen kertaan uudestaan, mutta ei auta... HELP !!!
tallennettu
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 23, 2006, 12:11:20 »

Moro ! Missähän mahtais olla vika kun en saa asennettua nhl 07 koneelle... heti sarjanumeron syöttämisen jälkeen tulee viesti: asennusta ei voida jatkaa, sillä peli vaatii toimiakseen vähintään directx-version 9.0c. viimeisimmän directx version voit ladata... jne. No minulla on tämä versio käytössä, tarkistin sen käynnistä...suorita..."dxdiag" kautta ja sielläkin lukee että tämä versio on käytössä  olen asentanut sen jo moneen kertaan uudestaan, mutta ei auta... HELP !!!

Mulla on sama ongelma FIFA:n demon kanssa, koitappa käynnistää ne Direct X ajurit suoraan peli DVD:ltä. jos se auttaisi.

EA supporttiin tietenkin voi koittaa viestiä lähetellä, mutta veikkaan että tyttäreni osaa antaa parempia ohjeita.
tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
suomi67
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 23, 2006, 12:16:49 »

Juu, kiitos vinkistä, mut yritin sitäkin ... ja vastaus oli että ei asenneta ku se on jo koneella... mistähän sen sais poistettua kun se ei ollut ohjauspaneelin poista sovelletuksia osiossa.. ?? ja sitten yrittäis uudelleen....
tallennettu
suomi67
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2006, 16:12:47 »

Moi ! Sain apua tuesta. Oma kone, avaa oikealla pelin resurssinhallinta, avaa oikealla EA autorun ominaisuudet, yhteensopivuus ja sieltä win 2000 ja käytä. Sen jälkeen kaksoisklikkaa samaa kuvaketta ja asenna... Toimii moitteetta.....
tallennettu
BLUeS-FaNi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 08, 2006, 20:13:59 »

Osta esim PS2, ei tartte asennella mitään. Levy sisään ja Show voi alkaa
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: